Ik ga vanavond een fles Canei leegdrinken....weer ongesteld geworden We hebben 3 juli de volgende afspraak bij de gtnaecoloog, ben benieuwd wat nu de volgende stappen gaan zijn. Aangezien het bij goed lijkt, deze maand had ze mijn cyclus gevolgd mbt het groeien van mij eitje en de eisprong. Dit was goed. Dus hoop nu dat ze manlief zijn zaad na gaan kijken.
@ Zwangels, bah wat naar meid , niet leuk ..... Wel fijn dat ze nu verder gaan onderzoeken, hopelijk kunnen ze jullie snel helpen!
Zwangels wat balen zeg Kan me voorstellen dat je dat even héél erg baalt... Ik ging ook meestal even een dagje onder een steentje zitten. (Ik ben 2x via ICSI zwanger geraakt..)
Zwangels, wel prettig dat het bij jou loopt zoals het hoort te gaan.. nu verder kijken... gaat het weer een beetje? (buiten de ellende van ongesteld zijn om dan..)
En ook ik ben van '82 en wij verwachten ons 1e kindje over een week of 7. Wel een beetje spannend hoor maar kan soms al niet wachten tot ze er is
Een ze?? hahahaha dat is dan de tweede ze.. de rest heeft alleen maar hu's als eerste Gefeliciteerd en welkom... je bent er zo aan gewent
Zwangels, wat kl*te weer ongesteld. Hopelijk wordt er weer actie ondernomen als je weer bij gyn komt. Angela welkom! Nog een uitzondering op de 1e-is-een-hu regel hier Spannend, nog 7 weekjes!
@ Angela, welkom! Hihihi, uitzondering met n dochter als eerte @ Zwangels, nog even meid tot de 3de , ik duim dat alles goed is!
@Angela, welkom! Nog 7 weken, spannend hoor! Dan mag je bijna met verlof... Neem je 6 of 4 weken van te voren verlof?
Ik ga 6 weken van te voren. Komende week weinig werk, maar deels bewust hoor. Dinsdag en woensdag 2 uurtjes, donderdag 3. En dan alle kleertjes, lakentjes ed wassen en uitzoeken, kastje inruimen, enz enz Kijk er wel naar uit nu
@zwangels: jeetje wat balen! Hopelijk vinden ze snel wat er is en kunnen jullie dan een beebje tegemoet zien! @abgela: welkom en een meisje! Nog maar een paar weken. Spannend!
@zwangels, echt balen zeg... Ik hoop dat ze in het zh meer voor jullie kunnen betekenen! @angela, oh spannend nog maar even! Ik moet nog 3 weekjes werken! Tenminste als ik dat nog vol maak... hoop het wel, is nog steeds geen vervanging, grrr... krijg steeds meer last van mijn bekken helaas, werk al wat minder... Heb er ook zo'n zin in om de kleertjes te wassen en het kamertje helemaal in te richten (gelukkig al grotendeels klaar).