Bossche mama´s

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door LadyDaisy, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Oh, wat voel ik me beroerd en duf vandaag zeg! :(
    Ik ben nu nog op mijn werk (veel te laat binnengekomen), maar denk er sterk aan om straks naar huis te gaan.
    Gelukkig heb ik 2 heel goede oppassen thuis (mijn vader en moeder) dus kan ik meteen door naar bed.
    Maar ik kijk het nog even aan, wie weet voel ik me dadelijk weer mens.

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou het reageren is van mijn kant ook even wat minder,ik ben echt flink ziek ben gisteren naar de ha gegaan en heb een ab kuur gehad en heb en blijf het ijskoud houden:$.....maar goed de ab kuur moet zijn werking nog gaan doen.

De kleintjes zijn ook beiden strontverkouden:$.

Noël net op school afgezet en het was al overgeven en hysterisch huilen voordat ik in de klas was,het word steeds erger en erger,vind het echt verschrikkelijk.
    Ik liep naar buiten en toen hoorde ik een andere moeder tegen een andere moeder zeggen dat haar kindje niet meer wilde omdat noël doet overgeven,en ik zei meteen dat noël pas 4 is dus dat niet express doet,kom eens op zeg,ze werd rood ze had mij niet gezien:x,maar ik snap best dat het rot is voor andere kindjes maar kom eens op,ook hun kindjes moesten voor het eerst he.

---------------------------------------------------------------

Lady Daisy ...........Meid jij ook al zo beroerd,de bossche griep denk ik:$.
    Veel beterschap meid,en ik ben net ook terug naar bed gegaan mijn moeder is nu gelukkig hier en ben ook meteen mijn bedje in gedoken,ik moet er nu wel uit want mijn vader word daalijk geopeerd en die ging ik afzetten en ophalen,dus moet ik mijzelf even bij elkaar schrapen.
    -------------------------------------------------------------

Wendy 1983...........Hhahahha hier nog maar een keer hetzelfde berichtje dan,wat doe je op de beurs:D.
    Wat leuk dat je manneke het zo naar zijn zin heeft bij zijn opa en oma:p

3. happymama

happymama Niet meer actief

jeetje wat een alende allemaal hier , ik ga zo ook lekker even liggen voel me ook niet zo goed .
    misselijk met vlagen mijn onder rug en buik doen zeer echt zo,n ongi gevoel . niet fijn .
    nou iedereen die ziek is , beterschap

4. LadyDaisy

Nog anderhalf uur, dan kan ik naar huis.
    Ja, ik ben echt hard aan het werk... :) echt waar.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

wat een beroerde bende allemaal bij elkaar zeg :( Moet blijkbaar niet teveel buiten komen momenteel, anders waait het mij straks ook nog aan... en met alle gebroken nachten van de afgelopen tijd, is m'n weerstand belabberd... (weerstand, wat is dat? :()

@Patries: Thirza is 10 mnd nu. Provoceren rond haar eerste verjaardag kunnen we dus overslaan, dus met 18 mnd dan weer eens... Voorlopig dus steeds uitzoeken wat ze wel en niet mag enzo. Heb iig van het weekend 3 pogingen gedaan voor een cake zonder melk en ei, en lukte uiteindelijk redelijk. Toch lastig om luchtig te krijgen als je geen ei erin mag doen :(

Sneu van je zoontje zeg, met dat schoolgedoe... Maar gaat ooit over hoor! Ik heb, toen ik na een verhuizing voor het eerst naar de eerste klas (groep 3) van een nieuwe school moest na de zomervakantie, daar een hele tijd elke ochtend in de kring zitten huilen. Niks aan overgehouden, ik ging zelfs graag naar school! Vond de zomervakantie altijd te lang, hahaha. Liep altijd huppelend weer naar school op de eerste schoodag na de zomervakantie :D

@LadyDaisy: fijn dat het logeren zo goed is gegaan!

Hier knapt Thirza echt met de dag op. Heerlijk! Ging vanochtend zomaar tegen me aan in slaap vallen toen ik met een vriendin zat te bellen, (uniek! Tot nog toe was geluid/gepraat/enz altijd reden om niet in slaap te kunnen komen en zichzelf eindeloos wakker te houden :(). En 2,5 uur later sliep ze nog en heb ik haar maar wakker gemaakt, omdat ze naar de gastouder moest... ik moest werken. Nou ben ik wel thuis aan het werk, maar was niet echt handig om haar later te brengen, dan kan ik me niet genoeg concentreren, (moet allemaal verslagen schrijven over de bezoekjes die ik heb gedaan bij de jongeren die ik begeleid). En aangezien ik al twee keer ziek ben geweest deze maand, moet ik van de hele maand inhalen :( Ben dus supersnel aan het typen vandaag :D Wel lekker om even een hele middag te kunnen doorpezen :)

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou mijn vader is het helemaal niet goed gegaan,ze hebben de operatie moeten staken,zijn harslag kelderde naar 0 en ze denken dat het door de verdoving kwam,ze weten het niet,maandag is nu het gesprek met annestiasist en dan gaan ze verder kijken,ben me stuk geschrokken.

---------------------------------------------------------------

Rozemarijke............Ja het is echt een zieke boel bij elkaar ,zouden we elkaar aansteken via de pc:$.
    maar goed ik heb nu een ab kuur dus hopelijk ben ik er een maandag echt vanaf noël is dan jarig.
    Nou ik heb dus ook echt geen weerstand en ben dus express al vanaf augustus die echinaforce gaan slikken,6 op een dag ik ga maar over na 10 want ben al 2 keer ziek geweest:$
    Wat leuk noël en Thriza schelen bekant niets jaimy is 9.5 maand,ben op 19-12 bevallen.
    Ja dat zou ikd an ook niet meer doen,want dat is dus gewoon zielig om haar weer pijn te laten hebben,jaimy doen we nu wat testjes tussendoor,hij kan nu het gewone brood eten,we hadden dat KM vrij brood en had vand e week perongeluk gewoon brood gegeven en hij reageerde er goed op dus nu blijven we het geven ik hoop echt dat hij er overheen groeit.
    Ik heb wel zo'n handig boekje van de dietsiste gekregen daar staat alles in met merken en namen wat hij allemaal mag hebben,maar dat zal jij ook wel hebben.
    Ik hoop dat hij er van af is als hij 1 jaar word anders moet ik toch aan de mevr van de taarten vragen of ze hem kan maken zonder ei en kmvrij,hoop dat ze het kan want ze maakt altijd prachtige taarten.
    Ja dat blijf ik ook tegen mijzelf zeggen dat het goed komt ,bij de creche had hij dit ook 6 weken lang,maar goed toen moest hij maar 2 keer in de week en nu elke dag:$
    Nou ik hou me maar vast aan jou verhaal.

------------------------------------------------------------

Lady daisy.........Ik geloof je helemaal:D

---------------------------------------------------------

Lisa...........beterschap meid

7. LadyDaisy

Oei Patrieske16, wat een schrik zeg!
    Ik ben benieuwd wat er maandag uit dat gesprek komt.
    Geef je pa maar snel een dikke knuffel!

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Lady daisy.............bedankt meid zal ik doen,hij komt morgenmiddag hier heen

9. LadyDaisy

Wat ben ik een emotioneel wrak zeg!
    We hebben een weekendje weg, georganiseerd door mijn schoonouders.
    Een aantal gezinnen van die kant komt ook.
    Ik had eigenlijk nu in de auto moeten zitten die kant op, maar ik kon het niet.
    De gedachte om zo lang in een huisje te zitten met zoveel mensen, ik raakte totaal in paniek!
    Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd, ik ben al een paar keer thuisgebleven terwijl ze iets hadden (verjaardag en zo).
    Het stomme is dat het best aardige mensen zijn, maar ik heb het gevoel dat ik altijd op mijn hoede moet zijn, dat alles wat ik doe en zeg beoordeeld word en zo.
    Geen idee of het zo is, maar zo voel ik het.
    Mijn man is nu met de kleine daarnaartoe.
    Zelfs de gedachte dat ik haar tot zondag niet zal zien en dat ze morgen gaat zwemmen (de 2de keer pas in haar korte leventje) kon me er niet toe zetten om in de auto te stappen.

