Wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovelygirl, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb 2 nachten geleden onbeschermde seks gehad met iemand,en ik gebruik geen pil.
    Mijn ongesteldheid is heel onregelmatig en weet dus ook niet wanneer ik ongesteld moet worden.
    Wanneer kan ik nou een zwangerschapstest doen?
    Hoelang na de seks kan je dat zien...

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    " onbeschermde seks gehad met iemand"?

sorry hoor, klinkt beetje vreemd zo..

meestal heb je je eisprong 14dagen voordat je ongesteld moet worden , als je vaak wat langere cyclus heb kan je die dagen bij de 14 dagen optellen...

3. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    ja ik ga natuurlijk zijn naam hier niet op het forum zetten,dat zou die niet erg op prijs stellen!

4. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Oke dat is duidelijk maar wat moeten we hier uit op maken?heb je een relatie met hem of is het zomaar iemand?en je heb het over de eerste ronde...betekend dat dan dat je wel bezig bent om zwanger te raken?

Sorry maar het komt een beetje wazig over,en mijn excuus als ik het verkeerd begrijp.

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ff offtoppic maar net had je onder je naam staan "eerste ronde, wanneer zou het"... (wat je nu verwijderd heb zie ik)

Dus komt het nogal raar over om zo te lezen.

"mijn partner klinkt beter, maar geloof dat het niet over hem gaat , wel? "

6. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Nee,ik snap dat het een beetje wazig overkomt!
    Die 1e ronde tekst was nog van mijn en me ex samen...Dat is nu uit.
    Dus dat is ook niet meer van toepassing,ik heb het ook al weggehaald.
    En die iemand is niet zomaar iemand nee.Ik schrijf het een beetje cru op.

7. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Sorry eerste ronde is niet voor jouw bedoeld.....maar wil je proberen uit te leggen wat er nu precies speelt?

8. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb een beginnend relatie met die jongen,en we hebben eergister seks gehad onbeschermt.
    Aangezien ik niet regelmatig ongesteld word weet ik niet wanneer ik een zwangerschapstest kan doen,daarom is mijn vraag ook hoeveel dagen na de seks je kan testen als je niet weet wanneer je ongesteld moet worden.

9. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    oh had ik het toch goed gelezen....haha ik dacht al even van net zag ik het toch staan?maar aangezien ik nogal last heb van mijn hormonen kijk ik nergens raar van op.

Maar ik denk dat je niet meer kan doen dan afwachten?zeker als je zegt dat je cyclus onregelmatig is.

En tja dat je niks gebruikt is de kans natuurlijk altijd aanwezig dat je zwanger wordt...soms is een x al genoeg en bij andere duurt het jammer genoeg veel langer.

gr

10. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    Ja psies,voor de 1 duurt het langer dan voor de ander. Jammer genoeg...Als je het heel graag wilt dan gebeurd het niet snel genoeg,en als je er niet echt op zit te wachten dan gebeurd et zooo snel.Daarom ben ik ook benieuwd wanneer ik kan testten.Hoelang zal ik moeten wachten? 2 weken ofsow als ik ondertussen niet ongesteld word?

11. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Misschien kan je een cyclus banner aanmaken en er vanuit gaan wanneer je ongesteld was?

En je heb het over onregelmatig?zit er veel verschil tussen je cyclus?want is het een paar dagen dan zou ik de langste cyclus aan houden...

Weet niet of je daar wat aan hebt maar tis het proberen waard.

En mocht je zwanger zijn is dat dan een groot probleem?

Gr

12. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    of het een groot probleem is?
    Voor mijn niet,voor die jongen wel die wilt nog geen kinderen,maar seks zonder condoom wilt die wel :evil:
    Ik voed nu ook alleen me dochtertje op,als ik zwanger ben laat ik het zeker niet weghalen.

13. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Tja als hij dat wil dan zal hij ook op de blaren moeten zitten mocht het zo zijn,en anders zal ik persoonlijk mocht je met deze relatie gelukkig zijn voor een voorbehoedsmiddel kiezen bv de pil...dat zal een hoop rust met zich mee brengen.

Succes in ieder geval en laat even weten hoe het is afgelopen...

gr

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Dat het niet verstandig is om zonder voorbehoedsmiddelen te vrijen mag ik van hopen dat je dat weet. Vind dat je erg onvoorzichtig hiermee om gaat
    Ik heb vaker hier gelezen dat je een morning afterpil tot 3 dagen na mogelijke conceptie kunt slikken.

Weet je misschien wanneer je ongesteld was, dan kun je een schatting maken wanneer je het weer moet worden en dan kun je testen

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Als je echt geen idee hebt wanneer je ongesteld moet worden zou ik zeker 3 weken wachten met testen nadat onveilig hebt gevreeen. Voor de meeste vrouwen duurt de periode van eisprong tot menstuatie 2 weken. Maar aangezien sperma soms tot wel bijna een week kan leven zou ik dat erbij optellen. Je kan wel eerder testen maar dan is er bij een negatieve test nog een kans op een zwangerschap, na drie weken wordt dat toch een stuk minder.

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ongeveer 17 dagen na de sex kun je volgens vele gebruiksaanwijzingen een test doen..

maar waarom onbeschermde sex met iemand die je net kent? niet alleen is het niet slim omdat jullie niet zwanger willen worden nu, maar ook wat betreft soa's enz..je weet maar nooit..

Slik je wel de pil of ook niet?

liefs daantje

Deel Deze Pagina