Botsing, Auto stuk, geld weg :(

Discussie in 'De lounge' gestart door yloon, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yloon

yloon Lid

15 jan 2015
    83
    3
    8
    Vrouw
    Begeleidster binnen de Psychiatrie
    Nederland
    @ Lyth,

Ik weet niet maar volgens mij scheld ik niemand uit, ik zeg alleen dat iemand met een SLAKKE tempo aankomt, als dat ook al een scheld woord is, en ja mijn mening is dat het een K*T is omdat ze ervoor gezorgd heeft dat ik het niet zag !! en dan ik mag toch me frustraties uiten ? Als je er last van heb moet je het vooral niet lezen ;)

@ Cathy
    Enorm, stond te huilen langs de weg joh. Was zo niet me bedoeling !! :(

@ Novaa & Mamavan2
    Vergoed ?? Voor zover ik weet krijgen we alleen behandelingen vergoed en niet de nodige rietjes met donorzaad. Of heb jij andere ervaringen ?
    Gelukkig heb ik inderdaad zel fniets maar moest even me frustratie kwijt :)

@Mamabrie, zijn gewoon frustraties, die moet ik soms even uiten. En zon dramatische frustratie is het ook niet het enige scheldwoord is K*T en dan is de U nog weggehaald ook :)

@ MisMARA, Okee, thnx voor de tip, even afwachten indd..

@ Athinaa
    JA indd, ik weet ook dak fout ben, heb ik ook direct toegegeven en wel 1000x me excuus aan der aangeboden !! nieuwe auto is weer een voordeel uit een heel groot nadeel

@ mamabram DANKUUU !!!!!!

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

nou ik zou ook ff van binnen een potje schelden, zeker als je het geld nog wel voor iets anders kan gebruiken. Ik zou er waarschijnlijk nog een potje om gaan janken ook. Misschien moet TS nu voor haar iets heel belangrijks uitstellen.
    Gelukkig is het idd maar blikschade, maar leuk is anders.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja, het zal dan wel het verschil zijn: Ik kan me daar echt niet druk om maken, maar zou alleen maar blij zijn dat het alleen maar materiele schade is en er geen gewonden bij zijn......En nee, dat is niet omdat ik zoveel geld heb klaarliggen, maar gewoon mijn instelling.

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Dus omdat er ergere situaties zijn mag je niet pissig zijn omdat je auto zeer waarschijnlijk total loss is?

5. yloon

yloon Lid

15 jan 2015
    83
    3
    8
    Vrouw
    Nederland
    Waar zie jij een schreeuw dan in het woordje K*T ? waar de U bewust weggelaten is, of in het stukje SLAKKE TEMPO ???

Is gewoon frustratie;), kan vervelendere woorden bedenken hoor...

6. yloon

yloon Lid

15 jan 2015
    83
    3
    8
    Vrouw
    Nederland
    En daarbij, ik ben uitemate blij dat het alleen me auto is.... tuurlijk.. maar ik vind het wel ENORM balen dat ik nieuwe auto moet kopen, zeker gezien de IUI behandelingen en me trouwerij !! .. Is gewoon even piep !!

7. yloon

yloon Lid

15 jan 2015
    83
    3
    8
    Vrouw
    Nederland
    AL mag dat niet, ik voel en doe het toch ! :)

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou ik zou het echt k * t vinden, met een hele grote U.. ;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb het stukje nog eens zitten lezen: en jullie hebben gelijk. Het komt door de smileys en de uitroeptekens en de vele hoofdletters dat het bericht zo agressief op mij overkomt. :):):)

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zou ik ook gedaan hebben.

Ik denk dat ik het zelfs nog in Hoofdletters had geschreven, denk dat je in zo'n geval zo schrikt dat je het schreeuwerig verteld/tikt.

11. yloon

yloon Lid

15 jan 2015
    83
    3
    8
    Vrouw
    Nederland
    Daar sta ik om bekend, :) om me vele smileys, me hoofdletters en me leestekens :) Sorry, wen er maar aan haha ... ;)

en ik zeg K*T met een dubbel grote hoofdletter U :p

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik snap dat je je rot voelt, en ook dat het niet uitkomt, maar toch: probeer het van de zonnige kant te bekijken. Het had veel erger kunnen zijn, zo bedoel ik het.

En nu hou ik er over op, ik heb het gevoel dat ik ieder woord wat ik hier zeg op een weegschaaltje moet leggen....:)

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jullie moeten IUI-D ondergaan begrijp ik? Daar weet ik helaas de kosten niet van. Gewoon IUI wordt volledig vergoed. Wellicht dat iemand anders je de ervaring met IUI-D kan vertellen?

Sterkte in elk geval! Begrijp heel goed dat je even je frustratie moest afreageren.

14. yloon

yloon Lid

15 jan 2015
    83
    3
    8
    Vrouw
    Nederland
    @ Mamabri,
    Oh niet door mij hoor, :) En inderdaad had erger kunnen zijn maar iedereen ervaart het op zijn/haar manier toch ;) .. Ach we zien het wel allemaal !! ...

@ Be-Happy,

Klopt wij moeten IUI-D hebben, en de behandelingen worden zover ik weet wel vergoed alleen de rietjes met donor zaad waarschijnlijk niet en die lopen ook goed op met de kosten :( .. Tis voor een goed doel !!!! <3

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje wat een moraalridders. Als mijn auto straks in puin ligt vloek ik ook hoor. Daar mag je toch best heel erg van balen.
    Alles kan altijd erger, dat betekend niet dat je hier niet even heel erg chago door mag zijn.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Spuit 11 komt ook nog eens voorbij ;):p

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja je hebt af en toe van die randfiguren in auto's rijden, die zouden ze het rijbewijs moeten afnemen :x

Als je geen tempo durft te maken met een auto dan moet je van de autowegen afblijven en gewoon binnendoor rijden.

Ik hou niet van snelheidsduivels maar van die slakken die niet eens 100 durven te rijden waar het mag daar kan ik al helemaal niet tegen, dat is echt een gevaar op de weg!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind dat TS nog behoorlijk netjes is gebleven.. als ik mijn auto in de poeder zou rijden doordat ik schrik door een actie van een ander zou ik ook vloeken.. en nee, ik zou dat niet door de zonnige kant kunnen bekijken... ja, tis maar blik... maar voor mij wel een onmisbaar blik op moment.. en als het financieel ook nog niet uitkomt hadden er wel meer U woordjes gevolgd :)

19. yloon

yloon Lid

15 jan 2015
    83
    3
    8
    Vrouw
    Nederland
    Hee jij zou niets meer zeggen ;):p haha

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahaha, weet ik, maar ik kon het niet laten :D

Maar een vraagje: doen jullie IUI-D dan? want gewone IUI wordt toch wel vergoed? Of is dat er nu ook uit de basis?

Deel Deze Pagina