pijn in rechterzij en schouder

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door manon31, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi,

Ik ben net zwanger, 5 weken nu, en het duurt nog even voor ik voor mijn echo moet. Daarom vraag ik het hier maar even.
    Ik heb sinds een paar dagen veel pijn in mijn schouder, alsof ik te lang achter de computer heb gezeten. Dit gevoel ken ik wel. Het gevoel wat ik echter niet thuis kan brengen is de pijn in mijn rechterzij. Als ik diep inadem doet het zeer en op rechts liggen gaat niet. Het zit ter hoogte van de onderste ribben. Als de kat op me gaat liggen en er dus gewicht op komt doet het ook pijn bij ademhalen. Bij zitten weinig last...alleen als ik heel diep inadem voel ik het. het lijkt op overbelaste spieren de pijn....heeft dit te maken met de zwangerschap. Ik ben zeker de laatste week in omvang wat aangekomen. Mijn darmen gedragen zich erg vervelend. Zijn flink opgeblazen en heb bijna de hele tijd een vol gevoel, kan het hiermee samenhangen? Denk dat mijn schouder zeer doet omdat ik de pijn in mijn zij probeer te ontzien of misschien is het wel andersom...ik heb er niet op gelet welke pijn er het eerst was maar het lijk erop dat het vrijwel tegelijk op kwam zetten.

Hopelijk heb ik het goed genoeg uitgelegd....
    Groeten Manon

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Manon,

Misschien kan de verloskundige op deze site je verder helpen.

Groetjes Linda

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oh..ships sorry..dat wilde ik ook doen...zie nu dat ik hier verkeerd zit...aan hormonen geen gebrek:D..ben aardig verstrooid

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Dat is geen probleem hoor!

Deel Deze Pagina