Jup.. knap he.. ik kon en kan me dr nog niks bij voorstellen. Misschien heeft ze gewoon een heel scherp gehoor
Jaaaaa!!! Echt he, vooral van die kant lijkt t helemaal perfect, als je dichterbij komt zitten dr nog wat kale stukken. Maar vanavond gaat er een lading mest op, groeien groeien groeien!
Goddank niet. Ik ben nogal geflipt de laatste keer en gezegd dat ik schijtziek werd van dr gezeik. De honden zitten nu als we weggaan in de gang en badkamer, met de radio aan. De andere buren horen ze nu ook niet meer (die hoorden bandit af en toe als ze buiten visite hadden met kinderen, dan blafte bandit soms, nu kan hij ze niet meer horen dus is t klaar)
Wijkagent bellen en dreigen met laten wegslepen, omdat het de uitrit blokkeert en er ook geen medische hulp bij kan indien nodig.
Misschien kan de buurvrouw als opvulling van de kale stukken dienen. Vanavond berg mest erover en groeien maar! Geen haan die er naar kraait.
Wanneer het na aanspreken niet opgelost is handhaving ervoor bellen, je mag namelijk niet parkeren voor een oprit/garage. Betreffende dat ze dan 25m moeten lopen, zat projecten/werkzaamheden waar ze nog veel verder moeten lopen en waar ook nog eens geen mogelijkheden zijn om het laden en lossen dichterbij te doen en ze dus ook met de materialen en zware spullen die afstand of groter moeten lopen.
Kun je de plek waarvan je niet wil dat ze er parkeren niet gewoon afzetten met en paar van die oranje pionnen of van dat afzetlint? Dat lijkt me dan een duidelijke boodschap en scheelt honderd keer naar buiten lopen.
Nee want dan moet ik die pionnen midden op straat zetten. Onze oprit en die van de buren gaat direct over op de straat. Het einde van de straat is onze oprit. Die van hun loopt rechtdoor met de weg, wij slaan een stukje schuin af. Dus dat kan niet. Ze moeten echt gaan luisteren ipv dat ik er straks elke dag heen moet.
Ik bedoelde meer langs de kant van de weg neerzetten/ophangen om aan te geven dat ze daar niet moeten parkeren. En anders toch op de straat, want als zij daar parkeren, mag jij daar ook pionnen neerzetten, die kan je namelijk makkelijk verplaatsen als je er langs wil zo'n auto niet