Ha ha, ik ben ook import. Woon al zeker 10 jaar in Den Bosch, en als het aan mij ligt ga ik ook niet meer weg. Mijn man is wel hier geboren, en onze dochter ook
Hier ook een bosche mama,ik woon al heel mijn 32 jaar in denbosch,gezellig hoor al met 3 meiden hahaha
Hier ook een Bossche mama.....woon er sinds 6 jaar nu. Mijn man is een rasechte en dus ook mijn dochter en binnen nu en een paar weekjes zorgen we voor weer een klein Bosschenaartje
Hai wendelaa Wat leuk dat je nog voor een klein inwoonertje zorgt,spannend hoor,hoe gaat je zwangerschap
Hoi Wendelaa... spannend, de laatste loodjes Ik woon sinds 2,5 jaar hier in Den Bosch, m'n man komt uit Eindhoven, maar dat vond ik te ver weg... (ik kom oorspronkelijk uit Drenthe en m'n familie woont daar nog steeds). En vind Den Bosch gewoon veeeeel leuker Thirza is dus wel een echt Bosch' bolletje
Zal me even wat verder voorstellen Ik ben Patricia 32 bijna 33 jaar en woon op de aawjik met Marton die is 38 jaar geworden pas We hebben 3 kindjes 1 meisje Zoë* geboren op 16-3-2004 en overleden op 20-3-2004 Noël is geboren op 5-10-2005 en jaimy is onze laatste aanwinst 19-12-2008
Ik zal me ook verder voorstellen: Ik ben Daisy, 31 jaar, getrouwd sinds 03-02-09 met Christian, 34 jaar. We wonen in het Paleiskwartier, maar zijn naarstig op zoek naar een huisje omdat we heel graag nog een kindje willen. Ik ben de mama van Vicky, geboren 13-03-09 via ks. @wendelaa: de laatste loodjes, nog eventjes!
Zal me ook even verder voorstellen dan... Ben Marijke, getrouwd met Marc die twee kids heeft (een meisje van 8 en een jongen van 6 wonen bij hun moeder, om het weekend bij ons) en dus sinds 9 mnd moeder van Thirza. We wonen in De Kruiskamp, sinds 2,5 jaar.
Oke, zal me dan om te beginnen even wat uitgebreider voorstellen Ben 29, getrouwd met Rudi van 31.....Samen hebben we dus al een dochter van ruim 3,5. Oorspronkelijk kom ik uit Beuningen, maar ja....een Bosschenaar krijg je niet weg he Dus in 2002 ons huis gekocht en we wonen hier sinds 2003. En zie dat we allemaal uit hele verschillende wijken komen. Zelf woon ik in Orthen. En idd de laatste loodjes hier. Zwaar, maar goed we moeten er door heen he! Zit al vanaf de 20 weken thuis door BI, verder veel pijntjes en kwaaltjes. Heel anders als de vorige keer, toen had ik nergens last van! Dus zwanger zijn van een ander geslacht is hier wel te merken hahaha @Patricia, ppff...een kindje verloren lees ik. Echt waar, je grootste nachtmerrie als ouder. Krijg t al benauwd als ik er aan denk @Daisy, huizen zat te koop in Den Bosch
@Wendelaa: Als we zouden kunnen kopen, dan deden we dat. Maar helaas, dat zit er de komende 5 jaar niet in.
Lady daisy.........Dat is ook zo,huizen zat te koop inderdaad maar je moet het ook aankunnen natuurlijk en nu zeker met deze tijden zou ik er ook niet aan beginnen,want voor je het weet kan je je huisje niet meer betalen. Waar wil je ergens een ander huisje dan? -------------------------------------------------------------- Wendelaa............Woon je aan de oude kant van orthen of de nieuwe kant,ik kwam er vroeger ook veel. Ow wat erg als je al zo vlug BI had,dat moet inderdaad erg zwaar zijn. Dat is ook het ergste wat je mee kan maken,ik dacht altijd dat gebeurt niet bij ons,zo stond ik bij de kindergrafjes te kijken en zo ligt de mijne er zelf tussen:x.
Hoi! Ik kom oorspronkelijk uit Den Bosch, kom er ook nog iedere week wel.Mijn hele familie woont er. Vriendlief werkt er ook, op de Helftheuvel. Ik woon er nu wel al 7 jaar niet meer, maar je blijft je een Bossche voelen!
@Lon en Tijn: He, da's in de buurt, de helftheuvel @Patrieske: sjonge, wat heftig zeg! Dat is idd iets waarvan je nooit stilstaat dat het jou kan gebeuren, (ik iig niet). Maar pfff... ik word al naar bij het idee dat ik Thirza zou kwijtraken, laat staan als het echt zou gebeuren. @LadyDaisy: hopelijk vinden jullie snel iets dan! @Wendelaa: my goodness, vanaf 20 weken al... Ik heb hier de laatste maand met BI gelopen omdat Thirza een maand ingedaald heeft gelegen (en na de bevalling snapten we waarom: had een heel klein buikje, maar ze was wel ruim 8,5 pond!). En dat vond ik al niet te overzien Liep een half uur over een rotstukje van 5 minuten. Deed er elke dag ruim een uur over om even een boodschapje in de helftheuvel hier te halen. Werd dan ingehaald door omaatjes met rollators :S
@Patricia, ik woon aan de verkeerde kant om t zo maar te zeggen haha @Rozemarijke, ja je bent dan wel vort zo langzaam als een slak. Moest laatst op de Helftheuvel wat dingen halen, t rijtje Blokker, Etos en Kruidvat...mens, voordat ik dat gedaan had was ik een uur verder en helemaal gesloopt! Dus als jullie een hoogzwangere mama over de helftheuvel zien waggelen, met een snelheid van 1km per uur, dat ben ik hahaha. Nu kom ik er niet veel moet ik zeggen...ga meestal naar de Rompert, iets dichterbij en niet zo groot haha
Dat maakt me niet echt veel uit, het liefst richting noord: hambaken, maaspoort, de donk of de reit. Ik hoop over een jaar aan de beurt te komen.
Hai Zo heb als een wervelwind mijn huis gepoetst en ben bijna klaar alleen de zolder nog en dan is echt klaar gelukkig maar. Daalijk eten koken en dan aanvallen met zijn allen hahahah. ------------------------------------------------------------- Wendelaa ..........Hahahha oke,daar kwam ik vroeger altijd op dat basketbalpleintje wel erg lang geleden,bij de fam huisman ken je die toevallig hahahah. Mijn vriendin louisa woont er ook nog,maar goed het is ook al een hele wijk op zich natuurlijk. Oke weet ik waar ik op moet letten hahaha als ik iemand zie voorbij komen Ik kom zelf bijna nooit op de helftheuvel en op de rompert alleen als ik echt ergens moet zijn,ik ga meestal gewoon naar de stad en bij de jumbo in Hintham doe ik mijn boodschappen en de rest hier bij de super op het pleintje. -------------------------------------------------------------- Rozemarijke.........Dat is ook verschrikkelijk en helaas gebeurt het zo vaak,te vaak,ik doe vrijwillegerswerk voor ouders die een kindje verliezen en als je dan leest hoevaak dat het gebeurt ,kijk alleen maar eens hier op de lijst,maar goed gelukkig gaat het vaak gewoon goed zoals het hoort. Ik ben daarom ook altijd nog bang voor noël en jaimy zeker met Noël die heeft toch die zware operatie gehad en daalijk 9 oktober moet ie weer voor een schedelfoto en dan kan er weer een kans in zitten dat hij weer geopeerd moet worden. ------------------------------------------------------------ Lon en Thijn.........welkom bij de bossche mama's. Waar woon je nu dan,als ik dat mag vragen dan he ---------------------------------------------------------------