Ik heb maandagavond een mysteryboeking gedaan voor Center Parcs. Nu kom ik erachter dat ik per ongeluk de verkeerde aankomstdatum en dus ook vertrekdatum heb ingevuld! We willen nl 1 dag later erheen. Echt zo'n lullige fout! Iemand een idee of het nog te wijzigen valt? Ben bang dat ze kosten in rekening gaan brengen...echt balen dit.
Geen idee of het goed komt , maar misschien even bellen. En uit leggen wat er is gebeurd , En dan vragen of het nog te wisselen is .
Zijn het geen standaard data? Ik bedoel als je een week gaat dacht ik dat je of op maandag of vrijdag aan kan komen. Maar dat je geen week kan kiezen die op woensdag begint.
Ik heb gebeld. Ben naast duf ook blind , er stond nl duidelijk in de bevestiging dat er niet gewijzigd kan worden. 😢 Ben nu aan het proberen om een dienst te ruilen , ik moet de dag van vertrek nl tot 19:00 werken, echt zo k.u.t dit!!!
Kan dat dan bij CP? Wij gaan altijd naar Landal en zijn inderdaad gebonden aan een standaard week, midweek of weekend. Natuurlijk kun je best een nacht minder gaan. Als wij een weekend weg gaan, gaan we op zondagavond weer naar huis, omdat onze dochter op maandagochtend weer naar school moet. Dus dan blijf je een nacht minder. Dat is wat Landal betreft prima, maar je kunt niet de aankomstdatum of vertrekdatum veranderen. En je moet gewoon voor die ene nacht betalen.
Zara, is het misschien mogelijk om je boeking te verkopen aan iemand? wij zijn afgelopen week op mystery geweest, maar ze controleren niets. Tuurlijk moet je wel je eigen gegevens invullen, maar stel je voor dat vrienden / familie zouden ook dat weekend weg willen. Dan laat je hun gegevens daar achter. En zij boeken een nieuwe op jullie naam. Of zou dat niet kunnen?? Ik denk eigenlijk van wel, want zo zou je ook een weekend kado kunnen doen......