Het zal hier niet goed staan denk ik maar wist even niet waar ik het anders moest zetten... Maar dames help me!! Ik heb een probleem... Ineens zuigen al mn difrax flessen vacuum!! Ik snap er echt niks van... Een tijdje geleden nog een topic gelezen erover dat er onderin hey plastic dingetje een gaatje in het midden zou zitten waarvan je moet zorgen dat het niet verstopt.. Nou misschien ligt het aan mijn ogen maar kan dt gaatje niet vinden haha Maar wat kan ik nu doen om die flessen weer normaal te laten doen... De fles geven word wel vervelend zo! En zeker voor de kleine man!
Op het bodemrubbertje zit een piepklein rechthoekje. In dat rechthoekje zit een sleufje dat zichtbaar wordt als je het rubbertje een beetje dubbelvouwt (als je begrijpt wat ik bedoel). Dat is dus het gaatje. Verder de bodem niet té vast draaien. Vanwege al dit gedoe met de bijbehorende lekkages vind ik Difrax een ramp, maar de meningen daarover zijn zeer verdeeld. Er is inderdaad een apart topic over flesvoeding: Flesvoeding - Zwangerschapspagina Succes!
Ja dat dingetje in de bodem bedoelde ik haha Maar ik kan daar echt geen gaatje/sleufje vinden haha Zal nog eens goed kijken straks En de onderkant zit idd niet te strak... Maakt trouwens ook geen verschil als ik m losser draai...
Je moet inderdaad dat rondje onderin een paar keer in meerdere richtingen dubbel vouwen, dan zie je het vanzelf open gaan... Hier eigenlijk nooit problemen gehad met Difrax! Ook moet je de dop met speen er niet te strak opdraaien...
Dan snap ik echt niet wat ik verkeerd doe Ik vouw me een ongeluk met die dingen Zorg dat alles niet te strak dicht zit..... Miss moet ik ze eens streng toespreken Haha
Bij mij ging dat 'gaatje' (is meer een streepje) pas open als ik echt specifiek dat rechthoekige dingetje inkneep. Dus knijpen met 2 vingers aan de korte kanten van dat rechthoekje, zeg maar, dan popt ie open. Sindsdien nooit meer problemen gehad.
Ik heb dit bij 1 van mijn difrax flessen gehad, daar zat gewoon geen sleufje in en deze heb ik er zelf in gesneden met een mesje. Ik draai de onderkant altijd een beetje losser tijdens de fles en de bovenkant haal ik na klaarmaken vd fles ook eventjes los en draai deze losjes weer vast.
Dankje vor de tips! Denk wel dat er een sleufje in zit haha want eerst deden ze het wel Maar ik ga het sleufje even zoeken en doorprikkn
Anders gewoon even de klantenservice van Difrax mailen. Kreeg een mail terug met nog wat korte vragen daarin en na het beantwoorden daarvan kreeg ik een nieuwe fles, gratis thuisgestuurd! Bij mij hielp de saté prikker ook goed. Daarna nooit meer problemen gehad.
Heb dat voor een paar maanden geleden ook gehad, heb toen nieuwe bodemrubbertjes gehaald en ze meteen uitgekookt en toen was het probleem opgelost! Weet niet hoe lang jij ze al hebt? Maar ik had ze wel van een goede kennis gekregen de flessen, dus het kan ook zijn dat het bodemrubbertje versleten is!
Waar kan je dat kopen dan? Mn flessen zijn net zo oud als mn zoontje haha 3 maanden En 2 flessen zoon 2 maanden denk ik
Hahah okee, ik heb ze gewoon bij prenatal gekocht denk dat je dat wel bij iedere babywinkel of drogisterij kunt kopen!! Xxx
Okee! Dan ga ik dat maar doen denk ik! Heb nl destraks met een sateprikker zitten pielen haha maar kon echt geen gaatje ontdekken! Hoe klein is dt sleufje?!
Ik heb eigenlijk ook nog nooit een gaatje gezien/gevonden . Maar als je nieuwe hebt gehaald kook je ze eerst uit voordat je ze gebruikt dan zal het gaatje vanzelf wel open zijn/gaan, lijkt mij dan! Als je dan nog problemen ermee hebt kan ik je niet verder helpen. Let wel op dat er verschillende bodempjes zijn voor de S-fles en de rechte fles, goed op de verpakking kijken! Xx
Kook ze altijd eerst netjes uit als ze nieuw zijn Oow dat is ook nog een goeie tip! Haha dankje ik zou echt nl zo t verkeerde meenemen