Potjes voeding Center Parcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annie24, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Volgende week gaan wij een weekje naar CenterParcs toe. Vrienden van ons komen een dagje langs en hun kindje zit al aan de potjes groente/fruit.

Nu hoorde ik van iemand dat je in CP gratis potjes kan pakken. Wat ik me nu afvraag: is dat alleen als je zelf in een restaurant gaat eten of kan je deze ook pakken/gebruiken als je niet in een restaurant gaat eten?

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Welk park ga je?
    Ik heb er een aantal jaar gewerkt en de potjes worden alleen gegeven als je in het restaurant eet ;)

Fijne vakantie :)

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ja alleen in het restaurant, en ze maken ze open zodat je niet mee naar het huisje kan nemen, of je meot zelf een deksel meenemen ;)

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    mijn zoontje at toch echt wel potjes en we vroegen er ook naar omdat ze het inderdaad aangeven op de site maar bij Erperheide geen potjes we moesten daar toch echt zelf voor zorgen, ze hadden wel overal een magnetron staan waarin je het zelf warm kon gaan maken.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Tot nu toe in alle parken potjes gehad (niet zo heel veel keuze overigens, maar goed) en het is gratis als je zelf eet in een restaurant.

Deel Deze Pagina