Botox, de oplossing voor overmatig zweten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesie1982, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Misschien het vragen waard?

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Nou, met wat ik gewend ben is het echt bijna niks...(voel regelmatig, toch nog onzekerheid, maar ik voel echt niks, terwijl ik normaal dan al flinke natte plekken heb)
    En zweten of niet, deodorant is voor mij dagelijkse routine, dus dat blijf ik gewoon doen.:D

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebeld naar de huisarts in spreekuur maar ik moet perse op afspraak komen. Want het is niet zonder risicos blablabla.
    Nee dat snap ik me gastric bypass had ook veel risicos en ik denk wel meer dan dit.

Vooruit volgende week pas een afspraak wil namelijk maar perse bij 1 persoon en moet gelijk voor wat anders dan ook maar.

Ik duim in ieder geval want hoorde net van een vriendin dat ze het blijkbaar zelden hier in de buurt doen.

4. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ben benieuwd of het jou helpt!

Ik ben eraan geopereerd en zou het zo weer doen. Het heeft mijn leven zo ontzettend veranderd! Van onzeker, altijd zwarte of wollen kleding, kon ik ineens ALLE kleding weer aan!

Ik zweet nu ook als een normaal persoon, alleen bij zware inspanning zweet ik onder mijn oksels. Verder nooit meer die grote natte plekken zoals voorheen.

Deel Deze Pagina