Bouwjaar 1983 en zwanger worden :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Locusta, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    He meiden,

Ben weer thuis. Het weekend viel mee gelukkig, maar ben blij weer thuis te zijn. Hoe was jullie weekend? Nog leuke dingen gedaan?

@ Locusta: Wachten duurt zeker lang. De weken vond ik tot vorige week voorbij vliegen, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben gaat de tijd erg langzaam. Kan niet wachten tot de eerste echo. Dan kan hopelijk worden bevestigd dat alles goed gaat. Moet zeggen dat ik me af en toe best een beetje ongerust maak, omdat ik af en toe last heb van bruin verlies. Weet wel dat dit niks hoeft te betekenen, maar het blijft eng.

@ UK1983: Wanneer had je ongesteld moeten worden? De 'kwaaltjes' die jij omschrijft klinken erg verdacht! Die paar wijntjes kunnen vast nog niet veel kwaad. Heb er zelf ook perongeluk 2 gehad, omdat ik nog niet wist dat ik zwanger was. Maar in het begin heb je toch nog geen bloedband. Als je al ongesteld had moeten worden zou ik er toch een testje tegenaan gooien. Ik heb zelf op de dag van mijn NOD getest (op 1 juni). Toen was de test nog Omowit. Maar aangezien ik het toch niet helemaal vertrouwde heb ik op 6 juni nog een test gedaan. Hartstikke positief. Ben erg benieuwd hoe het bij jou is!

@ Dutch Diva: Klinkt inderdaad hoopvol! Zou mooi zijn als het nu raak mag zijn. Nog een paar dagen geduld en dan weten we het.

@ Prinses83: Nog van harte gefeliciteerd met je vriend! Leuk feestje gehad? Wie weet test je straks toch positief, je weet maar nooit!

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hihi, nog een paar dagen geduld, dat is makkelijker gezegd dan gedaan...zeker omdat mijn ei later was deze ronde, dus mijn banner zal ook een dag of 4 voorlopen. Ik weet daardoor niet goed wanneer ik kan/moet testen. Vanaf donderdag ben ik in ieder geval voor 5 dagen weg, dus ik heb mezelf voorgenomen van te voren niet te testen en eerst af te wachten of ik in Engeland ongie word. Zo niet, kan ik vanaf dinsdag een testje wagen als ik weer terug ben of nog even wachten als ik toch denk dat mijn ongie er aan komt.

3. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Dat is ook zo haha, die paar dagen wachten kunnen wel weken lijken :D Lastig dat je banner niet gelijk loopt. Hopelijk gaat de tijd deze week snel voorbij ;) . Voor mij hopelijk ook, hier hartstikke ongeduldig!

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Vlinder: dat geloof ik meteen, wachten blijft lastig als het om zo'n wonder gaat! Ik heb wel dat ik bij alles denk, "zou dit een symptoom zijn". Zoals vaker moeten plassen, last van pijnlijke steken 's nachts, last van mijn darmen en een vol/opgeblazen gevoel ook als ik niet gegeten heb. Ik durf het alleen niet te hopen, want dan valt het toch weer tegen.
    Trouwens wel fijn dat je weekend is meegevallen. Hier wel een leuk weekend gehad, zaterdagavond bij vrienden geweest (en zij is hoogzwanger en ik heb echt lang de baby kunnen voelen bewegen :)), gisteren naar de Bemmelse dweildag en vandaag met mannetje thuis. Alleen jammer dat ik al de hele dag aan het werk ben, maar dat hoort erbij!

5. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    He meiden!

Allemaal het pinksterweekend overleefd zo te lezen!
    @ Vlinder: gelukkig dat het toch een beetje meeviel. Maar een heel weekend...pff idd erg lang. Hopelijk is het maar 1 weekend per jaar... heb je je fam al vertelt van je zwangerschap of wachten jullie daar nog even mee?
    En ja, snap dat de weken langzaam voorbij gaan. Als je eenmaal de 1e echo hebt gehad ben je vast meer gerust. Wb bruine afscheiding weet ik van een paar vriendinnetjes dat zij dat ook hebben gehad en het toen niets te betekenen had zolang je geen erge krampen hebt.
    Hoe voel je je verder? Geen last van je buik enzo?

