Bouwjaar 1983 en zwanger worden :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Locusta, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Vlinder: wat heerlijk dat het hartje klopte!!! Gefeliciteerd!
    Hopelijk lukt het je om het geheim te houden, maar anders misschien alleen je leidinggevende inlichten en de rest van de collega's pas met 12 weken?

2. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Hello meiden!

Hoe gaat het met jullie? Beetje stil hier ;) Ik ben zelf ook wat minder op het forum omdat ik anders alleen maar met 'zwanger worden' bezig ben, word er een beetje gek van!

Maar nu mijn NOD dichterbij komt vind ik het toch spannend worden! Woensdag mag ik testen! of niet...
    Als ik toch ongesteld word, kan ik ook gewoon beginnen. Ik heb, op mijn pil-ongesteldheid na, nog geen gewone menstruatie gehad.

Ben benieuwd hoe het nu met iedereen gaat en of er nog meer vlak voor hun NOD zitten! :D

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    He meiden!

Het is idd een beetje stil hier! Heb zelf ook al even niet geschreven, niet echt puf voor maar wel alles gelezen hoor.

@Vlinder: wat heerlijk dat jullie het hartje hebben gehoord, was vast erg speciaal! Fijn dat het bruinverlies gestopt is, geeft toch meer zekerheid dat alles goed is. Wanneer is je volgende echo? En hoe is het met je misselijkheid en moeheid?

@ DDiva: vervelend dat je ongesteld bent geworden... had je het verwacht?

@Lola: spannend morgen testen! Snap het hoor dat je er soms gek van wordt...even afstand nemen kan helpen. Maar misschien heb je snel goed nieuws en hoeft dat niet meer!

@ all: bij mij weinig verandering. Morgenochtend terug naar de dokter om de uitslagen te bespreken, ben benieuwd wat er uit gaat komen. Verder ga ik even info zoeken over de 'menstruatiepoli' kijken of er een wachtlijst is in het zhuis voor het geval er niets uit het bloedonderzoek komt en ze me niet willen doorsturen. Als er geen/korte wachtlijst is wil ik daar gewoon heen!
    Ik laat het jullie morgen weten...

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Vanmorgen naar de dokter geweest. Mn bloeduitslagen waren goed, dus ik heb geen schildklierstoornis en ook geen soa (maar dat wist ik al ;)).

De ha had overlegd met de gynaecoloog omdat mijn menstruatie wel erg lang uitblijft en deze wil mij zien. Ze verwachten, gezien mijn symptomen, dat ik PCOS heb. Hier ben ik toch wel van geschrokken. Een vriendinnetje van mij heeft dat en is uiteindelijk 3 jaar bezig geweest met zwanger worden met hormonen en uiteindelijk IVF. Mijn vriend was ook flink geschrokken en wilde meteen naar huis komen, erg lief. Maar zei dat ik gewoon ging werken, geen reden om thuis te zitten.
    Gelukkig kan ik de 11e al terecht, dus nog anderhalve week wachten. En de diagnose moet natuurlijk nog gesteld worden dus blijf intussen hoop houden dat het geen PCOS is. Moet het maar positief blijven bekijken en iig fijn dat ik voor de vakantie nog naar de gyn kan.

Hoe is het met jullie allemaal? Lola heb je al gestest?

5. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Hey allemaal,

Ik heb net getest en ik ben ZWANGER!!! Ik snap het nog steeds niet.... ik ben pas 4 weken gestopt met de pil!

Ik moet het nog maar even laten bezinken geloof ik !

Jeetje.. kan even niet aan wat anders denken... over een dag reageer ik weer op alle andere berichten ;)

6. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Lola wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!! :D Geniet er van meid. De eerste dagen/weken is het sowieso moeilijk te bevatten allemaal!

