Hoi Dames, Zijn hier ook ladies met Permanente make up? Ik wil straks de eyeliner boven gaan zetten. Moet nu elke dag een lijntje boven het oog zetten anders heb ik totaal geen uitdrukking in het gezicht en het staat 20 x mooier dan zonder hahaa!! Dus ik ga de stap nemen.... Ik zit ook zwaar te denken over de hairstroke techniek van de permanente make up. Ik heb hele dunne en hele lichte wenkbrauwen, moet ze elke week wel verven (doe dat vaak zelf, wat resulteert in niet zo'n heeel egaal resultaat) Wie heeft er ervaring mee, en moet je je eigen wenkbrauw haartjes ook blijven verven? Vervaagt het ook gauw, of hoef je ze écht niet meer bij de tekenen met poeder/potlood? Ik hoop dat er mensen zijn die me wat verder kunnen helpen met beslissen! Thanks!
Ik heb zelf ook permanent make-up, lijntjes boven en onder mijn ogen. Ideaal!! Het is wel "subtiel" dus niet erg dik, zo is het voor elke gelegenheid geschikt. Als ik al een keer uitga, dan doe ik wel nog extra eyeliner op. Het zit nu 4 jaar, en nog helemaal perfect! Ik ben er echt heel blij mee. De pijn valt ook heel erg mee hoor. Ik zou het als ik jou was wel bij een hele goede salon laten zetten. Dus niet via marktplaats, of ergens aan huis. En ook vragen of ze foto's heeft. Want stel je voor dat het iemand is die het als "hobby" doet, en het verpest, dan loop je wel een jaar of 15 met lelijke make-up en dan heb je nog meer werk om het elke ochtend bij de werken ed. Bij mij ging ze eerst met eyeliner tekenen, en toen ik het er helemaal mee eens was, begon ze pas te tattoeren. Ik wilde mijn wenkbrauwen eigenlijk ook laten doen, maar van de andere kant heb ik ze soms wat dikker, soms wat dunner, dan weer bij de "aanzet" dik en heel smal aan het eind, dus ik twijfel nog een beetje of ik dat wel zal doen. Ik heb van mezelf echt witte wenkbrauwen, ik moet ze dus ook elke keer verven. Nu doe ik er zelf 3 minuutjes over, en dat elke 2-3 weken. Dus dat valt wel mee. Als je wenkbrauwen laat tattoeren is het trouwens het mooiste om je eigen wenkbrauwen gewoon af te scheren of waxen, anders krijg je "dubbele" wenkbrauwen.
Ik heb ook permanente make up, heb 1,5 jaar geleden mijn wenkbrauwen laten doen. Ook hairstroke techniek. Het is ideaal. 's morgens geen gekloot met het bijtekenen enzo. Bij mij is het tot op heden niet vervaagt ofzo.
Ja maar met hairstroke kunnen je eigen haartjes blijven zitten hoor! Je moet dan wel epileren natuurlijk om de wenkbrauw in toom te houden haaha! Nouveau Contour gebruikt mijn schoonheidssalon.. Da's volgens mij wel goed..
Ooooh... doet dat niet onwijs zeer...???!!! Ik voel er ook wel wat voor, maar de gedachte dat ze zo dicht bij mijn oog zitten... Whaaaaahhh! Ben ook wel benieuwd wat zoiets kost?
ik ben ook erg benieuwd... ik zet al sinds mijn 14de een lijntje boven en onder!! En dat wenkbrauw (moet meteen aan mijn dementerende zorgvrager denken) die is lichtbruin nu nog!! haha
Ik heb voor boven en beneden volgens mij 250 of 290 euro betaald. Erg duur, maar je hebt er wel heel veel aan. Het kost veel minder tijd, als je eens helemaal geen tijd hebt om make-up op te doen, heb je toch iets, en het is erg mooi! Ik krijg heel vaak complimentjes van mensen die vragen hoe ik toch zulke strakke lijntjes kan maken.
Ik had een kerstaanbieding; 165 euro voor 1 lijntje, 200 euro voor beide.. Hairstroke techniek is 245 euro geloof ik bij mijn salon!
Ik heb mijn wenkbrouwen laten doen met permanente make-up. Alweer zo'n 5 jaar geleden denk ik. Heb van mezelf donker haar, en donkere wimpers, maar heb lichte en wenkbrouwen met weinig haar. Ik tekende ze al jaren en was er zat van. Ben er nog steeds heel erg blij mee Ik moet alleen wel om de anderhalf jaar weer komen om het bij te laten werken, mijn huid vervelt nogal snel. Dus het eerste jaar zit het goed, maar daarna teken ik ze weer iets bij, zodat ze weer wat donkerder zijn. Ik laat overigens mijn wenkbrouwen gewoon staan, epileer ze wel waar het niet getatoeerd is. Des te echter lijkt het. De pijn vind ik heel erg meevallen. Toen ik me wenkbrouwen ging laten zetten...ben ik heen gegaan met getekende wenkbrouwen, en daar is ze gewoon overheen gegaan. Je hoeft niet je wenkbrouwen ervoor te waxen of te scheren.
Hey, interressant topic. Denk er ook weleens over om eyeliner te tatoeëren, maar i kdurf niet zo goed. Hebben mensen hier er ook foto's van?
Ik heb wel foto's waar je het een beetje op kan zien... Foto's zelf zijn niet mooi hoor http://foto-uploaden.nl/img/1/sfxpft4.jpg http://foto-uploaden.nl/img/8/kzmcfx1.jpg
ik vind het wel een mooie foto hoor ik heb er zelf ook al aan zitten denken om een lijntje onder te laten zetten maar ben erg bang voor de pijn! ook wil ik een lijntje Op het onderste randje zeg maar, jij hebt hem echt op je onderste wimpers.. ik wil hem nog hoger, tegen de oogrand aan zeg maar... doen ze dat ook? zal even een foto zoeken van wat ik altijd doe Ik hoop dat het hier een beetje duidelijk op is...
In dat "traanrandje" bedoel je? Ik denk dat ze dat niet doen... Hoewel ik het niet zeker weet hoor. Dat randje is altijd vochtig, waardoor de wond niet goed kan genezen, en lijkt me ook erg gevaarlijk. Je zou gewoon eens moeten bellen naar een permanent make-up studio om te vragen wat er mogelijk is. Nu we het er hier over hebben, begint het toch aardig te kriebelen om toch m'n wenkbrauwen te laten doen
jep het is echt dat traanrandje. en ik doe dit al 10 jaar ofzo?? dus is echt geen zicht als ik het een dagje oversla ook is het zo dat het meestal na een halve dag er al af "getraand" is
He Nikita, bedankt voor je voorbeeld foto's! Super! Maar het valt me op dat het bij jou nog echt pikzwart is! En kleur je dit nog bij dagelijks? Of dat het vervaagt? Hoelang zit het al bij jou?
ik moet toegeven dat het nu wel een stuk lichter is. De foto is van 4 jaar geleden toen ik het net geplaatst had, dus volgens mij nog het korstje erop. Zo ziet het er nu uit (sorry, even geen betere foto kunnen vinden) http://94.100.121.31/780050001-780100000/780063201-780063300/780063281_5_UTmU.jpeg