@ Diva: tja al die symptoompjes...je wordt er wel es gek van he, maar aan de andere kant kan het net zo goed wel zo zijn, en dan is het toch wel fijn dat je wat voelt! Nog eventjes geduld voor het testen. Heb je nog steeds dat trekkerige gevoel?

@ Prinses: lijkt me een interessante baan! Werk je veel uren en veel in het buitenland of ga je op vakantie naar Engeland?

Ik heb het lekker rustig aan gedaan dit weekend. Bruiloft en verjaardag gehad en gister maar es de ramen gesopt. Kreeg ineens een heel ander uitzicht!!

Verder nog steeds niet echt lekker. Ook last van trekkerig gevoel in mn buik, steken in buik, liezen en benen (vooral na veel bewegen). Benen voelen ook zwaar aan en ben redelijk gaar. Borsten voelen wel normaal... als die nou eens groter werden :$.
    Maar ik weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden, aangezien ik dat al niet meer sinds de laatste pil geworden ben, op de ontrekkingsbloeding na. Dus dat ik al zo'n ruim 3 maanden. Vandaar dat het berekenen van NOD ook niet kan en ik dus elk moment zwanger kan zijn zeg maar. Nu ook geen bruine afscheiding meer sinds een paar dagen. Heb voor mezelf bedacht deze week af te wachten en anders zaterdag of zondag een testje eraan te wagen. Ben toch wel een beetje bang teleurgesteld te worden als het niet zo is. Dan hoop ik iig dat die K-klachten snel weggaan ;).

Nu bezig een baby high tea voor mn zus te regelen die in september is uitgerekend!

6. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden!

Hier nog 1 uit '83. Heb al wat rond gekeken op de forums, maar deze sprak me direct aan (vraag me af waarom, hihihi)

Zal mezelf eens ffies voorstellen:
    Ben Mellanie, 28 jaar en al mama van 2 prachtige kindjes. Een zoon van 6 en een dochter van 4. Ik werk parttime en daarnaast gaat al mijn vrije tijd op naar het gezin.

Afgelopen maand wilde mijn menstruatie niet doorzetten, testen gedaan, allen negatief, uiteindelijk ongesteld geworden wat nog geen 2,5 dag duurde, daarna weer getest, nog negatief en wat we toen voelde overviel ons: we waren teleurgesteld!
    We gaan er weer helemaal voor, ons derde kindje! Wat spannend!
    En voor het eerst ook heeeeel erg bewust. De rede daarvan is, dat mijn eerste is "door de pil" heen gekomen en van onze tweede dachten we dat het een half jaar zou duren, hmmm niet dus, hihihihi.
    Daarbij wil ik gelijk even antwoord geven op een vraag (weet helaas niet meer van wie?) ik wist pas na 12 weken dat ik zwanger was van onze eerste, in die 12 weken, heb ik gerookt, gedronken uit geweest, regelmatig een biefstukje gegeten en de filet american kon ik niet laten staan! Onze zoon is met 42 wkn ter wereld gekomen, 54cm lang en 3850gr!! Het zegt dus niks, de 1 doet het volgens het boekje en de ander naar eigen gevoel.

Vanaf nu ga ik dit onderwerp goed volgen, want ben super benieuwd hoe het iedereen vergaat en hoe snel "we" zwanger worden!

Liefs Mammie83

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Mammie: welkom! Leuk dat 'ons' forum je zo aansprak :) klets gezellig mee!

Hier inderdaad nog steeds dat trekkerige gevoel, al omschrijf ik het nu als vol/opgeblazen, omdat het toch net wat anders voelt dan net na het sporten van afgelopen donderdag. Ik heb mijn banner maar even aangepast, wel een beetje op de gok, maar dan zie ik in ieder geval iets anders dan over een paar dagen...spannend!

8. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Welkom Mammie83! Ja, zo kan het ook he, zwanger worden door de pil heen! Is bij mn zus ook zo gegaan 13 jaar geleden ;) dus wat dat betreft kom ik wel uit een vruchtbare fam haha.
    Leuk hoor, al 2 kindjes en nu gaan voor een 3e! En idd, ik denk dat die paar wijntjes ook niet zoveel uitmaken. Jij hebt er zelfs een heel gezonde zoon mee gekregen!

Hier nog een beetje hetzelfde. Klachten ene dag meer dan de andere dag. Dus weet nog niet wat ik ervan moet denken. Mn vriend wilde gister eigenlijk een test doen, maar ik wil er eigenlijk zo lang mogelijk mee wachten. Durf eigenlijk gewoon niet!!!

Hoe is het met jullie allemaal meiden?

9. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Gisteren contact gehad met de vk om te vragen of ik de echo eerder kan krijgen aangezien ik best ongerust ben vanwege het bruinverlies. Gisteren nog meer last van gehad dan normaal en ook wat lichte buikpijn erbij. Volgende week woensdag mag ik gelukkig al heen! Eerst heb ik een intakegesprek bij de vk en om 16.45 de 1e echo! Ben erg benieuwd of alles goed is.

@ UK 1983: Ja gelukkig is het maar 1 keer per jaar. Pfff moet er niet aan denken als het nog vaker zou zijn. Heb nog niks aan de familie verteld. Wil het pas vertellen rond de 10 of 12 weken, aangezien mijn moeder een enorme flapuit is. Wel fijn te horen dat het bruinverlies bij jouw vriendinnen geen consequenties heeft gehad voor de baby. Spannend zeg als je dit weekend gaat testen! Gewoon doen, dan weet je het (en wij ook ;)) Nogmaals, jouw klachten klinker super verdacht :)

@ Welkom mammie83: Wat leuk zeg een 3e kindje! Dat was ik volgens mij, over het eten. Want heb in de 4e week per ongeluk ook nog gedronken, biefstuk en gerookte zalm gehad. Maak me er nu niet meer druk om hoor. Toch fijn te horen dat jij in het begin ook niet volgens de regels hebt geleefd en toch een gezonde zoon hebt gekregen!

@ Dutchdiva: Bij mij was het vooral in het begin trekkerig en nu ook opgeblazen. Het is 's avonds zo erg dat ik mijn broek niet eens meer dicht krijg :D Maar om nu al positiekleding te kopen vind ik eigenlijk wat te vroeg. Binnenkort zal ik er wel aan moeten geloven. Hopen op een positieve test meid, blijf voor je duimen!

10. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Daar zijn we weer! Hier nog niks te zeggen, duurt nog even voordat ik kan/mag gaan testen, dus is het nu gewoon afwachten.
    Kom uit een groot gezing met 4 jongens en 2 meiden, vandaag bekent gemaakt dat we gestopt zijn met de pil, wat was iedereen enthousiast!! Geeft ons een heel goed gevoel. Ook onze kids hebben we langzaam verteld dat papa en mama nog een kindje willen en ook zij vinden het erg leuk, heb het wel luchtig gehouden natuurlijk, alleen heeft onze zoon een voorkeur voor een jongen (tja, 6 jaar en dan zijn meisjes natuurlijk het stomste wat er bestaat, zeg weleens tegen hem: ben benieuwd of je er over 10 jaar nog zo over denkt, hihihi)

Verder merken we nu steeds meer hoe groot onze kids al worden, alles moeten ze zelf doen en als je nu aangeeft dat iets niet mag, moet je gaan uitleggen waarom?!
    De oudste is al aan het wisselen, dus die slist heel grappig nu, hihihi.

