hoi hoi oke ik weet het gewoon eten maar toch ik ben totaal gek op zuurkool en kan er wel wat van op of zelfs s'acht wakker voor worden maar nu dus me vraag ik heb gehoort dat je geen zuurkool mag eten ik weet niet of het idd zo is maar wil toch ff wat info inwinnen kan zijn dat mijn info idd klopt of meschien niet maar dan kan ik dus gewoon me bordje zuurkool eten met een lekker stuk worst en de spekjes dus als iemand het me kan vertellen graag alvast bedankt voor je tijd spawater
Ja ik zie zelf ook niet in waarom het niet zou mogen. Lekker juist! (alleen krijg ik er een beetje brandend maagzuur van) Maar zegt jouw info ook waarom het niet mag?
het is blijkbaar zo dat je dan last van je darmen kan krijgen ik weet het aleen van me schoonzusje die mog het niet eten dus daarom vraag ik het maar want iemand zeg dit en een ander dat en hoe meer je weet hoe beter of niet soms
choco, dat het bloeddruk verhogend kan zijn heb ik ook nog nooit gehoord, en ik ben toch echt onder behandeling bij gyn ivm hoge bloeddruk. Verder kan je er wel last van je darmen van krijgen, maar dat is meer vervelend dan dat het kwaad kan. (Of je moet echt een darmkwaal hebben waardoor je het niet mag eten van je arts, en die meldt dat wel aan je)
Uhmm.. ik bedoel niet zoals bv rauwe broccoli, maar vind het altijd wel hard aanvoelen(?) als ik het niet lang genoeg gekookt heb. Dat zure vind ik wel lekker (nu wat minder, brandend maagzuur)
ik kook de aardapels maak er een lekker smeuig puree van bak de spekjes goed en dan de zuurkool er bij ff goed mee bakken en dan door de aardapels heen en dan maar smullen en niet te vergeten de worst er bij eet niet echt veel maar van zuurkool stamp gaan er wel 2 naar binnen toe
Ben er ook helemaal dol op. Bloeddrukverhogend kan in mijn geval alleen maar een voordeel zijn gelukkig. Maar het stomme is dat ik het voor mijn zwangerschap he-le-maal niet lustte.
hmmm zuurkool heerlijk vreet me eigen helemaal klem eraan alleen soms krijg ik zulk muugzuur ervan rauwe zuurkool vind ik ook lekker vooral om het effe uit de pan tepikken
God wat zou ik willen dat mn kinderen en man dat luste...Is mn favo stampot...maja om dan altijd maar 1 portie klaar te maken. Heb t al jaren niet gehad Maar dat je t niet mag eten tijdens zwangerschap daar heb ik nog nooit van gehoord.
ik heb dan eindelijk me bord zuurkool op gister en heb zitten smullen dus ff dat was gewoon onzeten lekker nog bedankt voor alles