Goedemorgen dames, Mijn 20weken echo vind plaats in het ziekenhuis! Nu heb ik morgen een soort intake voor die 20weken echo! Dus dan gaan ze uitleggen wat ze gaan doen en waar ze precies naar kijken enzo en wat ze kunnen vinden! Nu is mijn vraag hebben jullie dat ook gehad?! Want ik heb mijn vriendinnen er nog nooit over gehoord?! grtz gumpie
Goedemorgen Gumpie, Ik heb dit bij mijn beide zwangerschappen ook niet gehad, misschien is dit een nieuw protocol voor het ziekenhuis (of een geld kwestie, weer meer inkomsten per zwangere...). Maar goed ik denk dat alle extra afspraken mooi mee genomen zijn, vooral als jezelf nog vragen hebt want tijdens de 20 weken echo gaat het zo snel en er is bijna geen tijd om veel vragen te stellen of uitleg te vragen. Succes en geniet van het moment!
Hoi, Ik ben vanmiddag bij de intake (oftewel counseling zoals hun het noemen)geweest, maar ze zijn er nog niet zo lang mee bezig dus vandaar dat mensen in mijn omgeving het ook niet konden! Op zich was het wel fijn, maar inprincipe zijn het dingen die je ook zelf leest enzo! Maar tis in principe verplicht bij een 20weken echo in het ziekenhuis! We zijn weer wat wijzer en nu nog 5 weken wachten tot we mogen!
Wat apart.. Ik had er ook nog nooit van gehoord.. Ik heb vorige week mn 20 weken echo gehad.. Eigenlijk weinig informatie van tevoren.. ze legde tijdens de echo wel uit waar ze naar keek maar ook niet erg uitgebreid... ik had zelf al wel veel gelezen dus had wel wat vragen opgeschreven.. Op zich vind ik het wel goed dat ze meer uitleg geven over wat ze precies gaan bekijken.. Maar ik zou dit dat eerder voor de echo willen dan een aparte afspraak maar goed Iig vast veel plezier bij je 20 weken echo
nee nooit gehad. Ze vertelde wel waar ze naar keken en dat het nooit 100% garantie is op een gezond kindje enz