Na het topic rare gewoonte, hobby enz te hebben gelezen. Liep ik vandaag in de supermarkt en moest er weer aan terug denken. Waar ik een hekel aan heb is; - keiharde geluiden ineens(man liet tot 2x toe een stapelmandjes omvallen) - jammerende kinderen( snap dat kinderen wel eens jammeren maar vind wel dat een ander er zo weinig mogelijk last van moet hebben) - Gruwelijke hekel als ze de boodschappenband laten lopen/draaien terwijl ik de boodschappen erop leg. Zo zie je de meeste vreemde dingen komen naar boven. Nu jullie!
Mensen die keihard staan te hoesten dat je de rochels omhoog hoort schieten om ze vervolgens op straat te tuffen. Of mensen die ergens fietsen, 1 neusgat dichtdoen en de ander keihard leegsnuiten van zich af Brrrrr ik zie mannen op de fiets dit regelmatig doen..
Heel simpel, -Ik heb een hekel aan de herrie die de boven buurjongen maakt -Het zero geduld gehalte van mijn vriend wbt de pc, al menig toetsen bord is al gesneuveld. -Bussen die zonder reden door rijden terwijl je ze wel hebben gezien. -gemene opmerkingen die verpakt zijn als n compliment
Idd zooo ranzig en ook dat soort rochelend opsnuiven van je neus. Walg daar ook van haha en idd ook honden die bij de buren blaffen. Echt haat aan dat geluid. Ook niet normaal als je verschil door de muur heen hoort van welk hondje blaft en er ook wakker van word! Gelukkig geen last meer van.
Wat ik ook al in het andere topic zei: clowns en mimespelers, vre-se-lijk! Verder: Ik ben gevoelig voor bepaalde geluiden, fluisteren en fluiten heb ik ook een hekel aan, kan ik haast niet aanhoren, dan sla ik het liefst op de vlucht. Mensen die in de trein zo hard zitten te bellen/praten dat je ze 3 treinstellen verder nog kan horen
Net alsof de ouders dat aan en uit kunnen zetten, Ik irriteer me aan mensen die niks van kinderen kunnen velen. Zoals Beer lacht naar iedereen, en wilt hele verhalen vertellen bij de kassa rij, en dan kijken ze het arme kind niet eens aan. Ik zeg dan altijd hardop;" kom maar Beer die mevrouw heeft denk ik geen goede zin vandaag" Arm kind, kijkt zo zielig als ie genegeerd word. Hoeven geen hele verhalen te zijn, maar gewoon lachen naar een kind kan toch wel?!
Nou idd dit, John zegt ook tegen iedereen hallo en 9 van de 10 keer geen reactie terug nu zegt hij vaak daarna, nou pannekoek, niet hallo
Ik vind het vervelend als mensen tijdens een gesprek de hele tijd op hun telefoon zitten. Ik vind het vervelend dat mensen mij vaak omver lopen, over het hoofd zien of aan de kant duwen, als ik bv uit de lift kom. Wat ik heel erg irritant vind, is dat als ik iets heb opgenomen, en me er echt op verheug (bv serie of film) dat hij het dan niet doet. Fout bij het laden enzo. Dat m'n iPad vaak vastloopt vind ik ook vervelend.
Herkenbaar brabbel. E zegt tegenwoordig tegen iedereen hoi. Echt als bkikken konden doden echt belachelijk. Terwijl ik zo trots op mijn verlegen mannetje ben hij kruipt uit zijn schulp! Ik heb een hekel aan mensen die sinaasappels eten. . mensen die koffie drinken de hele dag en aan het einde naar oude koffie ruiken. Onbeleefdheid via de mail van ouders. Ik ben een leerkracht niet hun dienstbode.
Heel herkenbaar ja, R. zegt tegen iedereen die hij tegenkomt heel enthousiast hallo, maar er zijn weinig mensen die wat terugzeggen. Ik vind dat zo jammer.
Harde geluiden! Vooral opgevoerde brommers of huilende kinderen in de bus. Ik heb dan echt muziek op omdat ik het niet kan verdragen. Mensen die tegen me aanduwen al dan niet per ongeluk. Maar hoe dan ook te dichtbij komen. Als er ineens een afspraak uitvalt waarop ik gerekend had, en dan bedoel ik niet een vriendin ofzo maar iets serieus.
