Wij gaan een paar dagen weg met ons zoontje van ruim 1,5. Ik ben alleen zo bang dat het slapen een drama wordt... het gebeurt nog weleens dat hij eerst even flink gaat huilen voor hij gaat slapen. Ik ben zo bang dat dat gebeurt als we daar zijn, en andere mensen er last van hebben. We slapen ook bij elkaar op de kamer, dus hij ziet ons, zeg maar. Maak ik me zorgen om niets, of heeft er iemand wellicht een tip? Ik probeer hem ieder geval lang op te houden zodat hij goed moe wordt, misschien dat dat al scheelt
misschien is het handig om van zijn bed thuis waar hij die ochtend nog in heeft geslapen zijn beddengoed mee te nemen zodat hij zijn eigen geurtje heeft. dit doen wij ook bij onze jongste die is ook zo met slapen. ook houden we hem wat langer op zodat hij wat moeier is. en dat je op 1 kamer zit kan ook averechts werken dat hij helemaal niet gaat slapen omdat hij jullie kan zien. meer tips heb ik niet wij zijn hier kampioen geworden om de eerste avond hem maar ff kwaad te laten zijn dan de avonden daarna gaat het goed. doen we dat niet zitten we elke avond met een huilend ventje. al doet het pijn aan ons hart hoor. maar het is voor hem de enige manier. aangezien hij alleen maar huilt voor aandacht. (die huiltjes zijn goed te onderscheiden bij hem) ik wil je veel succes wensen en je wel meegeven hoe gestresster jullie eronder zijn hoe meer hij daar op reageert. dus ga erheen met de mentaliteit dit varkentje wassen we wel ff no problem.