Botanische/scandinavische woonkamer/eetkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door aicirtap, 3 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb veel planten hoog hangen. Op het wandmeubel een paar laag, maar in het meubel zit hun speelgoed, dus dat is boeiender dan mijn planten:roflmao:
    Maar "nieuwe" dreumesen willen het nog wel eens proberen. Dan zeg ik ook: van de plantjes blijf je af. Een dagje consequent reageren en dan helpt dat meestal wel.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Hmm hier blijft het als een magneet werken… ook in de tuin overigens, ach de botanische items volgen zodra meneer er niet meer naar om kijkt :roflmao:

tuc vindt dit leuk.
  3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ga van woning ruilen. Ik hoop dat de woningbouw niet dwars ligt. Fingers crossed.

Ysabella, einad, Elena22 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik zit middenin een verbouwing/verhuizing, dus ik kan geen foto's delen. Als je Instagram hebt, kun je zoeken op 'wit met hout'. Dan krijg je veel mooie voorbeelden, vaak ook van webshops of interieurgekkies ;)(met websites en kleurnummers e.d.).

Zelf heb ik eerst een moodboard gemaakt. Dat heeft er bij mij (ons) voor gezorgd dat we duidelijk wisten wat we zochten en ik kon gericht kopen. Ik heb ook altijd een staal van mijn kleur in mijn handtas bij me.

aicirtap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina