Broek houden of terugsturen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 8 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Wat zouden jullie doen in het volgende geval?

Ik heb een jeans besteld van ltb, een blackwash skinny, maat 29. Hij zit heel mooi behalve bij mijn middel :), gevalletje muffintop. Ik dacht in eerste instantie houden, goede stimulans om eindelijk weer te gaan sporten, maar van de andere kant wil ik hem wel aan kunnen trekken. Dus wat kan daar op totdat mijn middel weer een strak truitje kan hebben op die broek?

Ik heb dit overigens erg snel bij broeken, want een maat groter is verder te ruim en een taillebroek vind ik vreselijk zitten. Ik heb een behoorlijke diastase, dus helemaal strak gaat mijn middel ook niet meer worden. Deze broek heeft het wat sterker, maar zit dan weer beter op mijn heupen en billen doordat hij net wat smaller valt dan bijvoorbeeld een maat 38 van esprit (is eigenlijk weer iets te ruim voor me, maar dus beter bij de band).

Dus samengevat, houden of niet? En in het geval van houden, wat kan ik er dan op doen?

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik zou hem terug sturen.
    Zal de broek niet aan trekken en zal er niet mooi uitzien als je hem wel aantrekt.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou hem terugsturen.. Het soms even zoeken naar een merk&model broek dat aan alle kanten strak zit..
    Maar een muffintop verstoppen kun je doen door iets wijders eroverheen te doen? Toch zou ik hem terugsturen en wat anders proberen.. Maar ik heb zelf een gevoelige buik, dus als het daar strak zit, zal ik zo'n broek ook niet snel aandoen..

4. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou hem waarschijnlijk ook terugsturen.
    Heb je weleens een highwaisted model gehad? Die zitten heel fijn en wat hoger

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik kan daar helaas niet tegen, als een broek wat hoger komt, word ik er misselijk van (ik heb pds en dispepsie). Zelfs bij positiebroeken kon ik niet tegen de banden, ik kon dus alleen de broeken kopen waarvan je de band om kon slaan zodat hij onder mijn navel bleef.

6. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Ik zou hem terug sturen en als je kan zaterdag naar een jeans center gaan is alles met 40 % korting ;)

7. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Corrigerend ondergoed onder doen + een wijder vallend truitje? Mits hij fijn genoeg zit.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb ook PDS, maar juist de steun van een goede hoge broek helpt me.. Juist die broeken die zo laag klemmen gaan bij mij mis..

9. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Alles? Goed idee dan!

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Deze broek klemt op zich niet erg, want de band bevat ook wel stretch. Ik vind last van mijn maag (van de dispepsie) erger dan last van mijn darmen, dus vandaar dat ik hoge broeken vervelender vind.

Corrigerend ondergoed heb ik ook nog niet gevonden wat ik niet akelig vond.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat is even lastig dan inderdaad.. Mijn pijnpunt zit juist lager..

Ik zou eens binnenlopen bij een winkel met veel merken/types zoals jeans center. Kun je van alles proberen.

Tegenwoordig zitten die van Angels goed, en die van de LIDL gaan ook prima. Eerder juist die van de miss etam. En daarvoor een specifieke serie van de jeans center..

12. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Ja wat ik in de mail kon lezen wel

13. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Dat is bij mij precies hetzelfde, sinds de lage broeken in zijn haat ik spijkerbroeken, maar nu komt hoog gelukkig weer wat terug.

Ik zou de broek terug sturen en een ander, beter passend model zoeken.

14. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Welk model van LTB is het ? De zena loopt bijv zeker een maat uit.

15. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    De tanya, maar juist een band loopt vaak wat minder uit dan de rest toch? Dus dat maakt het model misschien juist nog minder geschikt.

Ik wil iedereen bedanken voor de tips, ik ging door de anderen met pds toch twijfelen of hij wel zo lekker zat, dus ik heb hem net nog even aangepast, hij zit idd erg lekker en mooi, totdat ik ga zitten, dan drukt hij teveel in mijn buik, hij gaat dus terug.

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Grappig, ik had een half jaar precies hetzelfde. 3 broeken besteld. 2 ervan hadden dit probleem. Ik wilde ze terug sturen, maar was te lui en toen was het te laat. Ben er blij mee, want nu pas ik ze!

17. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Haha! Ik heb dat ook regelmatig gehad dat ik te lui ben om iets terug te sturen, dan denk ik ach, het gaat wel en om nou dat ene stuk terug te sturen in zo'n grote doos (als de rest wel goed is)... Ik krijg er bijna altijd spijt van, want dan ligt het maar in de kast en gaat het naar het goede doel na een paar keer dragen. Ik heb me dus voorgenomen dat niet meer te doen, bij twijfel niet doen (of een topic openen op zp en het dan alsnog niet doen ;)).

En ik ben wel echt van plan weer te gaan sporten, want ik voel me totaal niet fit, maar ik weet dus niet hoeveel strakker mijn middel nog gaat worden op mijn leeftijd en met die diastase en slappe huid (ben in beide zwangerschappen 25 kilo aangekomen waarbij ik volledig naar voren droeg). Ik heb ook wel lovehandles, die zullen vast wel minder worden, maar de voorkant, ik weet het niet, daar zit ook niet zoveel vet, het is vooral erg slap.

18. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Als je het niet goed weg kunt moffelen zou ik hem terug sturen en verder shoppen in winkels. Net zo lang tot je het juiste merk gevonden hebt.

19. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    De Tanya ken ik niet,maar van de zena loopt ook de band uit. Het is een en al elastisch. Deze zitten heerlijk,maar wel een uitloper

20. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Dat is wel een goede om rekening mee te houden, ik heb besloten deze broek terug te sturen en zaterdag naar jeanscenter te gaan. Ik zag dat ze daar in ieder geval de zena hebben, dus die ga ik vast ook aanpassen. Als die goed zit, moet ik hem dus een maat kleiner proberen?

Deel Deze Pagina