Hallo, ik heb een vraagje van een vriendin van mij. Zij is vreemd gegaan ( tja helemaal verkeerd natuurlijk) Maar ze heeft een vraagje: Zij heeft geen soa en haar vriend ook niet. Ze is nu vreemd gegaan met een jongen die ook geen soa heeft. Kan zij nu een soa hebben?
Je weet nooit zeker of iemand een soa heeft als deze daar geen bewijs voor laat zien, maar als iedereen 100% zeker geen soa heeft kan je het ook niet ineens hebben natuurlijk. Maar iemand kan wel zeggen geen soa te hebben,maar je weet natuurlijk nooit of je dat moet geloven..
Nee als geen van beiden iets heeft, dan kan ze dat niet hebben. Iets dat er niet is kan je ook niet overdragen aan elkaar Ik vraag me alleen wel af hoe zij zo zeker weet dat hij niks heeft . Iemand kan wel zoveel zeggen.
Dat is waar... maar ze zei van dat ze seks gehad heb met die jongen en dat ze sinds dien bloed.... uit haar vagina zeg maar.
Ik denk dat je vriendin zich het beste even kan laten testen bij de huisarts. Die jongen is met je vriendin vreemd gegaan, kans is dus zeker aanwezig dat hij het vaker doet. Alleen als hij haar een negatieve test voor soa van na het vreemd gaan kan laten zien, zou ik hem op zijn woord geloven.
Ga langs de ha die kan het testen, ik zou daarin niet vertrouwen op anderen. Wie zegt nou gewoon even.. Ik heb een soa En de volgende keer een rubbertje? Gr. Carlien
elk jaar lopen 110.000 mensen een soa op. Het meerendeel heeft dit naderhand niet door. hoe wist ze zeker dat die mannen geen soa hebben? veel mensen hebben een soa zonder dat ze dit doorhebben(of dat je er iets van ziet)
ik wou net zeggen zou niet alleen op zijn woord vertrouwen? tis wel je lijf en als je wel wat hebt geef je het straks nog door aan je man ook.
Het is een vriendin van mij he.... Dat is ook zo. Zij en haar man hebben wel seks gehad hier na,( een paar keer al) maar hij heeft nergens langs van. Dan moet hij het toch ook krijgen. ?
TS heeft het erover dat haar vriendin is vreemdgegaan ( en dus een relatie heeft). De jongen waarmee ze vreemdgegaan is kan wel single zijn/zonder relatie, en helemaal geen (frequente) vreemdganger, dat komt in elk geval nergens ter sprake. Volgens mij kunnen ze beter allebei langs de HA, gewoon voor de zekerheid. Dan weten ze allebei waar ze aan toe zijn.
Je hoeft dus niet ergens last van te hebben, als je een soa hebt, meestal zelfs niet maar dan kun je het wel doorgeven.
Vriendin en die jongen waar mee ze vreemd gegaan is hebben bijde een vaste bedpartner. al ruim 11 jaar
Weet haar vriend wel dat ze is vreemdgegaan? als ze wel Chlamydia heeft (die de bloedingen veroorzaakt) dan moet zij en haar man ook behandelt worden, anders krijgt ze het straks weer van hem. En die andere jongen en zijn vriendin ook. Dus ze moeten het of vertellen of voor altijd met chlamydia lopen(als dat het geval is) en het risico lopen dat je vriendin en de vriendin van die jongen onvruchtbaar worden
Alsnog blijft dan m'n advies om allebei naar de ha te gaan en te laten testen. Beter een keer teveel als een keer te weinig. Je zal toch wat onder de leden hebben, en dit vervolgens nietsvermoedend doorgeven aan een ander .........
Je kan een soa hebben zonder dat je het weet... dan speelt het later pas op of nadat je je getest hebt.
wat een domme vraag zoals hij er in de beginpost staat..... iets wat er niet is kan ook niet overdraagbaar zijn he....
Wat vervelend ook voor jou, popje, dat ze jou met zo'n groot geheim belast. Ik zou die nietsvermoedende partners echt niet meer recht in de ogen kunnen kijken.