Hallo, Ik ben op zoek naar zwangerschapsbroeken in maat 42-44 of 44-46. Ik dacht ik kan hier best een oproepje plaatsen haha. Ik zoek het liefste spijkerbroeken maar het mag ook een mooie zwarte broek zijn. Groetjes Channie
volgens mij heb ik wel 1. een spijkerbroek stof hij is vaak gedragen de stof is wat glad geworden zeg maar
Ik heb nog vanalles in die maten, zowel broeken als bovenkleding. Als je echt interesse hebt pb me dan maar even dan kan ik je als je wilt wel foto's mailen.
heb 2 spijkerbroeken en nog wat andere broeken liggen ook een rok dacht ik zo maat 46 allemaal ook nog buikbanden en shirts dus zeg het maar, de spijkerbroeken zijn van H&M ik heb ze bijna de hele zwamgerschap gedragen zaten heerlijk je mag evt alles kopen hoor
ik heb nog wel spijkbroek voor in maat 44. Mag je voor 10,- hebben, alleen zit wel een scheurtje in scheurtje zit achterkant, aan de binnen kant van de 'buik'stof zeg maar. dat extra stuk stof voor je buik. Aan de buiten kant zie je er niks van Heb ook 2 buikbanden nog, weet alleen niet of mn man die wilt weg doen als je intresse heb dan hoor ik het graag