Als ik er echt voor zou gaan zitten zou ik denk ik nog wel even bezig zijn Maar mijn grootste ergernissen zijn: - Mensen die voorkruipen bij de kassa (vaak, althans bij mij, zijn dat bejaarden.. Hoezo de 'jeugd' is asociaal?) - Mensen die midden in de pad gaan staan en als je vraagt: mag ik erlangs, niet opzij gaan terwijl ze je overduidelijk wel horen - Mensen die schreeuwen, vooral op straat - Irritante geluidjes die sommigen maken zoals slissen (niet met praten maar gewoon zomaar bedoel ik dan) - Te pas en te onpas scheldwoorden (zoals g.v.d) gebruiken om je verhaal kracht bij te zetten (of waarom sommigen dat ook doen) - Mensen die maar met een half oor luisteren en daarna vragen: he? huh, wat zei je? (Zeg dan gewoon dat het je niet interesseert) Hmm.. mijn ergernissen gaan blijkbaar alleen over andere mensen. Ik ben ook niet perfect hoor, zeker niet, maar soms kan ik me zo storen aan gedrag van anderen. Die van mensen die geen hallo terug zeggen tegen kinderen dat snap ik helemaal. Onze dochter praat nog niet, maar lacht wel naar iedereen en maakt geluid om interactie uit te lokken zeg maar. Veel mensen kijken haar aan en draaien dan hun hoofd weg. Dan zeg ik ook altijd "Wat een chagrijnige mensen he lieverd? Lach maar naar mama dan, die lacht wel terug hoor!". Vorige keer kreeg ik alleen de opmerking van een mevrouw voor mij: "Nou ik ben toch niet verplicht naar elk lachend rotkind terug te lachen." Ik wist even niet wat ik moest zeggen.. Ik hoop maar dat die vrouw zelf geen kinderen heeft
Mensen die hun auto's parkeren op parkeerplaatsen voor invaliden. Mensen die schreeuwen, stinken, hard hoesten, als mijn moeder niest (dan vlieg je tegen het plafond op van het verschieten) Als ze me niet serieus nemen als moeder want ze hebben al kinderen opgevoed dus ze weten wel hoe het moet Mensen die niet kunnen autorijden. Rechts voorbij willen steken met de nadruk op "willen" want kunnen willen wat ze willen maar niet bij den deze. Fileveroorzakers dus neuzelaars, die pas optrekken als het al bijna oranje is,.... Op degenen die rijlessen geven. Ik moest bijvoorbeeld op mijn eerste rijles de aanbevolen snelheid rijden, deed ik dat niet duwde die naast mij wel op die pedaal, nu mogen ze 50km rijden waar 80 aangegeven staat
Dat mijn "vriendin" amper interesse toont in mijn zwangerschap en nu ze zelf zwanger is (voor de derde keer) haar echofoto in de vriendinnen- groepsapp en op Facebook zet en een hoop aandacht trekt. Voor mijn babyshower (hoor ik eigenlijk niks van te weten...) heeft ze zich afgemeld. Daar heb ik een hekel aan. Voel me een beetje onbelangrijk door haar.😡 Daarnaast heb ik een hekel aan slechte manieren in alle soorten en maten. Van onbeleefd zijn tot vieze of storende geluiden maken.
Dit is het eerste wat er in mij opkwam: - Mensen die hun mening aan je opdringen of door willen drukken - Harde geluiden - Mensen die aan mijn kind komen - Teveel prikkels zonder tijdig ontspannen - Negatieve aandachtsvragers - Overvolle treinen - Mensen die te snel (ver)oordelen - Pest- & roddelgedrag
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook doe alsof ik niks hoor als er weeeer een kindje tegen me praat Ik heb zelf kinderen en soms moet ik eeeven boodschappen gaan doen en dat is meteen mijn momentje. Ff helemaal alleen. Dan doe ik nog enthousiast tegen de eerste twee kindjes die ik zie...maar daarna heb ik er geen puf voor