Verzekeringen proberen vaak te zeggen dat het niet de fout van hun cliënt is. Dus voet bij stuk houden en vaak bellen en de schade claimen. Hadden het zelf een keer met de oude kever van 1959 van mijn man. Is een volvo met trekhaak achteruit gerold omdat de bestuurster niet heeft opgelet. Haar auto had niets, bij ons de hele bumper stuk. Haar verzekering heeft toen ook geprobeerd ons de schuld te geven, wij zijn tegen haar auto aangereden, nou echt niet, als je een liefdevol en duur gerestaureerde oldtimer rijdt. Schadeformulier ook niet ter plekke ingevuld, aangezien ik om de 2 minuten weeën had. Na 5 keer bellen met haar verzekering, mevrouw weigerde ook in eerste instantie schuld te bekennen, opgelost. Is er op jouw auto nog lak van haar auto zichtbaar? Dan kan je dat aantonen, dat het echt door haar is gebeurd. Heeft zij het schadeformulier überhaupt getekend? Of geweigerd?
Ze ontkent niet dat wij gebotst zijn. Ze zegt alleen dat ze haar rijbaan niet verlaten heeft. Dit was mijn eerste schade en ik stond echt te trillen op me bennen. Moest me ook echt inhouden. Want ze zei gelijk. Waarom wil je me gegevens hebben. Ach schade valt toch mee. Ik deed niks wat niet mocht. Ggggrrr. Bejaarde.