Geboortekaartje met klavertje 4 of puzzelstukje, waar ontwerpen?

Discussion in 'De lounge' started by Stoffeltje, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Weet één van jullie een site waar ik een geboortekaartje kan ontwerpen met een klavertje 4 of eventueel een puzzelstukje? Het liefst pas ik het ontwerp zelf aan, qua kleuren en zo. Ik zoek me helemaal suf en misschien dat één van jullie met het ontwerpen een klavertje 4 is tegengekomen en mij kan helpen.

Ik weet niet of de sites hier genoemd mogen worden anders zou ik een pb'tje ook heel fijn vinden.

Op Poobies en Babygrafix heb ik wel wat gezien maar dit is nog niet helemaal wat ik zoek.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    #2 Meijtje, Jun 21, 2013
    Last edited: Jun 21, 2013
    ik ben naar een drukkerij gegaan met mijn idee/ontwerp, die heeft het helemaal voor mij uitgewerkt en ik was omgerekend net zoveel kwijt als op internet ontwerpen. En op internet was het steeds net niet wat ik wilde haha. Ik kon een aantal proefdrukken krijgen in verschillende kleuren die ik in mijn hoofd had. Hier waren ze heel vriendelijk. Je zit steeds aan bepaalde voorwaarden vast op internet en bij een drukkerij niet. :) Wil je het via internet of is het via een drukkerij geen bezwaar?

3. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    De vorige 3 kaartjes heb ik via een drukkerij zelf laten ontwerpen. Toen was ik voor 75 kaartjes inclusief enveloppen ruim 300 euro kwijt. Ik heb iedere keer hetzelfde ontwerp gehad, alleen de naam en de kleur waren anders. Ik voel er gewoon niet zoveel voor om weer datzelfde bedrag uit te geven en ben nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn.

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    3,546
    2,016
    113
    Ik heb hier een kaartje van een vriendin van mij met een klavertje 4 en babyvoetjes erop.
    Via telefoon kan ik geen foto plaatsen. Zal het vanavond even doen.

Ik kan trouwens niet vinden waar het kaartje van is. Zal later ook even googlen

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij hebben het laten doen door gribbeltje.nl

Heel betaalbaar EN superleuk geworden :)

We hebben opgegeven wat we in het kaartje wilden zien en haar daar zelf mee aan de gang laten gaan. Met echt een superleuk resultaat.

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    zo jeetje hier 75 kaartjes met enveloppe voor 225 (en hier zat 50 euro afkoop in van een stukje van een bestaand kaartje)
    Als we dat niet hadden was het 175 euro voor 75 kaartjes. Scheelt nog al....

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Het merk JilleJille heeft leuke kaartjes met klavertjes 4..

8. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Toen mijn oppaskindje werd geboren hadden ze trouwens dit textje bij het klavertje 4:
    Ons klavertje kan niet meer stuk,
    met dit 4e blaadje groot geluk

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Thanks voor de tips! Die sites had ik zelf nog niet gevonden.

Ben zelf ook nog aan het puzzelen met photoshop elements, alleen snap ik er nog niet zoveel van. Maar goed, tegen de tijd dat ik moet bevallen zal ik er wel uit zijn.

Share This Page