Oh, we reageren alweer een jaar en staan ook anderhalf jaar weer ingeschreven. We zijn op 05-03-08 in het Paleiskwartier samen gaan wonen in nieuwbouw. En als je een nieuwe woning accepteert bij de woningbouw vervalt je inschrijving en moet je je weer opnieuw inschrijven. En aangezien mijn man niet in een flat wil gaan wonen, en ik niet net zoveel voor een rijtjeshuis wil gaan betalen als we nu doen voor het appartement, zijn de keuzes redelijk beperkt. Ik ga niet overal in Den Bosch wonen, sommige wijken wil ik gewoon niet heen omdat ik me daar niet veilig zou voelen. Bijvoorbeeld de Hambaken de edelstenen wijk, en dan echt vooral de doorgaande weg. Het zullen allemaal best heel aardige mensen zijn, maar ik wil daar niet tussen zitten. De muziekwijk wil ik dan weer wel gaan wonen. Ach ja, nog even doorbijten zullen we maar zeggen de kleine zit weer eens heen en weer te wiebelen op haar knietjes, dat kan ze sinds een dag of wat, en maar kraaien van plezier.
Ik reageer ff snel, heb eigenlijk geen tijd.. Maar ik woon nu in Vuren, vlakbij Gorinchem. Leuk dat ik ook mee mag kletsen! Ik hoop vanavond even tijd te hebben om alles goed door te lezen.
@Wendelaa: haha, ik zal eens opletten @Patrieske: ja, vriendin van mij heeft een tijd terug een miskraam gehad, kindje van 4 mnd oud. Echt zo erg...
Hier een Vughtse mama die altijd in den bosch te vinden was. Nu woon ik in Son maar ben heel vaak in DB!!!!!
Bofkont Nouja, ik moet niet zeuren... heb nog 6 weken vakantie voor dit jaar, hahaha. Mocht het niet meer opmaken allemaal in 2009
Ik ben er ook wel aan toe. Ik ben samen met mijn man in therapie gegaan, en jeetje wat maakt dat een hoop los zeg!
Het is ook wel nodig. Mijn man en ik zijn beide ontzettend koppig En nu we ouders zijn geworden zijn we beiden ook best veranderd, en niet altijd ten goede. Vandaag is Vicky een nachtje naar oma, morgen is toch de vaste oppas dag van haar en ze vind het altijd leuk als Vicky mag blijven slapen. Morgen mag mijn man weer werken, hij heeft vandaag goedkeuring gekregen van de arts! Hij heeft 4 weken geleden een bedrijfsongeval gehad en mist nu ongeveer 4 mm van zijn middelvinger. Blij dat ie was dat ie weer aan de gang mag! Dus morgen heb ik een heel lekker rustig dagje, en morgenavond zijn we weer lekker met ons drietjes thuis.
Hai Zo vandaag luizencheck gedaan op de creche,totdat de juf mij kwam halen noël was erg hard op zijn achterhoofd gevallen en met zijn geschiedenis moeten we dan meteen kijken of er niet meer aan de hand is,hij was thuis wel erg moe en is gaan slapen,ik heb hem na een uurtje wakker gemaakt en gaan kijken of hij niet suf bleef maar dat was gelukkig niet. Net hem op gaan geven bij de zwemles,maar goed dat ik ging want ze hebben een wachtlijst van bijna een half jaar,dus morgen moet ik terug om alles te bevestigen en te betalen,eigenlijk ook wel gek dat je dik ene half jaar van te voren al 152 euro moet betalen,maar goed dat doen we dan ook maar want ik wil noël wel op zwemles hebben,vind het wel rot dat ze het niet in het weekend doen,als ik daalijk werk heb dan kan ik zelf niet meer mee. --------------------------------------------------------------- Lady daisy..........Ik wil wel zeggen dat ik het erg knap vind dat jullie wel samen in therapie gaan en er voor vechten veel mannen of vrouwen zeggen toch dat ze dat niet doen en dan gaat de relatie stuk,en jullie vechten goed hoor meid. Super dat je man weer kan gaan werken,dat is wel een flink stuk zeg wat van zijn vinger af is Dat zijn wel mooie apartementjes zeg,ik dacht dat dat alleen koop was,maar ook huur dat wist ik niet zo leer je nog eens wat hahaha. Nee je moet zeker niet gaan reageren waar je niet wilt gaan wonen meid,en waar dat ook mee heeft te maken dat is jou ding toch,ik vind dat je wel op een plekje moet zitten waar je je fijn voelt,ik heb zelf overal bekant in DB gewoont en woon nu hier en zit hier heerlijk tussen de ouwe ballen hahaha,maar goed voor de kleintjes vind ik het wel jammer dat we in zo'n grijze buurt wonen8) Wat leuk van je kleintje daar begint het mee he ----------------------------------------------------------- Wendy 1983......welkom hier meid ----------------------------------------------------------- Rozemarijke.........Wat erg voor je vriendin meid,het is en blijft altijd erg als je je kindje verliest. Hoe gaat het met haar? ----------------------------------------------------------- Lon en thijn.........Mijn vriend heeft daar een tijdje geleden gewerkt en moet er donderdag en vrijdag weer naar toe een industrie terrein bij de MC langs de snelweg en een evenemneten hal,hij is metselaar -------------------------------------------------------------
meiden hoe kan ik zorgen dat ik weer mail krijg als er iets geschreven is. Hoe moest je je ook al abonneren?
Wendy Ik heb dat bij mijn instellingen zo gezet dat ik een berichtje krijg als jullie hier iets hebben geschreven en heb verder geen abbonee hier op hoor,ik weet niet of jou instellingen zo staan dat het automatisch gaat. En ja we kennen elkaar al hahaha,gezellig dat je hier ook bent
@ Patrieske16: Dat zal wel schrikken zijn geweest voor jou en voor Noël! Hoe gaat het nu? Ik wist niet dat er zelfs voor zwemles een wachtlijst is! Wordt dat niet meer via school aangeboden? (vroeger toen ik nog zwemles kreeg ging dat via school) Therapie: Ja, we willen er beiden voor vechten, en dat vertellen we elkaar steeds weer. @ Rozemarijke: Nog voor 6 weken? Ja, dan kan ik begrijpen dat je baas liever niet heeft dat je alles op maakt. Maar pas op, je mag volgens mij niet alles meenemen naar volgend jaar, ik dacht dat het wettelijk bepaald was. Toch even checken. En heel erg voor je vriendin! Ik kan me niets ergers voorstellen!
Hier een rasechte KUBO.... Ik heb tot mijn 26e in Den Bosch gewoond en woon nu al 5 jaar in Nijmegen. Mijn familie woont er nog gewoon en ook werk ik er 4 dagen in de week.... Nee Den Bosch gaat NOOIT! uit mijn hart
Het is wat he met DB Ook ik ben er bijna iedere dag wel even en winkelen doe ik ALTIJD in den bosch en een groot deel van mijn familie woont er.
Hier ook een Bossche mama! Ben er geboren en woon er nog steeds . Heb altijd op de Reit gewoond, toen even in Rosmalen en nu op de Aawijk. Begin volgend jaar willen we verhuizen, maar nog geen idee waarheen precies! @Patrieske: Zie dat jij ook op de Aawijk woont, waar ergens als ik vragen mag?
@LadyDaisy: ik krijg ws 2 weken uitbetaald, dan neem ik nog 2 of 3 keer een weekje op en dan neem ik dus nog 1 of 2 weken mee naar volgend jaar Dat zag m'n baas ook wel zitten Maar komt er op neer dat ik de komende maanden elke maand een weekje vrij kan nemen