Mijn man en ik verschillen heel veel op verschillende vlakken.
    Hij is een echt familie mens, ik totaal niet.
    Tuurlijk, ik houd van mijn ouders een broers, maar ik ga daar heel anders mee om.
    'Gezellig' samenzijn geeft mij de kriebels, op de koffie of samen eten okay leuk, maar langer dan dat en ik moet naar huis.
    Mijn man vindt dat juist leuk, hoe meer hoe beter voor hem.

Ik weet het niet hoor, ik heb al een half jaar zo sterk de neiging om maar de boel de boel te laten en tegen mijn man te zeggen dat hij voortaan maar overal alleen (of met Vicky) naartoe moet gaan.
    Maar ik weet dat hij graag heeft dat ik mee ga.
    Hij wil graag dat alles met mij delen, en lol hebben in dit soort dingen.
    Ik snap dat ook wel, en ik probeer het ook vaak voor hem, maar echt plezier erin hebben?
    Nee, vaak zeer onderdrukte paniek.

Ik zal dit ook eens naar onze therapeut sturen, eens kijken of we hier in de volgende sessie over kunnen praten.

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden,

Zij zijn sinds gisteren avond weer thuis. Pfff wat een weekend. Jesse is verschrikkelijk verkouden en heeft al 3 nacht heeel weinig geslapen (diep respect voor mama's met kinderen die altijd slecht of weinig slapen) Ik ben echt dood moe.....:D

Hij is verkouden heeft het stik benauwd tot het enge aan toe en heeft 2 ontstoken ogen :(. Gisteren avond gingen we vroeg naar bed en om 2 uur vannacht was Jesse WEER helemaal over de rooie...zijn hele neusgaten zaten vol met korsten gewoon helemaal verstopt. Ik vond dat dit echt niet langer meer kon omdat hij veel te weinig lucht krijgen en verschrikkelijk piept. Ik heb vannacht de HP gebeld en die zitten bij ons in het ziekenhuis en ze wilden toch graag dat we even langs kwamen. Aangezien hij nog zo jong is.

Toen naar het ziekenhuis gereden en Jesse is helemaal onderzocht. Longen klonken goed. Ogen moesten we goed schoon houden en zijn ogen waren geïrriteerd. Nu moeten 6 tot 10 keer per dag neus spray gebruiken. Jesse vind dit verschrikkelijk maar we moesten hem van de arts maar gewoon in de houdgreep leggen haha....Want die spray is echt noodzakelijk omdat zulke jongen kinderen niet door de mond kunnen ademen is het belangrijk dat zijn neus open blijft.

Pfff dit was mijn weekend sory voor mijn ego verhaal :oops:

XXX

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gelukkig is er niet overdreven veel geschreven dat ik het nog een beetje bij kan benen:D

Maar goed noël zijn verjaardag was echt heel leuk,
    Die ochtend keek hij zijn ogen uit en was zo blij met alles,vooral met zijn taart die was ook echt super,de hele dag visite gehad en geen 1 kadootje dubbel hij was zo blij met alles,en hij is ook echt super en super verwend,waar laat ik het toch:$

Hij heeft heel veel spelltetjes gehad en knutesel gerij en racebanen en auto's en noem het maar op,en nog een berg centjes ook,de geluks vogel:)

Ik was ook bek af de laatste ging om 22.00 weg,ik heb het er ook met mart over gehad dat we voortaan zijn verjaardag na het weekend moeten zetten,want hij was vandaag bek af op school.

De juf wachtte kwam naar mij toe en we hebben afgesproken dat noël alleen de ochtenden komt en de woensdag ochtend en vrijdag ochtend ook niet omdat zij er dan zelf niet is en dan zitten de 2 klassen bij elkaar en dan zijn 36 kindjes en dat is niet goed voor Noël dus voor nu alleen de maandag en disndag en donderochtend,en dan kijken ze na de herfstvakantie verder,1 ding hij had gelukkig niet overgegeven wel gehuild maar niet overgegeven:D

--------------------------------------------------------------

Wendy..........Ow meid wat is je manneke ziek als ik het zo lees,wat zul jij verschrikkelijk geschrokken zijn toen je naar het zkh moest,ik hoop dat je manneke snel opknapt meid,heel veel sterkte voor hem.
    wat betreft de spray heb je die van de ha dan of is het gewoon een zoutoplossing want die heb je ook in druppels en dat is niet zo angstig voor die kleintjes.

Lady daisy............ Meid wat moeilijk dat je dan niet mee kan gaan,maar hadden jullie anders niet een hotelletje in de buurt kunnen nemen of een apart huisje dat je toch wat privecy had,of ga je bijna helemaal niet met die mensen om?
    Goed dat je het gaan aankaarten bij de therapeut,want ik begrijp dat je man het natuurlijk wel fijn vind als jij er ook gewoon bij bent,misschien van de 5 uitjes dat je er me ekan gaan naar 3 alvast een begin ofzo,ik denk maar mee hoor.
    Ik snap wel wat je hebt want ik heb dat ook niet,ik ben met mijn fam gekapt alleen mijn ouders waar ik nog contact mee heb en 1 oom,ik zie de anderen wel maar doe nergens aan mee,Mart zijn familie zijn broers en zusse dat zijn er 5 in totaal doen ook alles samen en hebben ook een close band ik voel me niet zo happy daar,maar doe mijn best voor hem,andersom zou hij het ook doen,dus van de 3 keer dat ze met zijn allen weggaan ga ik 2 keer mee,als het over een weekend gaat dan he

12. LadyDaisy

@Wendy: veel sterkte met je mannetje. Ik hoop dat ie al iets (liefst veel) beter is?
    @Patrieske: wat leuk dat het beter gaat met noel! en nog gefeliciteerd!

Tja, als er zoiets georganiseerd wordt is dat ivm een verjaardag of zoveel jaar getrouwd. Ik weet niet of het dan verstandig is om dat dan af te spreken.

Ik heb natuurlijk afgelopen weekend veel meer op papier gezet (nou ja, ingetypt in word ;)) en gister hebben mijn man en ik goed gepraat.
    Vrijdag ga ik terug naar de huisarts om nog wat meer met haar door te spreken, en ik heb de therapeut gemaild, die zien we volgende week vrijdag.
    Morgen ga ik op mijn werk met mijn manager praten, misschien dat ik thuis aan wat vertalingen kan werken, geeft me ook meer rust dan dat ik op kantoor zit.
    Ik ben benieuwd wat hij daarvan vind, ik heb het al aan een andere manager doorgegeven maar hij ging daar niet over.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Lady daisy.........

Bedankt voor je felicitaties meid.

Ja ik weet dat ook niet meid,het is natuurlijk hoe het gaat,en als je er echt moeite mee hebt dan houd het ook op natuurlijk,maar goed ik snap dat je vriend ook wel zoiets heeft van je kan wel mee,maar goed ik begrijp dat jullie dit ook gaan bespreken bij therapie dus ik hoop dat jullie hier samen uitkomen.

Laat je me wat weten over je gesprek op je werk meid?

14. LadyDaisy

Ik heb al met mijn manager gesproken: ik ga de ziektewet in en zal van mijn dokter een verklaring gaan krijgen.
    Ik hoef alleen maar voor 12 november nog mijn bureau op te ruimen, privé spulletjes mee te nemen en afscheid te nemen van mijn collega's.

Aan de ene kant een enorme opluchting, aan de andere kant ook heel moeilijk want ik ben wat dat betreft iemand die zeker wat werk betreft niet snel opgeeft, en zo voelt het wel op dit moment.
    Maar even een paar dagen rustig aan doen en alles een plekje proberen te geven.

