Hai allemaal Nou pfffffff zit nog bij te komen wat een gehaast vandaag zeg blehhhhhhh,ik kan daar helemaal niet tegen. Vanochtend om 6.45 uit bed,iedereen lag nog te slapen zul je zien he Iedereen verzorgd en toen Noël naar de school gebracht hij moest meteen met 2 klassen gymmen,32 kindjes en in een gymzaal,in het begin vond hij het nog allemaal leuk,de kindjes waren wat onwennig en hij kon helemaal niemand Dus toen gingen ze tikkertje doen en hij moest de mensen af tikken en iedereen werd dus heel druk en rennen en hij kwam naar mij gerend,en begon te huilen de juf zei dat het beter was om weg te gaan,en dat deed ik niet ik ken Noël en die kan dan helemaal doordraaien en dan wil hij helemaal niet meer. Dus ben ik met hem naar de kleedkamer gelopen om rustig met hem te praten,en daar begon hij zo hard te huilen,en zei mama ik vind de grote school niet leuk en wil terug naar de kleine school,ik hem wat drinken gegeven en gezegd dat dat niet kan,toen kwam de juf en zei noël en hij zei toen jij bent een heks,ik werd helemaal rood,ik zei ow dat komt door dat boekje van gisteren hennie de heks dus uitgelegd dat ze een goede heks is Hij zei ik vind buiten spelen leuk,dus ik legde hem uit dat gymmen ook buiten spelen is maar dan binnen,en dat wilde die wel als ik maar zou blijven en toen wat denk je hij kreeg een vriendje en weg was ie hahahah. Hij is netjes mee naar school gegaan en ik ben naar huis gegaan en het is goed gegaan. Nu het cb verhaal,noël is helemaal goed gekeurt en jaimy ook,noel is nu 103 en weeg 17 kilo en is geslaagd voor de blokjes test en de ogen test. Hij heeft zijn prik gehad en mopperde even en dat was het echt een grote stoere vent,maar na zijn prik zei die meteen daag en liep de kamer uit hahaha Jaimy is nu 9130 en 73 cm en nette hoofdomvang en is ook verder geslaagd voor alles,was verder niet veel om aan te merken. Allen dat ze het niet eens was dat we de fles hebben laten vallen,ik vroeg haar heel duidelijk wat er het blangrijkste is de fles of brood en dan was het toch brood dus dan geen middag fles meer en wel de laatste fles nog geven die 2 flessen van 240 cc moeten ze echt nog hebben Nou reageren lukt vandaag denk ik niet meer,ga mijn kerels in bad doen en naar bed __________________
Dat was een drukke dag Patrieske! Gelukkig ben je nu thuis en kun je lekker uitrusten. De cijfers van je kleintjes op het CB zien er goed uit! Hier een rustige dag. Ik ben ziek gemeld. Ben een beetje grieperig. Morgen blijf ik nog een dagje thuis en dan probeer ik donderdag weer te gaan werken.
@Patrieske: Ach wat sneu voor Noël, fijn dat hij uiteindelijk toch een vriendje vond! Zit jij ook bij het cb op de Palmboomstraat? Als je ze vandaag hebt horen vloeken over iemand die de afspraak van 09.00u vergeten was ging dat over mij @Wendy: Beterschap!
@Patricia, hoe oud is jou zoontje? Heb n.l geen flauw idee wanneer ze op zwemles mogen. En waar gaat hij les krijgen? Als er een lange wachttijd is, kan er alvast rekening mee houden
Wat een drukke dag Patrieska! Heb je 's avonds een beetje kunnen rusten? Nou dames, ik ben verkouden geworden. Het is nu nog niet zo erg gelukkig, hopen dat het zo blijft. Vicky is nu ook een beetje verkouden, de tweede keer pas. Ik ben erg blij dat ze pas de eerste keer verkouden werd toen ze 5 maanden was. Niet dat ik het leuk vind dat ze ziek is, maar dat ze niet meer zo'n klein frummeltje meer was en dergelijke, snappen jullie? Oh, en Chris is weer lekker aan het werk! Jippie! Dat thuis zitten is echt niets voor hem, helemaal als hij dan ook nog eens niets kan doen, dat is echt recept voor een sjaggerijnige vent in huis, niet leuk!
LadyDaisy Ik kan me voorstellen dat je vriend blij is dat hij weer kan gaan werken. Was hij ziek of zat hij tijdelijk zonder werk? Het is idd het recept voor een chagrijnige man
Hij heeft een maand geleden een bedrijfsongevalletje gehad, hij mist nu 4 mm van zijn middelvinger. Hij kon dus niets met die hand, plus hij was net weer een week aan het werk bij deze baas. Dubbel op frustratie voor hem (en ons) dus.
Hai Nou toch even wat proberen te reageren. Gisteren ben ik toch echt vroeg helemaal knock out in bed beland hoor,en ik was blij dat ik voor 00.00 sliep ik ben nu jarig maar vind het echt altijd een rot dag sinds zoë* er niet meer is,daarom hebben we hem ook 2 weken eerder gevierd,plus is het de begrafenisdag van mijn buufje,dat vergeet je nooit meer en wil dan geen muziek enzo voor de buurman aan doen,ik mag hun graag en wil wat rekening er mee houden. ----------------------------------------------------------------- Lady daisy...........Zoals je hebt gelezen ben ik vroeg knock out gegaan heb nog niet de eerste tel van As the world turns gezien,nou en daar blijf ik altijd voor wakker hoor. Beterschap voor jou en je meisje,en ik begrijp heel goed wat je wilt zeggen hoor,jaimy is verkouden geboren ik vond het doodeng en deed geen oog dicht. Hoe is het gegaan met Chris en weer werken? ------------------------------------------------------------ Wendelaa.........Noël word 5 oktober 4 jaar en hij is nu ingeschreven en kan ik maart 2010 op woensdagmiddag zwemmen,de easyswimm bij het sportion dat was de korste wachtlijst,als je de gewone zwemles wilt dus 2 keer in de week een half uurtje ik heb nu 1 keer ind e week 45 min met zo'n speciaal pakje is dat dan gaan ze meteen in het diepe,maar als je dus die 2 keer wilt is er een wachtlijst van 8 maanden,bij het sportion zelf dan,er zitten ook 5 verenigingen in,mara dan moest ik zelf uitzoeken wie dat waren,dus heb ik de makkelijkste weg gekozen,dus ik weet niet wat het bij die andere verenigingen is. Ze mogen er met 4 jaar op,de echte zwemles dan. ------------------------------------------------------------ mama 1987.........Ja hij heeft het er steeds over daar ben ik wel blij om,voor hetzelfde geld wilt hij helemaal niet meer. Dat klopt ik zit daar ook,maar wij moesten er om 11.50 zijn dus om 11.40 en we waren pas om 12.20 aan de beurt dus liep weer lekker uit:x,ondanks dat jij dus bent uitgevallen,anders had het nog langer geduurt hahahah. Wat gezellig dat je ook op de aawijk woont,ik woon in een zijstraat bij de stolp tegenover die bungalowtjes,bij de maassingel zal maar zeggen staan die bungaloowtjes,ik weet niet of je het kent nu,mijn straatnama neerzetten dat durf ik niet hahaha,maar die wil ik je wel pben als je wilt hahahah. Waar wil je nu heen gaan dan,wil je wel in denbosch blijven? Heb je lang in Rosmalen gewoon mijn vriend komt er van daan en zijn hele fam woont er nog en ook de meeste van onze vrienden ook,we hebben even getwijfeld of we er ook zouden gaan wonen maar toch maar niet gedaan wilde toch dicht bij mijn moeder blijven die woon op oost. ---------------------------------------------------------- Wendy 1983......Tnx,ja ben altijd wel weer blij dat ze goed gekeurt zijn he hahaha. Veel beterschap meid,hoe gaat het nu met je? -----------------------------------------------------------
Jeetje mijn reacties weg ;-( Lady daisy...........ja was echt schrikken vooral omdat hij zijn huilen liep in te huieln en zijn schedeltje dat vind je altijd toch eng,maar gelukkig viel het allemaal mee Nee dat is niet meer via school wat ik belachelijk vind want het is gewoon hartstikke duur en als je het niet kan betalen dan kan je kindje dus niet op zwemles. Bij de sportion zijn er lange wachtlijsten bij de andere zwemverenigingen weet ik het niet. ------------------------------------------------------- Daphne........welkom meid
Patrieske16: Gelukkig dat het allemaal wel mee viel. Met Chris weer werken ging geweldig! Hij is weer lekker vrolijk en kan weer slapen (dat was ook een drama toen hij thuis zat ) Vanmorgen lekker even mijn moeder op de koffie gehad, we zijn een stukje wezen wandelen met Vicky. Daarna was het tijd voor een boterham, maar dat ging vandaag niet zo geweldig, en een flesje. Nu slaapt ze als een roosje Vanavond eten we hutspot, ik kook een beetje apart voor Vicky, ben benieuwd hoe ze dat zal vinden.
@Patrieske: Vervelend is dat als het zo lang uitloopt. Ben blij dat manlief maandag met haar gaat . Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, wij wonen op de Maassingel in één van die appartementen. Ik heb een jaar of 4 in Rosmalen gewoond, mijn ouders wonen er nog. Denk dat we toch wel weer die kant op gaan! Mijn vriend komt ook uit Rosmalen. Uit welke wijk komt de jouwe? @LadyDaisy: Lekker hutspot! Als je over hebt... Ik moet vandaag werken tot 17.00u en dan weer lekker weekend haha. Gaan jullie weleens zwemmen met jullie kindjes? Idee voor een leuk, beetje rustig, zwembad hier in de buurt?
Hai Nog vlug wat reacties Ga zo kienen,misschien win ik wel iets leuks op mijn verjaardag -------------------------------------------------------------- mama 1987.........Tnx meid,ja vind zoë* echt een prachtige naam. Gelukkig hoef jij niet te gaan hahaha. Marton,misschien herken je de naam al,die kwam van de orpheusstraat af ik weet niet hoe ze die wijken noemen,maar misschien dat jullie dan zat weten,volgen mij richting de overlaat hij heeft 2 broers ardie en john en 2 zussen elle en diana,misschien dat jullie ze wel kennen. Sportion zou ik zelf afraden is echt erg druk. Misschien dat het kwekkeltje in rosmalen rustig is/ Jongens moet nu weg reageer later verder -------
Jeetje wat is er al veel bijgeschreven! Ik heb een paar dagen niet meegelezen, het is zó druk met twee kleintjes.... Je komt soms echt niet aan jezelf toe. Zal mezelf eens beter voorstellen, Onze kindjes heten Julian en Roos. Julian wordt volgende week vrijdag 2 en Roos is nu 11 weken. Ik ga weer proberen bij te blijven! Drukke dag gehad vandaag, vriend heeft vergadering tot vanavond laat dus die is pas tegen 23.30u thuis. Julian is heel lief geweest vandaag, mede dankzij het tentje dat we gisteren bij Ikea gekocht hebben. Roos heeft in de middag heel rommelig gedronken en geslapen, was dus steeds met haar bezig. En na het schoonmaken van de koelkast een diepvriesbak met soep vergeten op te ruimen...dus een van de katten heeft de bak op de grond gegooid.:x Alles onder de soep. Pompoensoep, dus alles was geel. Was bijna 2 liter. Zelfs de lamellen waren geel. Gelukkig kunnen ze gewassen worden, dus nu hangen ze te drogen. Alsof ik nog niet genoeg te doen had haha!
@Daisy, geloof graag dat je blij bent dat je man weer aan t werk is. Beter voor de sfeer in huis Mannen behoren niet constant thuis te zijn, niet goed voor hun humeur en die van ons haha @Patricia, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Snap dat je niet echt staat te springen om er iets aan te doen. Hopenlijk heb je nog iets gewonnen met kienen. Weet trouwens nu in welke hoek je woont. Is n.l mijn werkgebied. Werk bij Vivent en kom veel in de omgeving van de Maassingel en Hintham. mmm...maar ik hoor wel dat het dus tijd wordt dat ik toch eens ga rondneuzen voor zwemles enzo. Eva wordt in Januari 4, maar heb me er nog in verdiept. Wij gaan eigenlijk nooit zwemmen met Eva. Ja als we op vakantie zijn en dat vind ze t einde! Maar ik vind het Sportiom idd zo onwijs druk...... Grappig trouwens, Eva zit op het KDV en nu haalde ik haar vandaag op en nam ze een logeetje mee. Toto, van het zandkasteel. Ze hebben nu dus op haar groep een logeerknuffel. Dus t zelfde als Flip de beer.... Enfin, Toto heeft mee lasagna gegeten, tandengepoetst en is gewassen en ze liggen nu samen te slapen hahaha
