Help, Man in buiteland voor werk rond uitgerekende data

Discussie in 'De bevalling' gestart door Stormpie, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stormpie

Stormpie Lid

18 apr 2009
    30
    0
    0
    Hoi dames..

Ik heb een vraagje voor de vrouwen wiens man ook in het buitenland zat/zit rond je uitgerekende data en hoe dat gegaan is?

Mijn man zit als ik 38 weken ben 6 dagen in buitenland en 3 dagen voor mijn uitgerekende data nog 2a3 dagen.

En 2 dagen na mijn uitgerekende data weer 2a3 dagen.

Dit allemaal voor zijn werk.. waar hij helaas geen vrij voor kan vragen omdat hij eenmaal een beroep heeft dat waar hij geen vrije dagen kan opnemen. Hij vind dit zelf ook eenerg moeilijke situatie..

Ik vroeg me af of er dames zijn die in een soort gelijke situatie zitten/zaten en hoe dat is gegaan uiteindelijk.?

2. 4days

4days Niet meer actief

Zit hij ver weg in het buitenland? Want als het Duitsland of Belgie is, dan is de kans groot dat hij het gewoon haalt om er op tijd te zijn. (nouja, bij de geboorte dan, helaas zul je de meeste weeen dan toch alleen moeten doorstaan) Het lijkt me ook echt heel vervelend hoor... :( Hopelijk beval je op een van de andere dagen, als hij er wel is.

3. Stormpie

Stormpie Lid

18 apr 2009
    30
    0
    0
    hoi hoi..

nee helaas niet zo dichtbij... vind het wel erg spannend... hoop zo dat hij er wel bij kan zijn..

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik hoop het ook voor jullie, dat hij er gewoon bij kan zijn! Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar er zijn volgens mij wel clubjes op dit forum van vrouwen van militairen, vrouwen van vrachtwagenchauffeurs en andere vrouwen van mannen die veel van huis zijn (en mogelijk ook tijdens de bevalling). Hopelijk kun je ze vinden en kun je met hen ervaringen wisselen.

5. Stormpie

Stormpie Lid

18 apr 2009
    30
    0
    0
    hey bedankt voor die tip ik ga meteen even zoeken!

Deel Deze Pagina