Het is een feit v&d zijn we nu echt kwijt.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Elmo, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zag net berichtje via de nos rtl en nu.nl . Het is nu echt over en sluit voor de v&d.

Wel jammer nog steeds voor de mensen met een cadeaubon wel jammer ook 8000 mensen in een klap hun baan kwijt en een gezichtsbeeld in mening stad.s kern.

2. Veera

Veera Niet meer actief

Jaa ik vind het wel jammer, maar kwam er eerlijk gezegd alleen voor de LaPlace. Of soms voor de Prenatal die binnenin gevestigd zat. Dus dat ga ik wel missen maar de V&D zelf was al echt aan zn einde

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Sneu voor het personeel idd.
    Concept van de winkel was natuurlijk erg achterhaald. Weinig unieks en veel alternatieven online. Ik kwam er eigenlijk ook alleen nog voor la place of de in store shops.

4. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blijft la place wel? naar voor het personeel, echt heel erg om je baan kwijt te raken op deze manier.

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Ben trouwens benieuwd wat er in mijn stad met de locatie van de v&d wordt gedaan. Het is een groot pand, maar in dit gedeelte van de stad staan al zoveel winkelpanden leeg. Ben er zelf ook schuldig aan: Ik shop bijna alleen nog maar online, maar het wordt wel een trieste bedoeling zo in de stad...

6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    De 'losse' la place vestigingen zijn overgenomen door Jumbo toch?

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.198
    177
    63
    NULL
    NULL
    Toevallig liep ik vandaag in de stad en zag dat het gesloten was ja. Ben ook wel erg benieuwd wat er met het pand gaat gebeuren, is toch vrij groot en middenin het centrum. Eigenlijk kocht ik er alleen maar panty's en kwam ik er verder nooit, maar toch wel zonde. Er komt steeds meer leegstand in het centrum en dat ziet er gewoon zo somber uit.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Sneu voor de mensen die er werken

Voor mij maakt het niks uit...ik kwam er echt nooit. Vroeger soms als tiener om rond te hangen met vriendinnen en in zo'n foto hokje te zitten ( zoenen met jongens et cetera...)

V&D is al een tijd weg uit onze stad.

9. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    De echte V en D was al tijden weg. Het was de laatste jaren niets anders dan een overdekt winkelcentrum met allerlei winkels in 1 gebouw. Ik kwam er de laatste tijd zelden vanwege de hoge prijzen. Missen zal ik hem dus zeker niet.
    Zal me benieuwen wat er nu in gaat komen. Een Primark niet, want die opent in mei al op een andere locatie.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vond het altijd zo'n net niet winkel. Ga dan liever naar de Bijenkorf.
    Maar wel heel sneu voor alle werknemers idd.
    Weten jullie of er nu een sale komt ofzo? :D

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Ik vind de broodjes roomkaas zo lekker bij de la place, mar die blijft gelukkig begrijp ik. Ik vond wel dat er leuke kleding voor baby's en kinderen was. En vaak voor een leuk prijsje gekocht.

12. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  13. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ojeeej, waar moet ik nu plassen als ik in de stad ben???

..rot voor iedereen die zn baan hierdoor kwijt raakt en de kleine ondernemers die een grote klant verloren zijn.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel jammer, ik kocht er best veel kinderkleding. Wel online, kunnen ze de online winkel niet aanhouden ;)

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Eerlijk gezegd heb ik er nog nooit wat gekocht. Ik kwam er alleen voor de La place. Heel erg voor al het personeel maar voor mij maakt het niks uit.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Hier is de V&D al 10 jaar weg en dat pand is de Hema naartoe verhuisd.

17. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Kan ik nog snel ondergoed scoren denken jullie??

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er komt geen sale. De deuren zijn echt dicht. Alles dat er nog stond wordt terug gestuurd.

Ik kocht er zelf nooit iets want ik vond ze veel te duur. En la Place... Daar kwam ik soms, alleen voor die heerlijke champignons hmmmm die zal ik wel missen

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik kocht vroeger wel veel bij de vd. Kleding van essentials en liv. Maar de laatste jaren is het niks. Externe winkels er in, speelgoed afdeling flink uit gedund. Ik ging wel vaak naar la place. En ik doe altijd ff rondje vd. Ben geen online shopper.
    Toch jammer dat zo'n icoon verdwijnt :(

20. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    De spullen gaan naar de Action en naar Polen las ik vandaag.
    Ik vind het heel naar voor het personeel, maar het was een winkel waar ik echt nooit kwam.
    Vond de kinderkleren niet boeiend en de rest eigenlijk ook niet. Dus voor mij geen gemis. Ben wel benieuwd wat er nu in komt (Zoetermeer)

Deel Deze Pagina