jaa ik ben geboren in 1985 en zwanger van de eerste Wist niet dat er ook zo'n groepje was, maar wil wel vanaf nu gezellig meedoen?
haha jij bent al een stuk verder dan ik. Ben er net achter gekomen en mss even te enthousiast. Kan ook gevaarlijk zijn. maar welkom welkom
Oeeeh gefeliciteeerd!Spannend hoor, en zie dat je al een tijd onderweg bent geweest naar die positieve test. Hoop dat alles goed gaat verlopen en je lekker kan gaan genieten!Ook voor de eerste keer zwanger?
ja het is ons eerste kindje. Erg spannend. En besef nu pas hoe teer en beangstigend een zwangerschap is. Het idee dat ik het zou verliezen. Het heeft ons zoveel moeite gekost. Maar het is zo ver en nu ben ik bang. Echt heel wazig. Was jij snel zwanger?
wij hebben er een jaar over gedaan zwanger te worden, maar wel 'spontaan' gelukt. Heel normaal hoor dat je bang bent, weet zelf nog zo goed hoe ik me voelde toen ik net de test zag..ongeloof, blijdschap maar ook angst. Angst om te verliezen maar ook angst om wat er allemaal gaat komen en veranderen..zelfs nu nog af en toe hoor. Kon pas echt wat meer genieten na de 12 wk echo.
Hoi meiden! Mag ik meekletsen? Allereerst gefeliciteerd natuurlijk! Ben ook van bouwjaar '85 (goed jaar, al zeg ik t zelf ) en zwanger van de 2e! Enneh... het blijft altijd spannend, dat kan ik jullie vast vertellen Wij hebben gelukkig deze keer en de vorige keer niet lang hoeven wachten op een positieve test, daar ben ik zo blij om, pfieuw.. Liefs!
leuk!! ik kom ook uit een van de mooiste jaren;85! ik ben momenteel zwanger van de tweede...en vind het geweldig dat ik straks op mijn 26ste twee wondertjes heb!
echt bizar hoe je denk beeld veranderd nadat je een positieve test in handen gehad hebt. Ben nu zo voorzichtig. ((is echt niets voor mij)) Echt raar hoe je gevoelens al veranderen na zo'n test. Hoe moet het met me worden als ik de echo gezien heb!? Loop wel een beetje op jullie achter. Het is voor ons de eerste.....
meiden, wat voor zwangerschapskwaaltjes hadden jullie? Ik voel alleen een beetje buikpijn meer niet. Als die test negatief was had ik het ook gelooft! Hadden jullie dat ook?
Gefeliciteerd ook Brinatjuh en mamaMarije! Leuk voor de 2e al Anita had dat ook hoor, eerste weken helemaal nergens last van. Op een gegeven moment werden borsten wel pijnlijk maar verder geen klachten. We keken ook erg uit naar de eerste echo, om te zien of het echt wel zo was maar het was toch echt zo! Heb de zwangerschap tot nu toe ook bijna klachtenvrij doorlopen (op veranderen van lichaam en moeheid na).
het is en blijft bijzonder he zo'n wonder mensje in je buik. Moest vandaag een afspraak maken bij de vk en zat big smile aan de telefoon. En krijg nog een echo . Kon alleen maar nog meer lachen.