Volgende week gaan wij een weekje naar CenterParcs toe. Vrienden van ons komen een dagje langs en hun kindje zit al aan de potjes groente/fruit. Nu hoorde ik van iemand dat je in CP gratis potjes kan pakken. Wat ik me nu afvraag: is dat alleen als je zelf in een restaurant gaat eten of kan je deze ook pakken/gebruiken als je niet in een restaurant gaat eten?
Welk park ga je? Ik heb er een aantal jaar gewerkt en de potjes worden alleen gegeven als je in het restaurant eet Fijne vakantie
ja alleen in het restaurant, en ze maken ze open zodat je niet mee naar het huisje kan nemen, of je meot zelf een deksel meenemen
mijn zoontje at toch echt wel potjes en we vroegen er ook naar omdat ze het inderdaad aangeven op de site maar bij Erperheide geen potjes we moesten daar toch echt zelf voor zorgen, ze hadden wel overal een magnetron staan waarin je het zelf warm kon gaan maken.
Tot nu toe in alle parken potjes gehad (niet zo heel veel keuze overigens, maar goed) en het is gratis als je zelf eet in een restaurant.