Hallo mamadeluxe Op naar nummer 9... wow.. met twee ben ik echt wel content....Hoe doe je dat... ik zit al te denken aan een simpele logistiek als naar school gaan.. of een fietstochtje... @ lucindalice Verwerken ging vrij makkelijk.. ik ben redelijk nuchter... als je namelijk bedenkt dat uit twee iniminie cellen een heel mens moet groeien... mijn gedachte was dat er ergens iets echt mis zat.. anders zou het hart echt niet stoppen... een gedeelte van de hersenen die miste... of dat de handen en voeten waren omgedraaid... Ik heb de kleine bedankt dat hij de keuze voor mij heeft gemaakt... en me niet een nare verassing heeft gegeven met twintig weken en me heeft gedwongen tot beslissingen die ik eigenlijk niet wil maken...
Hey dames, Ik had gisteren een test gedaan en dacht heel vaag in de verte een tweede streepje te zien. Maar manlief zag hem niet dus ik zou het wel te graag willen zien. Als ik kijk naar de vorige cyclus ben ik nu 1 dag overtijd. Heb last van minimale spotting, alleen bij het afvegen en het is niet rood. Dus ik wacht nog even af. Spannend!
@ Zwangels, o ik hoop het voor je! @ Gekko, pfjiew, dat is wel heel nuchter! Vrees dat ik toch even iets langer nodig heb...
@Lucindalice Weet ik.. kreeg ook wel onbegrip in mijn omgeving dat ik er zo mee omging...maar goed, ik had zoiets van... ik kan er niets aandoen... als het had gekund dan deed ik het zo.. maar ja.. je kan gewoon niets... zo'n kleine blijft plakken... of niet... @ zwangels Klinkt spannend!!
@ Gekko, wel raar zeg dat er onbegrip was in je omgeving.. Als jij het zo verwerkt is het toch prima toch? @ Zwangels, heb je alweer getest?
Wat ik vaak kreeg was... maar er zat toch een leven in je...dat moet je toch koesteren... voor mij lag de nadruk op zat... en dus niet zit.. maar goed... die mensen moesten het ook verwerken.. Zwangels.. mega balen...
En houden jullie het een beetje uit met dit warme weer? Voor mij is het veel te warm hoor... Maar ja, we moeten het er mee doen.
Ene moment beter dan het andere... heb wel deuren en ramen dicht... tot de zon ondergaat en dan gaat alles open... zo is het redelijk te doen...
Zo vandaag maar weer eens bloedgeprikt. Tweede keer van de week... Dinsdag had ik het formulier blijkbaar nog niet voor de combinatietest... Ik dacht dat ik dat wel had...