JackieST een meisje?? Onmogelijk Gefeliciteerd wat een leuk nieuws.. wij hadden bij de eerste het gevoel dat het en meisje zou zijn.. en dat werd een jongen
Hey een nieuw topic! Gekko ik ken je nog van het oude... We waren tegelijk zwanger en nu weer lijkt het Mijn zoontje wordt deze week 1 jaar. Inmiddels dus weer zwanger van de tweede. Helaas met een placenta preavia totalis dus niet geheel een onbezorgde zwangerschap...
@jackie: mm dan gaat die vlieger dus niet op... een meisje. Weet je t zeker?? haha @gekko: leuk weer die eerste echo. Hopelijk mogen wij in augustus ook weer. Moet t nu wel raak zijn natuurlijk... @mama-in-love: zegt me niet zoveel, maar is dus erg spannend. Das nooit leuk een niet onbezorgde zwangerschap.
Ja dat klopt, mijn placenta ligt geheel over de baarmoedermond heen. Dat geeft risico op bloedingen en daardoor vroeggeboorte. (via keizersnede) Je hoort hele verschillende ervaringen dus ik hoop dat ik bij de 'goede' mag horen
Hallo dames! Hier ook uit '82! Ik heb een zoontje van 3,5 (hier dus wel weer de 1e een jongen! ) en vorig jaar 21 weken zwanger geweest van ons 2e jongetje, maar helaas de zwangerschap afgebroken toen op de 20 weken echo bleek dat hij een open schedeltje had en dus niet met het leven verenigbaar was... Erg verdrietig... meer konden we niet doen... Maar nu ben ik 30 weken zwanger van een meid!! Allemaal wel heel erg spannend, zo anders als de 1e keer! Vandaag de groeiecho gehad en het zag er allemaal weer prima uit! Weer een hele geruststelling! Gezellig zo met leeftijdsgenootjes! Jackie, ik woon vlak bij je, aan de andere kant van de grens, tegen Drenthe aan dus (Z'huizen).
@ikkuh: dat lijkt me idd erg verdrietig! Wel fijn dat de zwangerschap nu goed gaat en een meisje.. Leuk!
Zwangels lekker geslapen? @ Ikkuh, dat lijkt me een naar moment dan zo'n 20 weken echo.. Veel mensen hebben het over de pret echo... maar het is echt puur medisch.. wel fijn dat er echo's zijn... en gefeliciteerd met het komende meisje... een koningspaar noemen ze zoiets toch?
Gekko, absoluut een naar moment... Heb er echt een trauma van en ben deze zwangerschap voor elke echo/Guo echt doodzenuwachtig geweest... maar gelukkig steeds weer de bevestiging dat alles oké is! Een koningspaar zeggen ze indd! Al maakt het mij echt helemaal niks uit, voor mij is er maar 1 ding belangrijk en dat is een gezond kindje in mijn armen straks! Maar dat geldt voor iedereen
Hey dames, Heb heerlijk geslapen Hier een heerlijk lang weekend weg geweest. En nu nog 6 dagen op het wachtbankje. Mijn tempkaartje zie er mooi uit dus ben benieuwd. Ga op 24 juni testen, hoop dat ik nu een jaar later weer een positieve test mag hebben en dat het mag blijven zitten. Spannend! Vind het wachtbankje wel weer lang duren. Ik hoop trouwens dat onze eerste ook een jongetje mag worden. Maar ben al blij als ik straks zwanger ben en mag blijven. Dus een meisje is ook welkom Straks weer werken en het is daar nog warmer dan buiten....pfff nu al geen zin.
Ja spannend Zwangels... aankomende dagen mn ei, en dan ook op de wachtbank. Vindt dat altijd zo lang duren...
Zo... het verjaarskado is binnen... nu mag meneer echt jarig worden... alleen nog even die mooie glimmende driewieler in elkaar frutselen...
Leuk Gekko, hier staat het cadeau al in de tuin Hij heeft een zandbak schelp gehad. Ben benieuwd waar de familie mee aan komt. Heb aangegeven dat buitenspeelgoed wel leuk zou zijn... Ik vind het geloof ik leuker als de kleine, al die cadeautjes uitpakken
gekko en mama-in-love veel plezier op de eerste verjaardag van jullie kindjes! Is echt een bijzondere dag vond ik... Wanneer zijn ze echt jarig?