bosrtvoeding en kramp?!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door billie78, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    Mijn zoontje is twee weken oud en krijgt bv.
    Nu meld hij zich na 2 uur alweer. Ik dacht dat hij honger had en legde hem telkens als hij erom vroeg aan. Nu blijkt hij 1,5 uur na elke voeding fikse kramp te hebben. Ik gebruik al sap-simplex en ik heb het idee dat het een beetje verzacht. Ik vroeg me af of er iemand iets herkent en wat je verder kan doen dan troosten en bepaalde houdingen aan te nemen om de kramp te verzachten. Want ik wordt er een beetje moedeloos van, slapen doe ik amper omdat hij zich na 1,5 uur weer meld!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja ... die eerste weken ... kunnen heel vermoeiend zijn. Ook moet je rekening houden met regeldagen, dan melden ze zich idd heeeeeeel erg vaak. Aan toegeven is beste remedie, dan is je productie snel verhoogt en zal je kindje weer wat minder snel komen.

Krampjes horen er gewoon bij ... na een maand of 3 wordt het (meestal) veel minder.

Balen he dat er geen wondermiddeltje is. Er zijn druppeltjes van VSM, maar hier hielp het niet.

Je kunt eventueel het buikje een beetje masseren met een beetje olie, warmen met je handen. Verder je kindje veel bij je nemen, huid op huid contact doet meestal wonderen.

Succes!

Deel Deze Pagina