verstopping bij liga enz

Discussie in 'Voeding' gestart door missX, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ben benieuwd of er hier meer moeders zijn waarbij de kindjes niet tegen liga kunnen? Indy raakt hier namelijk helemaal verstopt van deed het eerst namelijk door haar fruithapjes...zou dat straks ook gelden voor al die andere kinderkoekjes e.d. En geven jullie misschien wat anders dan?
     
  2. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou het niet weten, want ik heb nog nooit Liga gegeven.


    Helemaal geen kinderkoekjes hier, want dat vind ik niet echt nodig (toegevoegde suikers ben ik niet zo dol op). Fruit kan je prima geven zonder dat je er verder iets bij doet. Als het echt te dun is, werkt een schepje rijstebloem ook prima!

    Succes ermee,
    Groetjes Six
     
  3. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    HIer ook nooit liga gegeven. Het cb is er ook niet voor, zit boordevol suikers en ze hebben het niet nodig.
    Je kan beter rijstewafeltjes nemen of een soepstengel.
     
  4. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Huh, in Liga eerste stap zit toch geen suiker? (mag ik toch hopen van niet, ik geef dat regelmatig door de fruithap en kijk altijd zo goed uit geen voeding met suiker te kopen :()
     
  5. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ook in eerste stap zit suiker...
     
  6. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja het cb zegt van wel dat juist de liga's vol zitten met suikers, fruitsuikers en teveel koolhydraten.
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    bij mij zei het cb zelf dat ik liga door het fruithapje kon doen...raar al die tegenstijdigheden hoor! en nee rijstebloem kan ze ook niet tegen dus dat valt ook af...
     

Deel Deze Pagina