Hallo dames, Ik ben 25 jaar en begin september moeder geworden van een prachtige zoon! In mijn zwangerschap zijn mijn vriend en ik verhuisd naar Almere, alleen kennen wij hier niet zo veel mensen en leek het mij leuk om in contact te komen met andere moeders van mijn leeftijd die ook in omgeving Almere wonen om gezellig te kletsen en misschien in de loop der tijd wat gezelligs te ondernemen of iets dergelijks.. Het is zo saai hier haha
Hi... ik woon zelf niet in Almere maar wij zijn daar geregeld om te shoppen Er is trouwens iedere woensdag een Babycafé bij Tante Truus waar je ook gezellig kan kletsen met andere Mamas...
Heyhey, Waar woon je dan? Babycafe klinkt leuk! Kan je daar gewoon langs gaan of moet je je ergens aanmelden? En bespreken ze een onderwerp of gewoon random? Ben nieuwsgierig! Haha bedankt voor de tip! Ga je zelf ook wel eens?
Hi, Ik woon in Hilversum dus Almee is prima te doen met de auto Home Bij de Babycafé kan je gewoon vrijblijvend binnenlopen. Er is geen vast programma dus gewoon lekker zitten en koffieleuten. Er is ook een lactatiedeskundige aanwezig. Heel prettig voor als je vragen hebt over borstvoeding etc. Ik ben er wel eens gewest maar ik moet op woendag weer werken dus kan helaas niet meer gaan.
Ik geef geen bv meer maar klinkt gezellig! Je hebt ook het mamacafe (ben ik nog niet geweest) en dat is elke drie weken op woensdag en elke drie weken op vrijdag als ik het goed heb! Misschien is dat wat voor je? Ik kom zelf uit Hilversum en ben sinds juli verhuisd naar Almere
Ik kom uit Almere! Ben 30 en heb 2 meiden van 7 en van 9 maanden. Als je t leuk vind om te kletsen kun je me altijd privé sturen . Groetjes!
Hallo Ik ben 26jaar en moeder van 2 jongens de 1 is bijna 4 en de andere bijna 1jaar. Ik woon in Almere Haven. Woon eigenlijk me hele leven al in Almere. Als je wilt kletsen kan je ook mij een prive bericht sturen.
Hooi, Ik woon ook in Almere, vindt het ook wel gezellig om te kletsen. Ik heb een dochter van 2. Mamacafe is meer voor de mama's met een baby denk ik?