Hallo allemaal ik moet dit echt even van me afschrijven! En zoek mensen die ook beetje zelfde meemaken. Alvast sorry voor een lang warrig verhaal. Mijn zoon is vanaf zijn geboorte al bezig. Toen hij was geboren had hij een bijoortje en dat kon wijzen op een nierafwijking. Bleek later dus ook zo te zijn. Elke x als hij koorts heeft moeten we urine inleveren. Daarna is hij in totaal 5 weken opgenomen wegens onrust. Daarna nog vaak ziek. Kan me niet eens alles herinneren maar goed. Nou is dus de afgelopen 5 weken zo erg aan het worden dat ik het even niet meer weet. 5 weken geleden hoorde we dat hij het hypermobiel syndroom heeft. Moet dus voorlopig naar Fysio. Week later kreeg hij een oorontsteking. Aan de ab. Daar kreeg hij een schimmelinfectie van. Na een week ab begon hij ineens bloed te plassen. Ja hoor, urineweginfectie. Kregen ook weer ab. Was er net 2 dagen vanaf. Na 6 dagen opgebeld. Kweek Uitslag binnen. We moesten andere ab want deze was niet sterk genoeg. Dus weer 10 dagen ab. Na 7 dagen ab kreeg hij pseudokroep. Dit ging gelukkig sneller over door de ab. Nou is hij net 3 dagen van ab af en nou hoorde we vandaag dat hij weer een liesbreuk heeft! En ook nog een dubbele! Hij is met 3 maand geopereerd aan de linker kant voor few liesbreuk maar die is dus weer open gegaan. Nou willen ze hem niet opereren omdat hij steeds afvalt maar niet weten waarom. We gaan hiervoor ook naar de kinderarts. Morgen moeten we naar kinderarts maar aan beide kanten zit dus een risico. Opereren kan nou gevaarlijk voor hem zijn maar een dubbele liesbreuk laten zitten ook. Dus na een lang verhaal. Graag ervaringen en tips om te blijven lachen misschien? Dank voor het lezen!!
Geen ervaringen, maar wat ik wel kan aanraden om lekker met elkaar te gaan eten of als het geld er is om op vakantie gaan om even te ontspannen en er even uit te gaan..
Tips: een goede pedagogisch medewerker vragen in het ziekenhuis, als je die nog niet hebt. En voor jullie zelf een medisch maatschappelijk werker. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen. Wat moet het verschrikkelijk zijn om jullie kleintje zo vaak ziek te zien
Kan mij voorstellen dat je er even door heen zit. Het lijkt mij slopend om dagelijks of heel vaak een ziek kind te hebben. Denk er over praten al een opluchting kan zijn. Sterkte.
wow wat krijgen jullie een hoop voor je kiezen zeg. heel veel sterkte en beterschap voor jullie mannetjes
Jeetje, wat een ellende voor dat kleine mannetje van jullie en voor jullie zelf ook! Ik heb hier geen ervaringen mee of tips voor je, ik kan jullie alleen heel veel sterkte en beterschap wensen en hopen dat het gauw allemaal beter wordt! Na regen komt zonneschijn, zeggen ze en dat hoop ik echt voor jullie! Dikke knuffel!
Oh meid, dat is inderdaad erg heftig! Hier wel een beetje ervaring, met zoontje, dat ging (en gaat) ook maar door. Zal niet in alle details treden, want daar heb je zo weinig aan, maar wil wel even zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat je het er even mee gehad hebt! Bij ons werd het uiteindelijk wel beter (al had hij net vorige week toch weer een urineweginfectie, en blijkt hij nu ineens rechts ook een lies(water)breuk te hebben - links is al geopereerd), maar ik weet wel dat je echt maar op de automatische piloot door blijft gaan in zo'n situatie. Probeer je zelf af en toe echt een moment rust te geven, al is het maar door jezelf even ergens te trakteren op een lekker kopje thee met een vriendin. Mocht je willen, kun je me altijd pb-en. Sterkte!
Jeetje, wat ontzettend heftig voor jullie. Wat schrikkelijk dat jullie mannetje zo vaak ziek is, wat een zorgen moet je dan hebben. Echt heel veel respect! Sterkte en dikke knuffel.
Iedereen heel erg bedankt! Doet me heel erg goed! We hebben besloten om een weekje weg te gaan. Even geen ziekenhuis en even geen ziek zijn Bedankt voor de tips xx
Jeetje wat ernstig allemaal. Ons zoontje heeft een enkele liesbreuk gehad, maar wel zo ernstig dat hij er met 16 weken aan is geopereerd ipv het eerste jaar af te wachten. De operatie viel heel erg mee en duurde een half uurtje! Hij mocht dezelfde dag mee naar huis en heeft nergens last meer van gehad! Je vraag wanneer het nou eend ophoudt kan ik me ook in vinden! Oms zoontje begon met een verkorte nekspier en dus fysio, helaas zo ernstig dat er toch een ernstige afplatting en helmpje moesten komen, tussendoor die liesbreuk en operatie. Helmpje was veel te heet, hij kreeg er bijna hevige koorts van en ze zeiden gewoon ophoudeb! Uiteindelijk moedergevoel gevolgd en afgezet en zonder helmpje is het gelukkig rond geworden. Toen hij een jaar was een heftige verkoudheid en daarna was het geen leuk kind meer! Niet eten, altijd boos en snel ziek! Driftbuien die heel ernstig waren en dat zo een 10 keer per dag... ik heb een aantal maanden bij de huisarts gezeurd om een verwijzing naar de KNO mede omdat het praten niet lukte. Uiteindelijk gekregen, en neusamandel moest eruit, na de operatie zei de arts dat hij maandenlang heel veel pijn moet hebben gehad en binnen twee weken kon hij stukken beter praten en het is nu een stuk gezelliger in huis. Hij groeit weer, praat beter, de driftbuien zijn een stuk minder vaak en erg en toch kan ik er niet optimaal van genieten omdat ik me afvraag wat het volgende gaat zijn! Ik wens je heel veel sterkte, maar maak je over de liesbreukoperatie niet al te druk want het valt echt heel erg mee! Bij mijn zoontje is het litteken nauwelijks meer zichtbaar en hij heeft thuis niet eens meer paracetamol gehad na de operatie, hij was gewoon vrolijk enzo.