dit liedje brengt bij mij het echte kerstgevoel los . dus ik wilde het even met jullie delen. denk dat veel leeftijdgenoten het ook wel hebben?? fijne feestdagen allemaal! YouTube - Rupert and the frog song FULL
Ik heb dat met de kerstnummers van Mariah Carey. Zodra ik die hoor dan kan ik het niet laten om lekker mee te Blèren! Heerlijk! kan ik helemaal vrolijk van worden......
Ja ik vind dit nummer ook helemaal geweldig. Maar idd, de kerstliedjes van Mariah Carey ook hoor. Om idd lekker mee te bleren...
haha idd alleen niet iedereen kan het waarderen dat ik mee blèr. haha! Mijn zangkwaliteieten zijn niet echt om over naar huis te schrijven zeg maar...
Euhm, nou mijn zangkwaliteiten zijn ook niet echt geweldig.. Ik moet morgen toch eens even zoeken, ben de cd al een poosje kwijt.. Hij ligt boven ergens.. Maar waar.......
hha die stemmetjes dit geeft me ook zo'n happy christmas gevoel... voor de ouwe dozen onder ons: 1988 (loopy bakvis van 15) YouTube - Keeping The Dream Alive - Freiheit
Ha, ha echt een leuk topic voor ouwe dozen dit , ik was die lui van Freiheit al bijna weer vergeten, is ook al zo lang geleden (was toen al geen officiele bakvis meer wellcht...al 17!)
hmm Freiheit een kerstnummer? Nooit zo ervaren. HEt kikkerlied is idd zeker een nummer waarbi je denkt : kerst! Absoluut