@Vlinder83: Ik weet niet of dit wat ongerustheid bij je weg kan nemen, maar ik heb (terwijl ik al zwanger was) nog een hele heftige menstruatie gehad, wel normaal als altijd hoor, pas de 2de maand kreeg ik bruin bloedverlies met menstruatiekrampen en toen d8 ik ineens: hier klopt iets niet, toen me volgende menstruatie uitbleef toch een testje gedaan en toen bleek ik zwanger. Onze eerste gedachte was: dat kan niet! Tweede gedachte over hoever ik zou zijn dacht ik een week of 7/8 ook de verloskundige dacht dat (gezien mijn laatste menstruatie). Ze ging toch even kijken of ze al een hartslag kon vinden en kreeg zo een duidelijke hartslag te horen dat ze ons voor de zekerheid door heeft gestuurd voor een echo, daar bleek ik toen al 12 wkn en een paar dagen zwanger te zijn.
    Ook van mijn dochter kwam ik er pas in de tweede maand zwangerschap achter, want ook hier: de eerste maand, gewoon een menstruatie.

Nu zit ikzelf al een "tijdje" met menstruatie achtige krampen, 1 dag licht roze afscheiding en vandaag voelde ik in me linkerlies een paar fikse steken (misschien omdat ik er nu heel bewust mee bezig ben, voel ik van alles in me buik?)
    Ook lijkt het of me buik wat opgeblazen is (geen problemen met de ontlasting overigens) maar ben niet aangekomen, juist een kilo kwijt?! Maandagavond kreeg ik ook ineens een vreemd gevoel in mijn borsten (als je koorts heb dat gevoel dat er allemaal kleine naaldjes over je lichaam gaan) had ik nu dus alleen in me borsten, iemand een idee? Heb in mei me laatste pil geslikt, kan het daarmee iets te maken hebben?

Ik hoor t graag!

Liefs Mammie83

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden,

de komende vijf dagen kan ik niet online komen omdat ik in Engeland zit, dus voor ik ga slapen nog even snel een teken van leven.
    Ik ga morgen op uitwisseling, dus ik weet nog niet wat ik allemaal precies ga doen. Ik ga er niet vanuit dat Londen er bij zal zitten, dan kan dat ook niet tegenvallen. Wij hebben als plaats een vriendschapsband met een plaats in Engeland en daar ga ik vanuit de toneelvereniging waar ik lid van ben naar toe. Ben wel erg benieuwd. Maar zoals jullie zien is het inpakken en zo al weer later geworden dan de bedoeling was, dus ik ga snel slapen en dan kom ik maandag of dinsdag weer even kijken hoe het hier is...

Hopelijk dan nog niet ongie en eind van de week een testje...

Groetjes DutchDiva

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik heb tot de 20ste week ook bloed verloren en ben nu alweer 36 weken (smurf komt al bijna whaaaaaa)

13. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Mammie83: Wat leuk dat iedereen zo blij reageerde! En ook leuk dat jullie het de kinderen hebben verteld. Kinderen spreken vaak hun voorkeur uit voor een broertje of een zusje, maar zullen hoe dan ook straks hartstikke trots zijn of het nou een jongetje is of een meisje. Dat hoor je inderdaad vaker, dat je eerst nog kan blijven menstrueren. Lijkt me best eng, zou zelf ook eerst denken, dit is foute boel. Maar wat super dat alles gewoon goed is gegaan. Dat neemt mijn onrust inderdaad wel wat weg, vooral omdat ik zelf alleen bruinverlies heb en geen rood.
    Als ik je klachten zo leest, dan vind ik die aardig 'verdacht' klinken. Wanneer kun je testen? Ik heb zelf geen ontpillingsverschijnselen gehad bij het stoppen van de pil.
    @ Mamaesmeralda: Fijn te horen dat het bij veel dames toch ook goed gaat. Dat geeft mij wel hoop. Hoe gaat het met de zwangerschap?
    @ Dutchdiva: Veel plezier in Engeland! Tot volgende week (met hopelijk goed nieuws) :)

14. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @Dutchdiva: heel veel plezier en hoop dat het weer daar iets beter is dan hier :)

@MamaEsmeralda: gelukkig heb ik niet zolang bloedverlies gehad, dat zou ik ook wel een beetje eng vinden.