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lady daisy

Dus als ik het goed begrijp ben je ook dan je baan kwijt 12 november omdat je in de zkw gaat,of liep je contract af?

Meid ik snap dat je dat heel moeilijk vind maar goed soms is het niet anders,ik hoop dat je nu wat je rust gaat vinden?

16. LadyDaisy

Mijn contract liep al af, helaas.
    Ja, proberen rust te vinden dat is wat ook mijn man zegt en mijn ouders, maar makkelijker gezegd dan gedaan ;)
    We werken eraan, veel praten en nadenken maar niet gaan piekeren.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan meid,maar goed als het werk het er niet beter op maakte dan moet je dit proberen en laten we hoopen dat het dan helpt,net wat je zegt je geeft het ook aan bij therapie dus misschien dat hij/zij wat tips heeft

18. LadyDaisy

En dan nu een wat vrolijker bericht:
    Vicky kan sinds een paar dagen heel goed zitten! :D
    Ze is ook al druk bezig om zelf te gaan zitten, maar net dat laatste zetje kan ze nog niet zelf maken.

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou we zijn weer thuis van het zkh in rotterdam,we waren netjes op tijd en maar goed ook,het kinderziekenhuis kon je van links niet in dus moesten we de andere ingang gaan zoeken weer helemaal rond:$

Maar goed,hij moest een schedelfoto maken en dat deed hij zo supergoed,we hadden thuis geoefend en hij bleef voor beiden foto's zo netjes stil liggen en toen tereug naar de arts die uitliep,en het was druk niet normaal,ik heb wel 4 babies gezien in dat uur dat wij daar waren met dezelfde schedelafwijking als noël je hebt dan zo te doen met die ouders je weet dat ze daar daalijk 10 zware dagen zullen zitten aan dat bedje,ik moest er echt van slikken.

Maar goed we kwamen binnen en DR van der meulen vond de richel ook wel erg duidelijk aanwezig dus er werd extra gemeten en gevoeld en noël bleef weer zo netjes zitten,maar toen kwamen de foto's binnen en daar was de richel ook heel duidelijk op te zien,die richel komt omdat zijn hersentjes dachten he wat extra ruimte en die pikken we nog even mee,maard at kan dus geen kwaad,misschien word ie wat slimmer nu hahaha:D
    Maar goed voor ons het allerbelangrijkste moet ie weer geopereerd worden en een duidelijke nee en over 2 jaar terug komen,echt gewoon zo blij dat we zijn waren,zo'n opluchting pffffffff wat heb ik hier weer naar toe uitgeleefd.

We moesten nog wel even nog extra foto's maken,maar door een fotograaf zo moet je het verglijken het gaat om de boven kant en zijkanten zo bekijken ze de richels, en ook daar deed ie het weer super de man zei als ik ze zo allemaal heb ben ik om 14.00 klaar hahahah,dus dat was fijn.

We hebben nog gegeten en noël heeft een kadootje van ons gekregen omdat ie zo goed zijn best had gedaan en nog even bij de mac geweest,meteen boodschappen gedaan dan was alles af.

En onderweg van het boodschappen doen ja de nieuwe auto begint te scharen met remmen en hij loopt warm,ja hoor echt niet te geloven toch,maar goed ik heb papa's vriend gebeld en die komt vanavond meteen kijken met een monteur (zijn zoon) dus dat loopt wel los,maar goed dat hebben wij weer.

------------------------------------------------------------

Ladydaisy..........Wat goed zeg dat ze gaat zitten uit zich zelf goed hoor meid.....:D

20. LadyDaisy

Wat een opluchting Patrieske, wat fijn dat Noël niet geopereerd hoeft te worden! Echt geweldig nieuws.
    Tja, dat met die auto kan altijd gebeuren.
    Ik ben benieuwd wat het kan zijn.

Ik ben gister naar de huisarts gegaan, en heb met haar gepraat.
    Ik heb nu antidepressiva gekregen en moet over 2 weken terugkomen voor een volgend gesprek.

Deel Deze Pagina