Aanstaande maandag heeft mijn dochter een studiedag. Ik wil graag iets leuks doen met alleen haar. Het weer wordt niet echt fantastisch. Plopsa of toverland is dicht. Efteling is ze vorige week geweest met oma. Binnen speeltuin vind ik niet leuk. Shoppen is voor een uurtje leuk maar dan zou er nog wat bij moeten Op zondag vertrekken en een nachtje hotel of b&b is zeker een optie. Maar het liefst wel binnen ongeveer een uur rijden van Rotterdam. Hebben jullie tips waar we ons en hele dag mee kunnen vermaken
Dag ervoor of na eventueel naar space expo in Noordwijk? Bij mooi weer kan je dan gelijk even uitwaaien op het strand.
Dierentuin of avifauna Scheveningen (sealife en reuzenrad op de pier) Het is altijd lastig op maandag zijn best veel dingen dicht. Winkels gaan laat open.
Door het weer en een mogelijk gebroken duim van mijn dochter liep het even wat anders. We moesten op zondag maar de HAP. We zijn nu naar plaswijckpark geweest, daarna nog naar de mac en samen een filmpje gekeken. Binnenkort een herkansing met hopelijk wel een nachtje weg zodat we iets verder weg kunnen (Als ik s ochtends met haar rijdt wordt ze ziek). Dus jullie tips onthoudt ik en komen zeker nog van pas!
Wat ontzettend vervelend! Gelukkig hebben jullie als nog een leuke dag gehad. Nemo is ook super maar die is op maandag gesloten,