@Vlinder1983: Ja was echt geweldig dat iedereen inc.de kids zo positief reageerde!
    Ik vind me verschijnselen ook wel dat je denkt, wat kan het zijn, maar ben bang dat ik mezelf "gek" maak en als ik dan uiteindelijk (nog) niet zwanger blijk te zijn, de teleurstelling erg groot is. Ik kan pas over 11 dagen testen :$. Duurt nog heeeeeel erg lang (voor mijn gevoel, hihihi, ben echt een zenuwpees en TE ongeduldig)

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ DutchDiva: leuk die uitwisseling (hopelijk toch een dagje Londen, zou leuk zijn). En ga je dan vooral kijken hoe ze in Engeland leven en wat de verschillen zijn met NL? Een vriendinnetje woont in Engeland en vond het best schokkend dat het in Engeland zo anders is dan hier. Hopelijk wordt je er niet ongesteld en kan je een test doen als je terug bent!

@ Mammie83: tja, die klachten kunnen van alles zijn. Kan van de pil komen of misschien iets leukers? Ik heb iig erg veel last sinds ik gestopt ben (ze zeggen dat dat ontpillen is) dus misschien heb jij dat nu ook omdat je er bewust mee bezig bent. Ik hoop het iig voor je dat het door dat leukere nieuws komt!

@ Vlinder: heb je aankomende week de echo? Ben benieuwd wat je allemaal al kan zien en horen. Nog steeds veel last van bruinverlies? Hoe voel je je verder?

Hier vanmorgen een test gedaan. Zo wil als sneeuw ;-( aan de ene kant baal ik wel erg, aan de andere kant heeft mn gevoel wel gelijk gehad dat ik niet zwanger ben.
    Ik ga iig maandag de dokter bellen, want de buikpijnen worden alleen maar erger, niet echt krampen maar heb de hele dag zeurende en stekende buikpijn. Het duurt nu al een paar weken en lijkt alleen maar erger te worden. Hoop dat de assistente me niet gaat afpoeieren, maar moet dat dan maar gewoon niet laten gebeuren! Wil iig de dokter zien. Hopelijk kan ik dan ook het recept krijgen om een menstruatie op te wekken. Als ik naar mn buik kijk lijk ik wel een paar maanden zwanger, zo opgezwollen is het!
    Nou, jullie horen het van me...

16. prinses83

prinses83 Lid

7 feb 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden
    tijdje niet geweest. Was een lang weekend weg.. morgen dus weer werken. Beviel goed om vandaag lekker vrij te zijn:)

Helaas ben ik gisteren weer ongesteld geworden, precies de datum die ik verwachtte. Baal erg wel erg van eigenlijk. Had ook allerlei klachten, net als jullie, waarvan ik dacht: ik zou best zwanger kunnen zijn, dus is toch weer een teleurstelling als het niet zo is.
    Denk dat ik de komende maand wat minder op dit forum te vinden zal zijn want wil er wat minder mee bezig zijn.

@ Uk:nog naar de dokter geweest vandaag?? Echt balen zeg van die witte test en van je buikpijn. Ik had wel een beetje een positieve test verwacht na je berichten! Wat denkt de dokter?

@ Vlinder: fijn dat je zo snel een echo kunt krijgen. Een volgende keer zou ik dat ook willen. En al helemaal na bloedverlies! Snap dat je je zorgen maakt daarom maar heb ook gelezen dat dit vaker gebeurt. Hou ons op de hoogte!

@ mama esmeralda: spannend hoor dat je al zo ver bent. Weet je eigenlijk al wat het gaat worden of houd je het geheim?

