ik maak me opzich niet heel erg zorgen maar ben wel wat onzeker erover.. ik heb sinds zondag wat bloed velies.. uiteraard ben ik gelijk naar het zh gegaan en gelukkig is alles goed met mn kindje. en zit er gene bloeding in de baarmoeder.. wel bloed de baarmoeder mond. ze wisten alleen niet hoe dat kan.. ook omdat mijn man en ik al dagen voor de bloeding geen seksueel contact hebben gehad dus het kan geen contact bloeding zijn.. nu bloed ik af en toe nog steeds vooral in e ochtend en in de middag is het weg.. het is niet veel hoor alleen met af vegen en wat drupjes die eruit komen.. gewoon een inlegkruisje heb ik genoeg aan zeg maar... maar hebben meer dames dit gehad. of hebben jullie misschien een verklaring.. want iedere keer als ik naar de wc ga toch een onzeker gevoel.. gelukkig voel ik de beeb al wel goed.. alvast bedankt!
Ik heb ook licht bloedverlies gehad, met 9 weken. Druppelsgewijs, het stopte na 5 dagen. Ook onderzoek gehad, met het kindje bleek alles goed te zijn. Zolang het niet in ongesteldheidshoeveelheden, stolsels of krampen gepaard ging, hoefde ik me geen zorgen om te maken. Maar je schrikt wel even heel erg! Wat de oorzaak was? Dat is voor hun ook een raadsel zeiden ze. Het komt vaker voor, de baarmoedermond is meer doorbloed en ze denken dat er daardoor sneller een bloedvaatje springt. Soms gebeurt het ook dat je eigen menstruatie in lichte vorm nog doorzet. Ik vond het in ieder geval erg vreemd maar gelukkig is het bij die ene keer gebleven.
ben wel blij dit te lezen charmed.. ookal maak ik me niet heel veel zorgen het is telkens schrikken... gelukkig voel ik me kindje dus maar toch.. nou op nar de 20 weken echo
Hier met 6, 12 en 14 weken bruinverlies gehad, geen echt bloed dus, maar wel bruinige afscheiding. Gelukkig was er niks aan de hand! het schijnt vaker voor te komen, het kan te maken hebben met bijv een gesprongen adertje. Maar je schrikt je rot!
wat naar zeg en erg schrikken gelukkig is met de beeb alles goed Ik heb tijdens mijn zwangerschap 4 bloedingen gehad. Elke keer naar het zh geweest en elke keer was gelukkig alles goed een oorzaak is nooit gevonden. veel succes en ik hoop dat alles goed blijft gaan