Wat haal jij in huis voor de oppas? Tips gezocht.

Discussion in 'De lounge' started by tukker, May 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Binnenkort hebben wij een feest op zaterdag avond en het duurt ongeveer 4 uur.
    De oppas (mijn vriendin) komt van 19:30 tot ongeveer 12 uur snachts.

Wat en hoeveel lekkers haal je dan voor de oppas in huis?

Of voldoet een aangebroken zak Halve chips ook wel?

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik zou haar vragen wat ze lekker vindt

3. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik zorg altijd voor iets lekkers bij de koffie, voldoende frisdrank en ( niet aangebroken) chips.
    Het hoeft geen (vr)eetfestijn te zijn, maar ik wil ook niet te karig zijn. Het is weekend en dan is iets lekkers 's avonds wel leuk natuurlijk.

Juul75 likes this.
  4. Koon

Koon Niet meer actief

Ze wil niks, ideaal;)
    Er is natuurlijk altijd wel iets in huis, dus honger en dorst zal ze niet hebben.

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,023
    113
    Wij hebben altijd chips en drinken in huis voor de oppas. Ze pakt er alleen nooit wat van, haha.

6. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik haal ijsthee en heartbreakers, dat vind ze lekker

7. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    3,151
    3,793
    113
    De mensen waar ik bij oppaste: 'ja, jullie zien er ook uit als mensen die niet snoepen'.

Zaten we daar heel de avond met een biscuitje...

Wij zorgen nu dus altijd voor voldoende keus: koek, chocolade en chips, en de verzekering dat ze mogen pakken wat ze willen (dus ook ontbijtkoek of zo), kunnen ze zelf kiezen.

8. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    Dit! Frisdrank, diverse koeken, chocolade en een paar smaken chips! En ook daarbuiten mag alles gepakt worden :D

Hier wordt trouwens niet zo veel opgepast, een paar keer per jaar is veel *en dan alleen voor de oudste natuurlijk

9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha ik haal altijd frisdrank en chips in huis maar ze drinkt nooit meer dan water en thee. Pasgeleden had ze een cracker met kaas gegeten zei ze. Ik voelde me gelijk een sloeber :roflmao:

Vorige week zei ze dat ze een Pizza mee zou nemen maar toen zei ik dat ik het wel mee wilde bestellen met m’n boodschappen :roflmao:

10. Nougat

Nougat Fanatiek lid

May 27, 2018
    2,954
    1,291
    113
    Ik haal altijd wat te eten en te drinken in huis waarvan ik weet dat ze het lekker vinden.

11. Aries

Aries Niet meer actief

Als ze niet zo van ongezond eten houdt zou je ook kunnen denken aan wat rauwkost en hummus. Ik zou denk ik dat in huis halen en wat chips en chocola, kan ze kiezen tussen zoet, hartig en gezond. En een aangebroken zak zou ik niet doen. ;)

12. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zorg altijd voor een zak chips en winegums, want die vindt onze babysitter lekker. Soms haal ik aardbeien, als ze niet zo duur zijn. Daarnaast een fles ijsthee. Alles gaat altijd op, want ze nodigt steevast 2 vriendinnen uit om haar gezelschap te houden. Vaak bestelt ze zelf nog een pizza, maar die ga ik niet betalen. Ik vind het wel mooi zo.

13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Oh. We hebben altijd een voorraad koek, snoep, chips ed in huis en voor mijn moeder dr favoriete wijn. Maar wat ik begrijp dat dus niet standaard is.

14. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

Dec 1, 2015
    2,830
    5,566
    113
    Ik vraag ook wat ze lekker vind.

Zou alleen nooit een aangebroken zak neerleggen. Daar at ik vroeger zelf bij het oppassen ook niet van. Voelt een beetje viezig omdat veel mensen met hun handen chips uit de zak eten. ( en nee, ik heb geen smetvrees:D)

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,132
    8,867
    113
    Dat zou ik doen inderdaad.

16. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik haal in huis wat onze vaste oppas lekker vindt. Ze drinkt graag redbull dus haal vaak wel een blikje als ze komt.

Verder hebben wij altijd chocola, koek, snoep en chips in huis en ze mag gewoon alles pakken.
    Ze vindt stroopwafels heel lekker dus die haal ik nu wat vaker in huis.

17. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Heb gevraagd maar ze is bescheiden en zij dat ik niet echt iets speciaals voor haar hoef te halen.

Ik denk dat ik 2 smaken chips ga halen iets van mm's en iets van een nootjes erbij.

@ de rest bedankt voor de tips.

I

Aries and Blijdorp like this.
  18. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ik leg vaak iets zoets en iets hartigs neer, fles frisdrank, en verder mag ze gewoon pakken wat ze wil. Meestal komt het neer op m&m’s, naturel chips en een fles cola ;)

19. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

Apr 12, 2015
    2,769
    2,145
    113
    Female
    Docent Na&Sk
    Ik heb vroeger heeeel veel opgepast en ik vond t wel heel lief als mensen wat voor me in huis haalden.
    Sommige legden wat verschillende soorten chips neer of zoutjes ofzo, vond t wel fijn als ze t op t aanrecht neerlegden ik vond t niet zo fijn om door de lades te gaan zoeken :p

Blijdorp likes this.
  20. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

Oct 27, 2014
    1,555
    666
    113
    Een aangebroken zak chips zou ik sowieso niet doen, vind ik een beetje raar.

Wij hadden toen chips, popcorn, zak snoep en een paar pakken koek gehaald voor onze oppas. Fris hebben we standaard in huis. Ze had er maar weinig van gegeten, maar liever dit dan dat ze 'tekort' komt.

Share This Page