Hai Mijn vent is weer oefenen,jeetje snikken wat ik deed onderweg,hij was zo stoer hij dook al meteen zijn klasje in en ging meteen op zijn stoeltje zitten,op de creche mag je er normaal nog even bij blijven maar nu moest ike en kusje geven en weg gaan,dat vond ik veel erger als hem volgens mij. Maar goed het is 9.15 en ik ben nog steeds niet gebeld dus dat is een goed teken. ----------------------------------------------------------------- Wendelaa........Bedankt meid. Nee helemaal niets gewonnen,maar goed het is niet anders Nou ik ben diegene met die vieze gele gordijntjes en de auto in der tuin hahahah Nee zonder gein,dat klopt vivent zit hier de lange straat uitrijden,wat doe je bij Vivent als ik mag vragen? ja bij kwekkelstijn geven ze ook zwemles maar ook niet in het weekend dus ik kwam toch op doordeweeks uit dus ben ik maar gewoon naar de sportion gegaan. Ik was anders naar Vught gegaan maar nu is dat niet meer na dat geval met die zwemleraar. Ja als wij zelf gaan zwemmen gaan wij meestal naar OSS of naar Eindhoven,maar naar de soprtion eigenlijk bijna nooit het is zo'n klein pierebadje dat is gewoon niks aan voor noël. Wat leuk van Toto,ik ken het ze doen het ook op de kleuterschool waar noël nu zit dat kregen we te zien met ouderavond,die heet trouwens gewoon flip,ze hebben er ook een boekje bij wat ze allemaal met flip hebben gedaan. Wat lief dat ze zo lief met Toto deed zeg. --------------------------------------------------------------- Lon en Tijn........Ik weet het meid,het heeft bij mij ook echt even geduurd voordat ik mijn draai kon vinden,en nu scheelt het dat Noël naar school gaat en ik heb natuurlijk geen werk maar als ik daalijk weer ga werken dan zal ik het ook weer veel drukker krijgen. Ow jou meisje is pas geboren ,hoe doet ze het? Ow lekker he poezen ik weet er alles van ------------------------------------------------------------- Ladydaisy...........Fijn dat het je vriend zo goed beviel op het werk,net wat je zegt dan is het weer een stuk rustiger Hoe vond Vicky het eten? --------------------------------------------------------
@Patrieske: Die namen zeggen me zo niks, heb wel in Rosmalen gewoond maar had mijn vrienden en vriendinnen gewoon nog in Den Bosch . Zal het straks eens aan mijn vriend vragen, die is er wel echt opgegroeid. Ohja het Kwekkeltje hebben we ook nog, zal daar eens gaan kijken binnenkort! @Lon en Tijn: Lang leve de huisdieren , is alles weer schoon nu? @Wendela: Heeft Toto goed geslapen vannacht? Haha Moet je dan ook fotos enzo maken van alles wat je met Toto gedaan hebt?
Hier een beroerde nacht gehad, Zoë is tig keer wakker geweest. Geen idee waarom. De nacht daarvoor was ook zo onrustig. Hoop niet dat dit iets blijvends is, ben kapot! Dalijk maar weer even shoppen, ze is uit bijna al haar kleertjes gegroeid. Ben benieuwd hoe groot en zwaar is maandag bij het cb! Laatst al 7 kilo
Hooiiii! Ik ben dan wel geen Bossche mama, maar wil wel meeschrijven als dat mag. Ik kom zelf uit Nuland namelijk, en Den Bosch is mij niet vreemd dus. Mijn man werkt bij een Bosch bedrijfje, en die heeft altijd in Den Bosch op school gezeten.
@Patricia, ik werk als verzorgende bij thuiszorg van Vivent. Ons kantoor zit in de Herven. Hoe heeft je ventje t gedaan vandaag? Toto heeft heerlijk geslapen en is nu met Eva buiten aan het fietsen We zijn niet verplicht om fotos te maken. Heb er wel een gemaakt, zo grappig. Wel zat er in de tas die meekwam, een memory spel en een leesboekje. Dus daar hebben we wel wat mee gedaan en een schriftje waar je in kunt schrijven hoe het was. Het Kwekkeltje is echt een hele leuke speeltuin! Ben er een tijd terug met Eva geweest en die heeft zich goed vermaakt. In Den Bosch zelf zitten niet zulke leuke vind ik. En ook de kinderboerderij in Rosmalen is een aanrader!