Dat je shirts fris ruiken na de was zegt niets. Als je ze aantrekt en je hebt op dat moment schone oksels en je ruikt al binnen een uur jezelf, dan zitten de bacterien die de geur veroorzaken in je shirt. Wat daartegen hielp bij mij was als ik kleding in de wasmand gooide de oksels insprayen met azijn. Na een paar keer zo wassen, was de geur dan weg. Op 60 graden wassen is ook nog een optie, dan dood je de bacterien ook (niet een eco programma gebruiken, want dan is de temperatuur vaak iets lager dan 60 graden), maar is wel wat minder fijn voor je shirts. Bij mij is het nu niet meer nodig, ik heb nu deo die beter voor me werkt (geen loveli, maar wel ook met bakingsoda, dus geen optie voor jou waarschijnlijk) en zweet niet zoveel meer als toen ik jonger was.
Bij de ah hebben ze hem hier niet. En de eerst volgende etos is 15 km verder. Bij kruitvat zie ik m nooit in de aanbieding. Ik zal eens beter opletten. Hier waren ze een tijd lang ook weg bij de kruitvat. Nu zitten ze is die boxjes.
Ik gebruik naast de Syneo wel nog gewoon mijn eigen deo. Syneo gebruik ik maar eens in de zoveel dagen.