Vraagje Soa's

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hallo, ik heb een vraagje van een vriendin van mij.
    Zij is vreemd gegaan ( tja helemaal verkeerd natuurlijk)
    Maar ze heeft een vraagje:

Zij heeft geen soa en haar vriend ook niet.
    Ze is nu vreemd gegaan met een jongen die ook geen soa heeft.
    Kan zij nu een soa hebben?

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Uh nee...dit is alleen overdraagbaar als één van beide soa heeft.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je weet nooit zeker of iemand een soa heeft als deze daar geen bewijs voor laat zien, maar als iedereen 100% zeker geen soa heeft kan je het ook niet ineens hebben natuurlijk. Maar iemand kan wel zeggen geen soa te hebben,maar je weet natuurlijk nooit of je dat moet geloven..

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Nee als geen van beiden iets heeft, dan kan ze dat niet hebben. Iets dat er niet is kan je ook niet overdragen aan elkaar ;)

Ik vraag me alleen wel af hoe zij zo zeker weet dat hij niks heeft :(. Iemand kan wel zoveel zeggen.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Dat is waar...
    maar ze zei van dat ze seks gehad heb met die jongen en dat ze sinds dien bloed.... uit haar vagina zeg maar.

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik denk dat je vriendin zich het beste even kan laten testen bij de huisarts.

Die jongen is met je vriendin vreemd gegaan, kans is dus zeker aanwezig dat hij het vaker doet. Alleen als hij haar een negatieve test voor soa van na het vreemd gaan kan laten zien, zou ik hem op zijn woord geloven.

7. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ga langs de ha die kan het testen, ik zou daarin niet vertrouwen op anderen.
    Wie zegt nou gewoon even.. Ik heb een soa:(

En de volgende keer een rubbertje?

Gr.
    Carlien

8. GermavM

GermavM Lid

4 jan 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    elk jaar lopen 110.000 mensen een soa op. Het meerendeel heeft dit naderhand niet door. hoe wist ze zeker dat die mannen geen soa hebben? veel mensen hebben een soa zonder dat ze dit doorhebben(of dat je er iets van ziet)

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik wou net zeggen zou niet alleen op zijn woord vertrouwen? tis wel je lijf en als je wel wat hebt geef je het straks nog door aan je man ook.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Het is een vriendin van mij he....
    Dat is ook zo. Zij en haar man hebben wel seks gehad hier na,( een paar keer al) maar hij heeft nergens langs van. Dan moet hij het toch ook krijgen. ?

11. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    TS heeft het erover dat haar vriendin is vreemdgegaan ( en dus een relatie heeft). De jongen waarmee ze vreemdgegaan is kan wel single zijn/zonder relatie, en helemaal geen (frequente) vreemdganger, dat komt in elk geval nergens ter sprake.

Volgens mij kunnen ze beter allebei langs de HA, gewoon voor de zekerheid. Dan weten ze allebei waar ze aan toe zijn.

12. GermavM

GermavM Lid

4 jan 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Je hoeft dus niet ergens last van te hebben, als je een soa hebt, meestal zelfs niet maar dan kun je het wel doorgeven.

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Vriendin en die jongen waar mee ze vreemd gegaan is hebben bijde een vaste bedpartner. al ruim 11 jaar

14. GermavM

GermavM Lid

4 jan 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Weet haar vriend wel dat ze is vreemdgegaan? als ze wel Chlamydia heeft (die de bloedingen veroorzaakt) dan moet zij en haar man ook behandelt worden, anders krijgt ze het straks weer van hem. En die andere jongen en zijn vriendin ook. Dus ze moeten het of vertellen of voor altijd met chlamydia lopen(als dat het geval is) en het risico lopen dat je vriendin en de vriendin van die jongen onvruchtbaar worden

15. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    :(:(

Alsnog blijft dan m'n advies om allebei naar de ha te gaan en te laten testen. Beter een keer teveel als een keer te weinig. Je zal toch wat onder de leden hebben, en dit vervolgens nietsvermoedend doorgeven aan een ander .........

16. Rono

Rono Niet meer actief

Je kan een soa hebben zonder dat je het weet... dan speelt het later pas op of nadat je je getest hebt.

17. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    nee bijde partners weten niet dat zij vreemnd zijn gegaan

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat een domme vraag zoals hij er in de beginpost staat..... iets wat er niet is kan ook niet overdraagbaar zijn he....

19. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Maar ook hier bij geld van dat 1 van hun deze soa moet hebben om door te kunnen geven?

20. GermavM

GermavM Lid

4 jan 2011
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat vervelend ook voor jou, popje, dat ze jou met zo'n groot geheim belast. Ik zou die nietsvermoedende partners echt niet meer recht in de ogen kunnen kijken.

Deel Deze Pagina