Sommige mensen zijn wel eens aan het werk Of mag je alleen binnen enkele minuten na het openen van een topic reageren mamabri?
Let's agree to disagree. Iets met vrijheid van meningsuiting en je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. De hormonen vieren hoogtij de afgelopen dagen. Volgens mij is iedereen ongesteld of zwanger
Weet je hoe het komt dat ik dat ook zo zie? Ik heb een paar jaar geleden eens gehoord of gelezen (dat weet ik niet meer) van: Als je in de file staat, is dat ongelofelijk rot, totdat je aan het einde van de file ziet, dat dat komt doordat er een ernstig ongeluk gebeurd is, er zwaargewonden zijn gevallen, of misschien wel doden..... Wees dán gewoon blij dat jij alleen maar in de file stond....En toen dacht ik...JA!! Daarom: ik snap echt wel dat het niet leuk is, maar wees echt gewoon dankbaar dat het alleen maar blik is! In het verkeer ben je gewoon heel kwetsbaar.
Hier geen van beiden, maar heb wel heel slecht geslapen, ben grieperig en moe..... Geeft ongeveer hetzelfde effect. (sorry )
Waarschijnlijk voegde ze weer uit omdat ze de file zag staan dus was het geen uitvoeren maar een uitwjjkmanouvre.. kut voor je meid!gelukkig heb je zelf niets maar ik begrijp hoe je je voelt.
@mamabri Ja wij doen IUI-D, ik weet echt niets qua vergoedingen. Alleen dat behandelingen vergoed worden en dat de rietjes niet vergoed worden.
Het is inderdaad MAAR een auto, maar die auto kan wel heel belangrijk zijn voor iemand. Om wat voor rede dan ook. Of het ongeluk nou jouw schuld is of niet je word er altijd slechter van helaas. Dagwaarde is bij een auto van 15 jaar oud altijd veel te weinig om een gelijkwaardige auto terug te kopen. Je moet dus altijd bijleggen. Ik, als autofanaat, zou echt uit m'n plaat zijn gegaan op dat moment. Maar goed, ik ben dan ook zuiniger op mijn auto dan een gemiddeld persoon. Ik kan er bijvoorbeeld ook serieus boos om worden als mensen tegen mijn auto aanleunen. Hele hoop zullen me wel voor gek verklaren maar dat maakt me niks
Missmara, wij ook! Auto uit 1999 voor 950 gekocht. Kregen er 2000 voor terug na een botsing. Ts vervelend meid!
Jeetje wat balen zeg!!! Ik had nog wel ergere woorden uit m'n mond laten komen vrees ik haha. Wbt all risk, wij laten onze auto wel all risk verzekeren (10 jaar oud) omdat hier veel auto's worden gekrast. Staat hier 1 auto in de straat met 2000 schade en is niet all risk verzekerd. Zo zonde!
Hier zou er toch ook echt wel behoorlijk gevloek bij komen kijken, hoor. Zeker als je dat ding elke dag nodig hebt om bijvoorbeeld op je werk te raken. Als je daarnaast ook nog es grote plannen in je leven hebt die centen kosten ... is het helemaal zuur. Hier 1.5 jaar geleden ook een auto kapot gereden (niet onze schuld) en dat ding was ook 14 jaar oud. Hebben we toch echt nog nauwelijks iets voor gekregen van de verzekering. Voor 't geld dat we nog kregen, konden we toch echt geen nieuwe tweedehandse kopen die minimum 5 jaar meegaat. Gelukkig hadden we 't geld staan, maar je geeft het toch echt liever aan andere zaken.
Als ik je eerste bericht zo lees kan die k't ()er helemaal niks aan doen dat jij een ongeluk hebt gehad. Zij voegt in voor jou. Dat doet ze langzaam (waarschijnlijk omdat ze al zag dat mensen voor haar aan het remmen waren. Ze voegt daarna meteen weer uit, wellicht om de file te ontwijken of te 'ontvluchten'. En daarna bots jij op de auto's daar voor. Dan zat je er denk ik ook best dicht op. Je bericht komt schreeuwerig en agressief over door de hoofdletters, uitroeptekens en spel- taal- en stijlfouten. Maar ik vind het werkelijk rot voor je. Heb ook wel eens een ongeluk gehad wat mijn schuld was. Dan kan je echt wel janken (ook als het niet je eigen schuld is). Vooral als het ivm iui (sterkte daarmee) en een bruiloft financieel ook nog slecht uit komt.
Als iemand de snelweg oprijd en inwil voegen dan ben je zowiezo niet verplicht om diegene voor te laten gaan? Zo heb ik dat geleerd...iedereen doet het wel maar t is niet verplicht. Degene die de snelweg op rijd moet zorgen dat ze genoeg vaart heeft en zelf uitkijken of je erop kan. Jammer voor je auto! Hopelijk kunnen je plannen wel gewoon doorgaan.
Rot zeg, dat soort dingen komen altijd als het totaal niet uitkomt (niet dat het ooit uitkomt )ik had het 2 jaar geleden, was zwanger net een huis gekocht, flink aan het sparen en baan kwijt. Knalde vol op een andere auto, allebei flinke schade. Gelukkig heb je zelf niets.
Wij zijn van de week aangereden, net een nieuwe auto! Totaal niet onze schuld, gelukkig hebben wij niets mar pff wt een ellende.