Hey dames alles goed? Hier nu 2 daagjes overtijd en een negatieve test.....dus nog ff afwachten. Spannend!
Even een berichtje van mij: Ik heb net roze/rode slijm gespot dus waarschijnlijk gaat het vannacht wel doorbreken. Dus mijn cyclus is dusdanig langer geworden door het afvallen....denk ik dan maar.
Hoi, Ik ben nieuw hier. Vindt het een grappige topic omdat ik ook van het jaar 1982 ben. Ik heb een dochtertje van 1,5 en willen voor een tweede gaan. Maar zit waarschijnlijk nu in een miskraam. Echt balen.
Zwangels wat is de HSG? Naar dat je daarover in spanning zit... Dreamgirl... miskramen zijn niet leuk... ik hoop voor jou dat het een vals alarm is.. Maar buiten dat.. Welkom!
Succes Zwangels! Welkom Dreamgirl, hopelijk vals alarm MK Vandaag m'n termijn-echo gehad en precies naar verwachting
Bij een HSG krijg je contrastvloeistof in je baarmoeder gespoten en dan gaan ze door middel van röntgenfoto's kijken of alles oke is zoals de eileiders. En ik hoor van meerdere dat het enorm pijn kan doen..... Dreamgirl2 Welkom hier! Balen van je miskraam sterkte!
Kijk dat is mooi nieuws!! Hier liepen we voor op tijd bij de twintig weken... en gisteren weer eens een mooi hartje gehoord...
Ajasses Zwangels, dat klinkt naar!! Nu wens ik je dubbelsterkte... en ook hoop ik dat je je zorgen maakt om niets... en het dus mee zal vallen!!