Super dat je dat nog even zegt! TS nogmaals ik zou ook ontzettend balen en wat is er nou fijner dan je frustraties er hier even uitgooien.
Uhmmm... TS ook niet blijkbaar Verder is het heel begrijpelijk om even je frustratie te willen uiten. En het is ook menselijk om de schuld ergens anders neer te leggen, maar als puntje bij paaltje komt, dan komt het toch door te weinig afstand en niet goed opletten. TS: Balen joh. Gelukkig hebben jullie niks. Hebben jullie geen buffer voor dergelijke zaken?
Oh wat vervelend maar fijn dat jullie er zelf ongeschonden uitgekomen zijn. Ik vind dat je t super netjes uit. Ik zou ws een heel arsenaal aan scheldwoorden in mijn Hoofd hebben en d'r naar de hel en terug vervloekt hebben. En dan is k*t nog wel het aardigst om t te omschrijven. Hoop dat je een goed bedrag van je verzekering terugkrijgt en daar een leuk autootje voor terug kan kopen. t feit dat je ze er zelf ongeschonden uitkomt maar t allemaal niet minder vervelend. Ik zou ook flink boos en van de kaart zijn.
Oh super vervelend en kan me voorstellen dat je flink.baalt en dat moet ook kunnen. Ik ben een aantal maanden terug ook aan gereden van achter toen ik.voor een stoplicht stond door een onoplettende man achter de persoon die op mij reed. Flinke schade en mijn eerste reactie was vloeken en kwaad zijn. Achteraf wel excuus aangeboden hoor maar je mag er toch pissig.om zijn. Hier werd gelukkig alles vergoed en is de schade herstelt.