*Zucht* Ben ik een nachtkastje voor de logeerkamer in elkaar aan het zetten, die we gisteravond hebben gekocht bij Ikea: heb ik hem bijna in elkaar en zie ik dat er een belangrijk onderdeel mist, een plankje. Kijk, van dat soort dingen word ik nou chagrijnig he. We wonen een half uur rijden vanaf Ikea en heb geen zin om voor één zo'n lullig plankje helemaal die kant weer op te moeten. Hebben we ook een keer gehad met een spiegel, die was kapot toen we hem uit de doos haalden, moesten we er ook mee terug. Wat nu? Ik heb de bon volgens mij al weggegooid dus dat word de prullenbak doorspitten.... Wilde ff mijn irritaties kwijt! :x
Je kan gewoon even bellen hoor, naar mijn ervaring doen ze helemaal niet moeilijk. Half uurtje rijden vind ik trouwens best schappelijk, zouden een hoop graag met je ruilen, Ikea binnen een half uurtje van je woonplaats Succes met de irritatie.
Half uurtje is inderdaad lekker haha. Was het geen 1/2 pakket dat je 2/2 bent vergeten? Of over het hoofd gezien? Apart trouwens want als dat zo is zouden ze dat bij de kassa moeten zeggen. Maaaaaaaaaaar het is wel irritant ja! bah! Weer naar die drukke Ikea..
Zo misten wij ooit een middenbalk van ons bed, waar de lattenbodems op horen te steunen! En we wonen een uur rijden van Ikea, dus je bent weer dik 2 uur onderweg voor zo'n stomme balk. Belachelijk!!! Ik leef met je mee....
ik heb heel vaak gehad dat het pakket niet compleet was en ik kreeg zonder moeite de missende onderdelen.Ikea heeft het wel eens vaker maar ze doen echt niet moeilijk..geweldige winkel vind ik het.ga er echt veel halen
Ik ben er ook niet echt bang voor dat ze me zonder bon geen nieuw plankje zullen geven. Want ik zorg er hoe dan ook voor dat ik er één krijg. Maar het feit dat ik dan weer helemaal naar Groningen moet voor zo'n rotplankje, daar baal ik van, ik kom er niet zo vaak namelijk...
Hahahaha...nou, voor ons is Ikea Groningen ook ongeveer een half uurtje en moet zeggen dat ik het er niet om laat hoor. Ga rustig alleen naar Ikea, en verder niks daar. Je kan praxis, Leen Bakker en de Mac nog ff meepakken. Ga je toch niet helemaal alleen voor het plankje! *ben morgen in de buurt, moet naar het UMCG*
Dat is het risico van een bouwpakket. Wij hebben al behoorlijk wat dingen van de ikea in elkaar gezet en we zijn nooit iets tekort gekomen. Wij wonen er een min of 45 a 50 vandaan maar gaan altijd nog even naar de KFC die zit hier niet in de buurt
Ik begrijp je helemaal. Ik vind het ook gewoon zonde van me tijd en geld om er weer voor terug te rijden. Want jij draait voor de kosten op, terwijl hun iets zijn vergeten.
@ Elmo, tja het is ook niet echt een hele grote straf om naar Ikea te gaan. Want vind het ook leuk om daar te shoppen. Maar we hebben nu al alles gekocht en dus niks meer nodig. En om er te winkelen zonder iets te kopen vind ik ook niet leuk. En bij Leen bakker vind ik het ook wel leuk om te kijken, maar we hebben niks nodig, en dan vind ik het minder leuk. Nou ja.... ik wacht maar ff tot het weekend of zo. Dan is het niet zo kort op elkaar..... @ Consider: precies wat ik bedoel. Kost me ook nog benzine!
Ach, voor ons is het een dik uur rijden, Je loopt daar even naar de klantenservice en eist je benzinegeld op.... Bewaar dus ook je tankbonnetje
Wij hadden in de zomervakantie spullen laten bezorgen en toen zat er ook 1 ding niet bij in een doos. Ik heb gebeld en ze hebben het gratis nagestuurd. Prima service!
Kan me wel voorstellen dat het balen is! Wij hebben het ook gehad dat een pakket niet helemaal compleet was, gelukkig wonen we maar 10 minuutjes rijden. Maar half uur is toch weer wat anders het kost je inderdaad ook weer bezine kosten
Jamaar heb dus ook al eerder gehad dat we een spiegel uit een doos haalden en die haalden we er kapot uit. Toen belde ik met de Ikea-klantenservice en die vrouw zei dat ik zelf een nieuwe moest komen ophalen. Dus vraag me af of het dan zin heeft om te bellen? Maar kan het altijd proberen natuurlijk. Nee heb ik en ja kan ik krijgen.
Mijn buuffie had ook een pieterpeuterig onderdeeltje nodig. 1 maar. Ze hebben toen een heel zakje vol opgestuurd! Bellen kan je zeker proberen toch? Je kan altijd zeggen dat je toen met veel gedoe vervoer hebt kunnen regelen en dat je daar geen trek in hebt voor alleen dat ding... Leugentje om bestwil
Heb ook niet voor niks een "zak" gevuld bij Ikea Groningen, je mag het zelf vullen en het maakt niet uit hoe vol en wat voor schroeven/bouten etc je wilt. Wij hebben hier goed gebruik van gemaakt En het was volgens mij rond de 2 euro. Te vinden vlak bij de kassa's helemaal in de hoek.
wij hebben ooit zelf eens de verkeerde pakketten uit de stellingen gehaald, we wilden voor boven in de douche een gootsteen met daaronder 2 deurtjes en erboven een kastje met 2 deurtjes. nou was van hetzelfde soort ook boven en beneden met 1 deurtje. we wonen onderin drenthe en moesten terug naar groningen... van het weekend gingen we voor sophie haar kamer spullen daar halen, hadden we alles voor het bed, bleek het frame uitverkocht te zijn. konden we alles voor het bed weer terugleggen om weer naar de kinderafdeling voor een nieuw bed.