Bouwjaar 1982

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Alles goed met de zwangere dames?

Hier nog steeds niet zwanger.....en nu op het wachtbankje.....wat weer lang duurt.
    Reageer hier niet meer zo vaak omdat ik er minder mee bezig wil zijn. Wat al erg moeilijk is.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wow Janneke, alweer 36 weken :)

En ik snap dat het confronterend is Zwangels :(, hopelijk wordt 2014 jullie jaar!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangels hopelijk wordt het jou jaar.. ik ga zo voor je duimen..

Janneke ja het is redelijk stil hier... we zijn maar met zijn vieren lijkt het..

Lucindalice 22 weken.. hoe was de twintig weken echo?

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Gekko, kleintje is goedgekeurd met de 20-weken-echo, gelukkig!! Is groter geschat dan mn andere 2 ukkies, dus ben erg benieuwd ;)

Jij al flink aan het aftellen Gekko?

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk zo'n ok stempel met de twintig weken... groter huh? Kan het een jongentje zijn?

Hier ook iedere keer voor op groei.. dit keer niet met de eerste twee echo's maar de twintig weken en 36 weer wel...

Aftellen? Eigenlijk ben ik het een beetje zat...
    Ik spring op en neer in de hoop dat de kleine eruit valt;) De buik rust als ik zit om mijn benen en mijn borsten weer op mijn buik... en maar 12 kg aangekomen... zit allemaal van voren..

Zoon vindt het heerlijk... hij staat zo op mijn schouders;) Mama is veranderd in een groot klimrek..

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Fijn dat alles goed is met jullie.
    Dank voor jullie lieve woorden.

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangels krijg je geen second opinie?

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Gekko, mn zoon was 290 bij 20+5, mn dochter 275 bij 20+6 en deze nu 350 bij 19+6. Mn dochter is overigens wel met n halve kilo zwaarder geboren dan mn zoontje ;). Het kan n jongetje zijn, we weten het geslacht niet. Maar mn 2 kindjes (1 jaar leeftijdsverschil) lijken met n tweeling, beiden even groot :) en zelfde kledingmaat, heb juist n klein jongetje en n gemiddeld meisje :D
    Hopelijk wordt je kindje snel geboren dan! Dan zit echt alles van voren idd ;). Hier zit er nu al 10kg aan :(..... Vrees dat ik richting de 30 ga zo :)

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Nee geen second opinion. Had gekund maar wij hebben nu even rust mbt ziekenhuisbezoek.
    Ook zou ik dan nog een aantal kilo's moeten afvallen.
    Maar de kilo's van de kerst zijn er weer af! Nu maar verder afvallen.

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je er geen zin in hebt moet je het ook niet doen.. de optie is er dus stel het gaat weer lekker dan kan je altijd nog gaan... Maar wel super dat de kerstkilo's er al af zijn... dat heb je snel gedaan.. ik doe daar vaak tot april over... (maar zitten wel een fiks aantal verjaardagen tussen dus misschien let ik pas halverwege maart echt op:))

We gaan hier natuurlijk wel duimen dat het niet meer tot een ziekenhuis komt voor jou Zwangels... maar gewoon lekker snel..

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lucindalic dat is wel een groot verschil idd... jemig.. dat maakt het dan wel spannend nu...

12. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Oh zwangels wat vervelend allemaal voor jullie! Hopelijk lukt het snel!

Lucindalice fijn dat de 20 weken echo goed was! Altijd weer een spannend moment! Willen jullie het geslacht niet weten, of konden ze het niet zien?
    Ik zou dat niet kunnen... Ben veel te nieuwsgierig...

Gekko ik snap dat je het beu bent! Ik ben er eigenlijk ook al wel klaar mee. Al moet hij bij mij nog wel even blijven zitten! Minimaal een weekje... Maar als hij op zijn broer lijkt, duurt het nog even. Die is pas geboren met 41.1...
    Ik ben nu ongeveer 7 kilo zwaarder. Ook alleen maar mijn buik. Ik pas mijn ringen nog steeds en ook mijn laarzen gaan nog dicht ;)

13. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mijn buik van vorige week...

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook.. geen extra vocht... heerlijk... dat was 19 maanden geleden wel anders... worstenvingers en voeten... fijn hoor een vroege zomer;)

Hier ook trouwens... lijkt deze kleine op die nu al zoveel grotere.. dan heb ik nog zeeën van tijd... 41+6....

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Bij mijn tweede 41+3
    De eerste 39+4
    Deze hoop ik ook echt wel op tijd ;)

@ Janneke, heb je netjes gedaan maar 7kg!
    Wij hebben nu voor de derde keer n verrassing van het geslacht, vinden we allebei het leukst :)

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap hoor dat je het een verassing kan laten zijn... hier was dat twee keer onmogelijk.. al hadden we het gewild;)

17. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Waarom was dat dan onmogelijk gekko?

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Gekko, moet wel zeggen dat het steeds moeilijker wordt hoor :D, bij de eerste totaal niet moeilijk, bij de tweede wel wat nieuwsgierig, bij deze moet ik me elke echo inhouden :D

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat zowel bij deze als bij de eerste er een echo was waar het eerste shot weinig aan de verbeelding overliet Janneke;)

Ze mogen geen 100% zekerheid geven... maar als het andere geslacht eruit zou komen zou het heel bizar zijn... ook voor ons:D

20. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Oh hahaha op die manier...
    Ja ik had het hier bij de 20 weken echo ook binnen een minuut al gezien... Hij is absoluut niet preuts hier... Ook bij de 3D echo liet hij het weer goed voorbij komen. Ze wilde er nog een 3D foto van maken, maar dat vond meneertje net iets te ver gaan denk ik, want toen liet hij het niet meer zien.

Deel Deze Pagina