Raar... hier moest ik ook twee keer.. omdat ik niet wist dat ik nuchter moest... en ik had een kwartier ervoor een grote kom chocopops gegeten... en dus een iets te hoge suiker... Blauwe plek van de eerste keer (8 juni) is nu bijna weg
Maandag controle.... krijg wel de zenuwen nu... normaal heb ik de tweede echo rond de twaalf weken... nu al bij tien...We hebben het ook alleen nog maar tegen mijn ouders gezegd... kunnen we maandag de tamtam beginnen...
Ik hoefde helemaal niet nuchter te zijn voor het bloedprikken... Wij hebben het al wel aan verschillende mensen verteld. Alleen nog niet aan het werk, maar dat komt ook omdat we nu vakantie hebben. Veel succes bij de controle! En geniet er ook van!
Nee normaal ook niet... maar een kom chocopops is net iets teveel van het goede voor het bloedsuiker gedeelte.. zat ook net boven het limiet.
Zo, dat was allemaal weer goed... hartje gehoord dus ik kan eindelijk rustig ademen... Wat me wel opviel was dat het hartje minder snel klonk als die van mijn zoon... die klonk als een kudde op hol geslagen paarden of een stevig doorpuffende stoomlocomotief... deze klonk meer als een propellor..
Fijn dat alles weer goed was! Misschien ligt dit kindje meer naar achter en klinkt het hartje daarom anders...
Janneke dat was idd wat de vk ook zei... ik denk dat ik maar de helft hoorde... mijn hart werd wel super opgevangen Fijn te weten dat die het nog doet
Aftellen naar NOD duurt inderdaad altijd zo lang Zwangels! Maar hopelijk wordt je geduld beloond! M'n cyclus na de vmk is weer op gang , nu kunnen we er weer voor gaan!
Ik hoop ook dat het wachten word beloond! Fijn dat je cyclus weer op gang is na de vmk, succes deze ronde!
Nu nog maar 7 toch? Voor je het weet mag je testen... heb je leuke dingen gepland voor het weekend Zwangels? Lucindale fijn dat alles weer werkt.. mijn lichaam nam een maandje "rust"
Morgen samen met een vriendin over de markt hier. En zaterdag hebben we een verjaardag. En maandag weer werken, dan zit de vakantie er weer op. Nog 1 week wachten.......zucht.
Ja, ik moet maandag ook weer werken... Ik werk in het onderwijs, dus heb lekker lang vakantie gehad! Morgen een uurtje 'open dag' op school en maandag weer aan de slag! Ik vind het niet zo erg hoor. Heb er altijd wel weer zin in... Op maandag werk ik nu alleen wel in een hele andere klas dan ik gewend ben, dus dat is wel even spannend.
Het is heel pittig maar ik ga er voor! We zitten nu in de vruchtbare periode, dus manlief en ik hebben het erg gezellig Ik moest van de gynaecoloog 7 kilo afvallen, en ben nu al 10 kilo kwijt. Voor mezelf weet ik dat er nog wel meer af mag dus ga nu voor de volgende 10 kilo!! Maandag belt de gynaecoloog en dan zullen ze verder gaan met onderzoeken en een eventuele behandeling. Spannend!
Wat goed dat je zo flink bent afgevallen Zwangels! En veel plezier met de gezellige dagen en succes bij de gyn
Zwangels dat zijn een hoop kilo's!! Ik was net weer op mijn gewicht voor de zwangerschap en wilde er heel wat kwijtraken toen ik erachter kwam weer zwanger te zijn... Wat voor een testen gaat de gyn dan nog doen?
Dank je Gekko! De gynaecoloog zei de vorige keer dat als ik op gewicht was dat ze een bloedonderzoek wil doen naar eventuele virussen en een HSG om te kijken of de eileider doorgankelijk zijn. Ze heeft nog niet gebeld....pff er stond rond 14.45u.