@ all: Sorry, ook ik ben weinig op het forum aanwezig. Heb laatst van mijn vriend op mijn kop gekregen; of ik een relatie met hem heb of met zp :). Dus vandaar dat ik wat aan het minderen ben.
    Ik ben trouwens zondag erg geschrokken. Heb best veel gebloed met stolsels en mocht maandag weer heen voor een echo. Heel vervelend, want ik was afgelopen woensdag net geweest. Gelukkig was er niks aan de hand. De vk kon niet zien waar het bloedverlies vandaan kwam. Hoop dat het niet nog een keer gebeurd. Want de schrik zat er aardig in. Over 2 weken heb ik de termijnecho. Dan gaan ze kijken hoever ik exact ben.

@ Uk1983: Fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Hoop voor je dat het geen PCOS is! Heb je dat wel vaker gehad, dat menstruatie zo lang op zich laat wachten? Of is dit de eerste keer?

7. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Dankjewel Vlinder! Ik zie dat jij net een maandje verder bent dan ik :D Lijkt me heel erg om bloed te verliezen.. gelukkig was alles goed! Hoop voor je dat het niet nog een keer gebeurd.

Ben je ook misselijk enzo? Ik hoop dat ik dat niet word, voel me nu alleen een beetje moe en soms wat dizzy :S

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Lola: wat een super goed nieuws gefeliciteerd zeg!!!!

9. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Dankjewel! I khoop voor jullie dat het ook gauw raak is! :)

10. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Gefeliciteerd Lola! Wauw, dat is snel gegaan!! Hopelijk blijf je je idd goed voelen.

@ Vlinder: dat is idd schrikken. Wel fijn om te zien dat alles nog steeds goed is. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter en blijft dat bloed weg.
    Mijn cyclus is nooit op gang gekomen sinds ik gestopt ben met de pil. Daarom moet ik nu ook naar de gyn, omdat het allemaal te lang duurt. Dus misschien kunnen we ruilen, dat ik ga bloeden en jij niet meer!! Maar we gaan dr gewoon vanuit dat er iets aan te doen is, en dat jij vanaf nu een onbezorgde zwangerschap hebt...

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wat een stilte hier meiden! Ik ben inmiddels druk bezig met het afronden van dit schooljaar en dat is altijd een drukke periode, maar het einde komt in zicht, nog een ruime week, waarvan nog 1 dagje met leerlingen. Inmiddels vandaag een positieve ovutest, dus als mannetje dadelijk thuis komt eens kijken wat we kunnen doen...Heb steken in mijn rechterzij, dus misschien is dat wel mijn ei...of ik verbeeld het me natuurlijk...

12. prinses83

prinses83 Lid

7 feb 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi diva, ja ontzettend rustig hier. Zelf tijdje niet geweest. Zit zelf in mijn 3e week nu. Volgende week zondag NOD, dus is weer afwachten geblazen.
    Uk, jij nog nieuws?
    Fijn weekend dames!

13. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    He meiden,

Idd stil hier, iedereen druk met dingen afronden en vakantie??
    Zelf ook even niet geweest en vanmorgen naar de gyn geweest. Hij heeft de diagnose PCOS gesteld, wat de ha al verwachtte helaas.

Er zitten veel eitjes in mn eierstokken die niet willen rijpen. Vandaar dat ik ook niet ongesteld wordt en me niet lekker voel. Al ben ik vorige week donderdag en vrijdag wel ongesteld geworden na maanden. Dus had goede hoop dat het wel goed zou zijn van binnen, maar helaas.
    Nu moet ik wachten tot 6 aug of ik ongesteld wordt, zo niet dan een week later een zwangerschapstest en als die negatief is starten met primolut om een menstruatie op te wekken en dan op dag 3 starten met clomid. En dan op dag 10 een echo om te kijken of een eitje wil rijpen. Dus dat zullen dan verschillende ziekenhuisbezoekjes worden...

Mn vriend moet deze week zn zaad inleveren in het ziekenhuis omdat ze willen weten of er bij hem ook iets zit. Anders heeft clomid ook geen zin en moeten er andere behandelingen komen. Dus we hopen dat dat iig goed is en het alleen aan mij ´ligt´.

