Botsing!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door enne, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hoi,
    Ik had weer een vraag. Na een paar dagen zeurende pijn rechts onderin mijn buik te hebben gehad en een iets wat gevoelige rechter tepel.
    Had ik vanochtend tijdens het klussen met mijn vriend het idee dat hij ergens tegen aan botste/stoote. Dit voelde niet prettig.Mijn vriend voelde het ook.
    Ook is mij de afgelopen dagen opgevallen dat ik zo vaak een grote boodschap moet doen. Laatst zelfs snachts en 5 x overdag! Ook zijn het echt drollen. Ik heb van mezelf wel een goede stoelgang meestal ga ik twee keer per dag, maar wat een groot verschil is dat dat vaak niet echt drollen waren.
    Wat zegt dit allemaal? Ik zou niet weten wanneer ik ongi moet worden ben nu 6 weken gestopt met de pil. En niet ongesteld geweest.
    Kun je me hier een antwoord op geven?
    Snap n.l niks van mn lichaam.
    gr enne

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi enne,

ik kan je hier geen passend antwoord op geven. Het klinkt niet als een typische klacht die bij een jonge zwangerschap hoort, dus daar kan ik je ook niet met zekerheid iets over zeggen. Wellicht dat je eigen hormonen zorgen voor de verandering en daar hoef je niet zwanger voor te zijn. Ik denk dat hij bij de gemeenschap je baarmoedermond heeft geraakt. Helemaal niet erg, maar geeft vaak wel een vervelend gevoel.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina