Wie o wie heeft ze nog steeds. Van die witte doekjes met oranje balletjes erop. Ze komen in vepakkingen van 3 en de anderen waren groen en een met streepjes. Sem is gek op die witte met oranje, alleen heeft hij in de loop der jaren heel veel kwijt geraakt en nu verkopen ze ze niet meer. Hij heeft er maar nog 1 over en daar ben ik superzuinig op. Heeft iemand toevallig nog eentje liggen?
Volgens mij heb ik er nog 2 liggen, maar ze liggen in het kamertje van mn zoontje en die slaapt Dus ga morgen even voor je kijken
Hoi volgens mij heb ik er ook een? Wel gebruikt natuurlijk... Zal ook even kijken als je nog interesse hebt?
Ik heb nog interesse ja. Ik ben blij met alles wat ik kan krijgen. Wat ben ik blij dat mensen nog zoveel bewaren.
Ik heb gelijk voor je gekeken eni k heb er inderdaad nog 2 voor je liggen! Heb ze gelijk appart gelegt, dus moet alleen even je gegevens door geven.
ik heb er denk ik ook nog 1tje maar die zit ingepakt omdat we eind okt gaan verhuizen dus als je dan nog intersse hebt? misschien ben je dan alwel bedolven onder de doekjes! haha!
Meiden, allemaal bedankt voor de moeite, maar ik denk dat ik voorlopig genoeg heb. Ik hoop natuurlijk ook stiekum dat hij stopt met duimen . Nogmaals bedankt en mocht ik nog meer nodig hebben dan weet ik tenminste wie ik moet PB-en.