Ben er toch wel van geschrokken, maar het is niet anders dan dat we hormonen nodig zullen hebben om zwanger te raken.

@ Vlinder en Lola: hoe gaat het met jullie zwangerschap? Voelen jullie je goed?

@ Prinses: spannend, eind van de week je NOD!

@ Diva: hopelijk is je ei gesprongen!

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Uk: jeetje meid, wat heftig! Ook al vermoedde de huisarts al zoiets, dan nog is het niet wat je wilt horen! Sterkte!

Hier waarschijnlijk mij ei gehad, want ik had donderdag en vrijdag had ik een positieve ovutest en zaterdag was deze al weer een stuk lichter. Ik hoop maar dat ik op roze mag deze vakantie, maar ik heb er deze ronde helaas een hard hoofd is. Zonder reden overigens, maar het is even niet anders.

15. prinses83

prinses83 Lid

7 feb 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden

@uk, tjee wat een naar nieuws zeg, Uk! Ik heb nog niet veel gehoord over pcos. Kan dat verbeteren met hormonen? Of is CLomid iets anders? Heb je al iets gehoord over het zaad van je vriend, of hebben ze dat nog niet gechecked?

@ diva, jij zit dus ook weer in de dagen van de maand dat je moet wachten? Wat kan dat lang duren hè!

Ik had gisteren mijn NOD, maar... Nog geen ongesteldheid te bekennen. Gisteren al een restje gedaan, vast te vroeg en was negatief. Maar zolang er geen bloed is... Woensdag weer testen denk ik, als er dan nog geen duidelijkheid is:) Ik heb nu wel weer echt hoop, hopelijk niet voor niets. Hou jullie op de hoogte!

Hoe gaat het met de andere dames?
    Liefs

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Prinses: ik ga tussen het duimen voor mezelf door ook voor jou duimen want dit klinkt hoopvol!!! Ik hoop het voor je!

Ik zit inderdaad ook op het wachtbankje. Het wachten is echt vreselijk en duurt zooooooo lang!!! Heb nu al testdrang terwijl mijn NOD pas aanstaande zaterdag is of misschien zelfs zondag maar ik denk in ieder geval mijn ei op zaterdag gehad te hebben.

17. prinses83

prinses83 Lid

7 feb 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, fantastisch nieuws: ik ben zwanger!!!! Gisteren was het 8 jaar geleden dat ik mijn vriend heb ontmoet dus wilde graag gisteravond een test doen, en die was positief. Licht dat wel, maar duidelijk een streepje. Nu maar hopen dat het dit keer wel goed gaat. Echt blij zijn lukt nog niet echt, en vind het erg spannend, denk dat dat pas weg gaat na de eerste echo.

Je duimen heeft dus geholpen, diva! Nu jij nog!

Hopelijk kunnen we dit clubje een beetje levend houden, en ook gauw goed nieuws voor Uk en Diva.
    Liefs

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ohhh wauw! Wat een geweldig nieuws!!! Proficiat Prinses!!! Ik snap dat het nog eng is maar probeer er toch van te genieten!

19. prinses83

prinses83 Lid

7 feb 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, hoe gaat t hier? Wil iemand nog meeschrijven op dit topic of zullen we m sluiten?
    Dutch diva, ik heb geen berichtje meer van je gezien dus denk dat je gewoon ongesteld bent geworden?
    Uk, hoe gaat het met jou?
    Gr. P

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Inderdaad, mijn ongie is gewoon gekomen...ik was best wel van slag deze keer maar nu gaan we er weer met goede moed voor!

Ik hoop niet dat dit clubje opgeheven moet worden, ik vind het wel leuk om met meiden van hetzelfde geboortejaar ervaringen uit te wisselen!

Loopt het tot nu toe goed met je zwangerschap Prinses? Heb je erg veel last van kwaaltjes?

Deel Deze Pagina