Ik vind de reacties van '25 meter lopen is zwaar' ook een beetje overdreven. Tuurlijk is het fijn als je dichtbij kunt parkeren, maar uiteindelijk weten deze mannen dat ze een zwaar beroep hebben gekozen met dit soort risico's. En ik vind 25 meter echt wel te overzien. Ik kan me veel ergere situaties inbeelden; zoals drukke straten in een stad met huizen zonder tuinen of flats. Dan kan het ook zo maar gebeuren dat je je bus in een parkeergarage of een straat verderop moet zetten. Dus ik vind dit absoluut geen reden om de bussen maar voor de deur van ts te zetten en vind dit inderdaad onverschillig en lui. Dus twee opties: óf ze regelen iets bij die buren waardoor de bussen verder het privé terrein op kunnen. Óf de bussen worden 25 meter verderop geparkeerd. Maar het boeit helemaal niet waar ze uiteindelijk voor kiezen, want daar heeft ts niks mee te maken! Zij heeft die mannen niet ingehuurd, dus zij is niet verantwoordelijk voor hun welzijn. Voor ts als buurvrouw is er maar één ding belangrijk: zij moet niet gehinderd worden. Dus die bussen mogen daar niet staan, klaar. En als die werkmannen dat echt zo vreselijk vinden, moeten ze maar tot een oplossing zien te komen met hun opdrachtgevers, of ze hadden die opdracht niet aan moeten nemen.
Vind ik dus ook. En weetje; als ze even spullen moeten uitladen wat langer dan 5 minuten duurt, bel dan ff aan en zeg dat. Dan kan ik zeggen of ik nog weg moet en het dus niet kan of dat t prima is. Maar niet constant uit luiigheid. Ik ben dus heel benieuwd hoe het gaat. Ik dacht dat ze zei 26 mei, maar vandaqg is er niemand, al leek een zaterdag mij ook een idiote dag om te starten het zal maandag wel beginnen. Dan moet ik smorgens om 9 uur de deur uit, dus ben benieuwd of ik die dag bloedchagerijnig moet beginnen
Dr staat geen keet.. *feesthoed op* en de autos van de bedrijven staan op de dam. Misschien vonden ze het zelf ook minder slim gezien ze ook gewoon bij de buren in huis of de schuur (grote garage hebben we beide) kunnen zitten. Ik ben in ieder geval.blij dat ze tot dusver de straat niet blokkeren. Het enige jammere nu is dat het kabaal om 06.30 begint. Zoon en man slapen erdoor en ik ben al bijna een uur wakker
Mocht je hun pad blokkeren met jouw auto, heb je er wel een dashcam in? Je zou niet de 1ste zijn die door een bouwvakker met zijn bus schade heeft aan zijn auto. Heb mijn auto wel eens vol met cement spetters terug gevonden, ze hadden bij het putje hun emmer omgespoeld. Of een kras omdat ze met draaien tegen de auto aankwamen, gelukkig heb ik een buurvrouw die niks beters doet dan achter de gordijnen gluren en er op reageren, maar anders ligt de dader als snel op het kerkhof
Ik ben denk ik de enige die denkt goh 6 weken lopen leuren om de auto te verzetten of 6 weken mijn oprit een deel afstaan om een bus te parkeren ... ik zou voor de rust kiezen en zeggen "goh ik kan er zo moeilijk uit iedere keer parkeer ff netjes bij mij dan hoor of zie je me niet meer" ... en ja ik hoor je zeggen de buuv is een mens maar goed jij bent er nu al dagen mee bezig ... probeer een oplossing te zoeken ipv de ergenis te blijven zien.
En waar moet ts haar auto dan zetten? Op de parkeerplaats 25 meter verderop? En dan zelf lopen zeulen met kind en boodschappen omdat de buren aan het verbouwen zijn?
Heb je die oprijlaan gezien Daar kan vast wel een bus extra staan ... en nee ik bedoel niet dat zij d'r auto dan 25 mtr verderop moet gaan stallen maar toen ik de foto zag van de oprijlaan ... dacht ik een andere kant op
Je bedoelt die bus op haar erf, binnen het hek te zetten? Dat zou misschien wel kunnen maar ik weet zelf ook niet zo goed of ik daar blij mee zou zijn
Ik ga met mijn auto niet hun auto klem zetten. Onze auto staat op ons erf en daar mogen ze niet komen. Dus dat zal niet gebeuren
Je bedoelt dat die bouwbedrijven hun bus op mijn erf mogen parkeren? Nee dat gaan we niet doen wij hebben twee autos welke beide op ons erf staan, voor de schuur. Als er een auto achter gaat staan dan zit ik er alsnog mee dat ik steeds moet vragen of ik mn erf af kan (gezien die auto dan achter mijn of mn man zn auto moet gaan staan) Ik weiger van hun probleem, mijn probleem te maken. Als er hier verbouwt wordt mag ik mijn auto ook niet bij de buren op de dam zetten. Ik heb betaald voor mn eigen grond, en wil dr ook alleen van genieten
Heb de reacties niet gelezen, maar ik zou op het terrein dat nog net van mij is een grote pot met planten zetten, zodat ze er niet meer bijpassen met hun busjes. Zou er ook gierende gek van worden!
Dan sta je gewoon veilig, wij hebben een oude auto maar ondanks dat waren we best pissig hoe ze met andermans spullen omgaan. De mentaliteit is vaak "ach het is toch niet van ons zelf" en dat is jammer
Je bent in ieder geval overduidelijk zwanger, heerlijk geschreven. Ik zou de volgende keer als er een bus staat er niet naar toe lopen, maar nonstop op de toeter van je auto drukken. Dan weet je zeker dat de buurvrouw meteen komt en dan zorgt zij er wel voor dat het niet nogmaals gebeurt. En als je weg bent geweest en je inrit is geblokkeerd zet je je eigen auto achter zo'n bus. Aan het eind van de dag willen die werklui meteen naar huis. Als ze dan aanbellen dan ben je net gras aan het maaien ofzo en moeten ze maar een uurtje wachten. Je bent bijna klaar toch?
Dat maakte in dit geval niet uit omdat ze echt op de weg stonden. Alleen omdat die weg zo smal is, kon ik er niet uit.. Zolang ze daar niet staan is t prima. En tot nu toe, staan ze dr niet meer. Hopelijk zetten ze die keet niet meer neer nu ze door hebben hoe handig het is dat ze nu met twee autos bij hen op de dam kunnen staan.
Ik ken dat ja. Of "het is maar een auto" Als dat zou gebeuren hebben ze wel een echte uitdaging, dan denk ik niet dat hun busje heel blijft maar dat kan dus ook echt niet, tenzij ze bewust ons erf op komen. Gelukkig!
Hahahaha ja ik was ook echt heel boos. En zwanger en dan krijg je dat he hahaha Daar dacht ik dus ook aan idd dat toeteren. Gekkw henkies. Tot nu toe gaat t goed. Vanmorgen heeft de eerste de bus verzet zodat er nog ee. Bus naast. T was 07.30 en mn man en ik moesten beide weg, dus was benieuwd. Misschien was vorige week een "foutje" en heeft de buurvrouw het daarna goed gezegd. Ik hoop t voor ze
Ik geloof dat je gelijk hebt, heb het nog vlug opgezocht en vond dat ook, en ook dat het van bouwmensen gedoogd werd vanaf 06.30. En weet je, zo'n zeikerd ben ik ook niet eens dus ik had ook al niet de intentie er iets van te zeggen. Maar baalde wel na een korte nacht Vandaag zag ik ze pas om 07.15, beter tijdstip