nergens is hij nog te vinden vandaag 3 steden afgereisd om ze te vinden maar niks. weet iemand in limburg of er in de buurt nog te krijgen zijn? bij toys R us hadden ze er ook maar die van de zeeman kan hij makkelijker open doen.
ben net nog op het werk geweest (werk bij zeeman) en heb meteen even gekeken maar daar zijn ze ook op.
morgen ga ik wat rondbellen of ze ze hier ergens in de buurt nog hebben en dan aan de kant kunnen houden. anders word het toch het ander brooddoosje. bedankt voor het kijken, heb het te laat gezien in de reclame denk ik alles is al weg. mijn schoonma gaat kijken in stijn dan hebben we nog die van genk en heerlen en dan weet ik het ook niet meer.
Hier is vandaag pas de folder voor deze week binnen gekomen van de Zeeman in Belgie, mijn man moet morgen toch naar de stad, ik zal hem vragen even te kijken (zou dan Lommel of Overpelt zijn)
de broodtrommel van Cars wordt hier thuis al een half jaar gebruikt Ze lagen hier nog wel in de opruimingsbak vorige week, maar ze zullen nou wel een keertje op zijn denk ik
gister lagen z enog bij de zeeman in Haarlem, maar das een beetje ver weg. Bij de action verkopen ze ze ook! Daar heb ik hem vandaan! Weet niet of je die in de buurt heb? kus miek
neerpelt was hij vandaag dus op (overpelt is er geen) maar is misschien nageleverd morgen? soms is dit het geval