Liefs Prinses

17. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ all: Heb morgen om 16.45 de echo! Het bruinverlies is gelukkig al weer een paar dagen gestopt en sinds dit weekend voelde ik me echt zwanger (misselijk, moe en duizelig). Ben gisteren eerder naar huis gegaan, voelde me echt beroerd. Helaas zijn mijn collega's totaal niet collegiaal, dus moest bijna smeken of iemand me over wilde nemen achter de receptie. Heel vervelend :x. Toch had ik het wel echt nodig even bij te tanken. Heb gisteren de hele middag geslapen. Voel me gelukkig al een stuk beter.

@ UK1983: Balen zeg dat je niet positief hebt getest! Heb je gisteren de dokter gebeld? Hebben ze een recept voor je? Hoe lang duurt je cyclus deze keer?

@ Prinses83: Voor jou ook super balen dat je ongesteld bent geworden! Begrijp het hoor, als je hier minder vaak wilt zijn. We horen zo af en toe wel van je. Succes in ieder geval met de volgende ronde!

18. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Vlinder: spannend meid vandaag de echo! Gaat je vriend ook mee, vast wel! Lijkt me echt bijzonder het voor het eerst te zien en horen.
    'Fijn' dat je je nu echt zwanger voelt. Die kwaaltjes zijn er niet voor niets toch? Hopelijk worden ze niet te heftig. Echt vervelend dat je collega's niet meewerken. Ze weten zeker nog niet dat je zwanger bent? Hopelijk stellen ze zich tegen die tijd wat collegialer op!

@ Prinses: vervelend dat je ongesteld ben geworden. En idd een beetje afstand nemen van alles dat met zwangerschap te maken heeft, kan geen kwaad. Probeer ik ook te doen alleen in mn hoofd komt het toch telkens op...

Ik ben gister naar de dokter geweest. Na een heleboel vragen heeft ze me in - en uitwendig onderzocht. Urine getest en geen blaasontsteking. Was erg gevoelig bij mn eierstokken en baarmoeder. Nu heb ik urine afgegeven voor een test op chlamydia. Vorig jaar al hierop getest toen dat werd gedaan in Rotterdam als soort thuispilot en toen had ik het niet. Dus lijkt me erg vreemd als ik het nu wel blijk te hebben. Ook bloed afgenomen op schildklierafwijkingen, dan kan je menstruatie ook van wegblijven.
    Volgende week moet ik terugkomen en dan bespreken we de uitslagen. Ik heb al wel gevraagd wat ze gaan doen als daar niets uitkomt. Ze zei het dan te willen overleggen met mijn eigen huisarts (zij was een soort invaller) maar dat ze dan waarschijnlijk nog een aantal maanden willen aankijken voordat ze me doorsturen. Moet dus nog even wat bedenken om eerder doorgestuurd te worden, haha. Intussen blijft de buikpijn aanhouden, dus lijkt me niet erg goed.

Nou ik ga richting mn werk! Fijne dag allemaal. En Vlinder veel succes en geniet van wat je gaat zien! Laat je weten hoe het was?

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben weer terug in het land na een zeer geslaagde trip naar Engeland. Door alle drukte op het werk (moest toch wat dingen bijwerken na mijn afwezigheid) kon ik niet eerder online komen, sorry. Ik zal morgen proberen weer bij te lezen. Wilde nu even een teken van leven geven en aangeven dat ik afgelopen maandag ongie ben geworden :(

20. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Gisteren hebben we de echo gehad en alles was goed. Het hartje klopte! We zijn helemaal blij. :D
    Vandaag was ik weer voor het eerst naar het werk gegaan, maar was weer zo ontzettend misselijk dat collega's inmiddels een vermoeden beginnen te krijgen. Hoop dat ik nog 5 weken kan volhouden niks te vertellen tegen mijn leidinggevende, maar als ik steeds zo misselijk ben is het bijna geen doen.

@ Uk1983: Wat erg zeg die onzekerheid! Hoop dat er snel wat uit de testen komt.

@ Dutchdiva: Och wat balen zeg dat je ongie bent geworden! Positief blijven en op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina